laupäev, 23. juuni 2012

Viimased päevad

Kirjutan veidi üldisemalt. Iga nädal on minu töögraafik erinev ja siis kui ma peaks leidma veel ühe töö, siis saan ma oma senist graafikut veidi väänata, kuid hetkel on  see igal nädal veidi erinev. Iga nädalaga saan ka tunde juurde, mis on ju suurepärane. 
See nädal töötasin teisipäev, neljapäev, reede ja ka pühapäev olen tööl. Teisipäev möödus veidi igavalt, kuna rahvast oli vähe ja tööd polnud ka just väga palju. Samas tutvusin jällegi uue töötajaga, keda ma polnud varem näinud, nimelt Zoe'ga, kes töötab ka American Savings Bank'is tellerina, seega käib ta kahes kohas korraga tööl. Hästi tore neiu oli. Ta oli ka sel päeval meie vahetuse vanem. 
Kolmapäev oli vaba ja siis ma tegelesin oma To Do listiga. Neljapäev oli mul tööpäev ja üpriski pikk 5st-11ni. Ja siis ka veidi peale, kuna koristamine võtab ju ka oma aja. Sel päeval olin tööl Elini, Jessica (ta lahkus kümne paiku) ja Dylaniga. Üldiselt oli meid piisavalt. Saan iga päev üha rohkem klientidega suhelda ja õpin ka asju juurde, mis mulle muidugi ka meeldib. Päev möödus üpriski kiirustades, kuid vahepeal oli ka ülipalju aega. Lõpuks oli juba ka aeg nii kaugel, et keegi pidi tegelema vahvlimasinaga, kuna ma nägin, et kel on niigi juba pool tundi möödas ajast, mil tavaliselt keegi tegeleb vahvlimasinaga, siis ma võtsin selle enda kanda. Nüüd kus ma olen seda vahvlimasina ligi 4 korda puhastanud, on see mul täitsa käpas ja ma saan sellega hakkama. Sel päeval olin ma siiski veidi väsinud, kuna käisime juba matkamas nö ja ma sain jälle päikest hihii. Dylan on vahetusevanem peab ta ka rahaasjadega tegelema. Lõpuks oli kõik tehtud ja Dylan hakkas kassat kokku lugema, küll see võttis alles palju aega, kuna miski läks kord sassis või mitmel lugemisel tuli erinevad vastused. Kuid sellegipoolest oli kassast ligi 8$ puudu ja mulle öeldi, et neil on kogu aeg puudujääk. Ning ma ei mõista, kuidas on see võimalik, et kogu aeg. Mina igatahes loen alati väga korralikult seda raha, mis ma tagasi annan. Loen seda lausa kaks korda et mitte eksida. Ma siis lasin Dylanil teha endale kohvi ja macademian nut'iga jäätise. Mina, kes ei armasta kohvi, jumaldan seda jäätist. Sellel on lihtsalt mingi huvitav maitse, mis on nii nii hea. Nüüd, kus Lõpuks olid asjad aetud ja saimegi koju minna. Kodutee kulges juteldes ja siis tegin Urmasele vastaka, et ta mulle võtme viskaks ja ma tuppa saaks. Tuppa jõudes chattisin musiga ja nii see aeg lendas. Kusjuures neljapäev tööl olles oli mul tunne nagu oleks kolmapäev ja siis ma arvasin, et mul järgmine päev vaba, seega minu mõtted ei haakunud tegelikkusega.
Reede ehk siis tänane tööpäev või siiski eilne, kuna ajaliselt on kell üpriski palju. Tööle jõudes tundus meid jälle nii palju olevat ja polnudki kohe midagi teha. Jori õpetas Dylanile jäätisetegemist ja ütles, et ma peaks kindlasti mingi aeg tulema vaatama, kuidas nad seda teevad ja ma kindlasti teen ka seda. Rääkisin talle, kuidas ma kaks päeva plaanisin, aga olin ju surmväsinud. Sai nii koristatud kui ka õpitud. Täna õpetas ülemus mulle lähemalt shake'ide ja smuutide tegemist, et ma siiski harjuks ära. Samuti seletas mulle, kuidas Boba soda't teha, mis on hästi mõnus jook. Üks mu uus lemmik. Siis sai ka veidi vahvleid kaunistatud. Samuti jagasin ka näidiseid ja meie maskott, kes oli täna Hello Kitty tõreles muga, kuna ma ei kutsu inimesi sisse, kuid enam  jaolt ma ei jõua seda teha. Tema aga käis ringi ja taris inimesi vastu nende tahtmist kohvikusse ja kui keegi tahtis taga pilti teha, siis taganes ja kõndis minema, igatahes minu arust ta ei too meile oma käitumisega kasu.
Õhtu möödus siis tööd tehes ja naljatledes. Dylan'il oli eriti hea tuju täna ja ta tellis kaks pitsat ja kostitas kõiki ma isegi ei tea mis maitselised need olid, aga fakt on see, et need olid soolasemad ja piprasemad kui ma ise harjunud olen sööma. Lisaks sellele sain täna endale Litchi maitselise Boba soda nämma. Täna saime vahvlimasina puhastamise ohvriks Keiu, kuigi ma ka veits aitasin teda. Kui töö oli tehtud hakkasin oma jäätist sööma nimelt jälle kohvi ja pähklitega. Ootasin, mil Dylan oma kassa kokku saab ja täna oli samuti raha puudu ligi 17 doltsi, siis ta ei mõistnud kuidas tal kassast veel puudu on, kuna ta peab alati kassasse jätma 200$ aga täna see ei klappinud, siis ma üritasin teda selles aidata, et probla välja selgitada. Kuna meie ülemus oli kassast 60$ võtnud ja selle salvakatele kirjutanud, siis sain aru, et ta peab kasumi rahast 60 ära võtma ja kassasse panema ja selle lipiku kasumi rahasse sokutama. Lõpuks saime asjad aetud, sinna tuli veel öine koristaja, kes pakkus mingit asja, mille nime ma ei teagi, igatahes proovisin ja hea oli, küllap mingi riisi värk. Siis oli tal veel sushi ka, aga ma seda enam ei taht. Jäätis oli ju pooleli. Lõpuks hakkasime kodu poole liikuma ja täna sõitsin veidi rattaga, kuigi endal oli küll tunne nagu joodik oleks nö roolis, aga sain hakkama. Sai nalja ja mulle meeldib kohalike suhtumine, see on nii sõbralik. Samuti pani mind imestama, et kui lisad mõned kohaliku sõbralisti v ameeriklase, siis nad tänavad sind lisamise eest. Mis on minu arust üpriski armas :)
Enne tööd käisin apteegis, et endale jahutav aloe vera kreem muretseda. Ja siis käisin niisama ringi. Tahtsin maksta kaardiga, aga ei last. Kirjutas, et pole võimalik. Tahtsin siis hiljem raha maha võtta ja ka ei saanud. Käisin kolm pangaautomaati läbi enne kui raha sain maha võetud Eesti kaardiga, mul tekkis juba hirm, et blokkisin kaardi ära, aga õnneks mitte. 









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar