esmaspäev, 18. juuni 2012

Väsimuuuuuuus

Vahel ma mõtlen, et omad vitsad tõesti peksavad. Eile selle asemel, et kohe peale tööd magama minna ja kenasti end välja magada oli mul ju vaja arvutis istuda ja blogi kirjutada. Mistõttu magasin täna vist ainult 4-5h ja siis hommikul oli kohutavalt raske voodist end välja ajada. Kuid lõpuks ma sain sellega siiski hakkama. Vaatasin peeglisse ja vastu vaatas mulle sealt väga uniste silmadega neiu. Seega püüdsin midagi teha, et silmad nii unised ei tunduks ja korrastasin nägu. Imetlesin hommikul ka oma juukseid, mis nägid nii pikad ja samas nii mõnusad välja. Mõtlesin, et kõnnin tööle lahtiste juustega, aga nii pea kui sain toast välja ja nägin milline tuul on õues, panin ka juuksed otsemaid patsi tagasi, kuna pärast on neid kohutavalt raske jälle lahti kammida. Söögiisu väga polnud ja kuna pererahval oli eile mingi intsident olnud, siis me püüdsime end Urmasega niivõrd nähtamatuks teha kui vähegi võimalik. 
Tõttasin siis rõõmsal näol tööle, ise olles siiski päris unine ja jõudsin kohale ja katsu ukse linki ja mis ma avastan- see oli suletud. Kõndisin kohviku esiukse juurde, kuid ka see oli suletud ja keda ma kohvikus liikumas ei näinud. Läksin siis tagasi kohviku taha ja nägin, et Jasonna just jõudis. Kell oli kuskil 10 minutit enne 9 kui ma kohale jõudsin ja ta jõudis siis 5 minutit enne 9't. Eelmine kord olid ta üpriski vara kohale ja seetõttu arvasin, et kui tulen jälle samal ajal siis on kõik juba lahti, kuid siiski pidin eksima, aga see selleks. Lõpuks saime kohvikusse ja saigi tegutsema hakata.
Esmalt ma vaatasin kohvikus niisama ringi ja siis hakkasin tegelema juba jäätistega. Tõime jäätised välja ja ma hakkasin neid panema õiges järjekorras letti ja samuti võtsin ma ka kiled maha. Lõpuks kui jäätised said pandud vaatasin veidi lisandeid, kuna mul ei taha kuidagi meelde jääda nende järjekord, kuidas nad olema peavad. Küllap pean selle endale ülesse kirjutama. Lõpuks oli meil kõik tehtud ja ainuke mis puudu oli kassa ja kuna meie mänedžer polnud veel kohal, siis ei saanud me ka kohvikut avada. Kuid lõpuks tuli ta kohale ja saimegi oma tööga alustada. Seega tavaliselt algab kohviku töö tund enne avamist, selleks,, et kõik asjad paika panna ja vaadata, et kõike oleks piisavalt.
Täna  sain jälle tegeleda vahvlite dekoreerimisega ja ka veidi rohkem kliente teenindajada, mis tuleb mul vist juba paremini välja kui enne. Täna üritasin end eemela hoida vahvli tegemisest, kuna ma ei viitsi oma sõrmi seal kõrvetada. Ometiks on meil mitu paari kilekindeid käes, aga sellest on vähe. Seega olin nõus tegema ükskõik mida, et mitte vahvlitega tegeleda. Seega sain ülesandeks teha browneisid (ei teagi kuidas on selle sõna õige kirjapilt). Ehk siis mul oli olemas valmis taignapulber ja ma pidin selle segama kolme ja poole klassi keedetud veega. Seda ma ka tegin ja siis meie mänedžer Kristi näitas, kuidas on mul parem seda segada jne. Lõpuks oli tainas valmis ja see oli vaja ahju saata. Lõpuks sai ka see tehtud ja olidki koogid valmis, mis lõigatakse hiljem tükkides ja neid kasutatakse lisanditena jäätisele. Väga maitsev kook on, seda võib niisamagi süüa. Lisaks pesin veel nõusid ja ma tunnen, kuidas mu küüned on suht nõrgad ikka, kuna terve päev käed vees ja kõik need pesuvahendid jne need kihistavad mu küüsi, mis on muidugi halb, aga loodame, et see asi paraneb.
Lisaks võtsin endale eesmärgiks, et püüan nende kõikide lisandite nimed selgeks saada ja viia nimi kokku pildiga. Peale selle käisin ka õues veidi näidiseid jagamas ja noh võiks öelda, et proovida ikka tahetakse, kuid mulle pakub alati nalja see kui asiaadid mööda kõnnivad ja kes inglise keelt ei mõista ja kui ma ütlen tulge proovige jäätist, siis nad noogutavad, aga see oleks nagu ok või jh, aga nende jaoks on see ei või ei soovi või ei saa aru. Midagi sellist igatahes. Tänan pidin päris mitmele jäätisele sisse segama igasugu täidiseid ja mõne jäätise puhul oli see üpriski keeruline, kuna jäätis jäi spaatli/labida külge kogu aeg.
Ma pole eales veetnud sügavkülmas rohkem aega kui täna. Nimelt pidin täna sügavkülmas jäätised kuidagi paremini paigutama, et marmiit jäätist ei ole teise sees. Seega panin nad risti üksteise peale, et üks marmiit ei suruks alumist jäätist alla poole ja selle võrra jäävad ka marmiidid puhtad. Küll mul oli seal ikka külm. Läksin sisse ja algul oli täitsa norm, ainult näpud hakkasid külmetama, kuid lõpuks ka käevarred veidi külmetasid. Käisin kogu aeg sisse-välja kuniks töö sai tehtud. Noh mõnes mõttes hea jahutav ju istuda külmas, aga seal oli liiga külm ja pealegi jäid jalatsid põranda külge kinni, kuna kõik oli jääs.
Enamasti teenindasin täna kliente ja suhtlesin nendega, kuid kuna olin veidi väsinud, siis seda oli juba viimastel tundidel mu näost näha. Lõpuks oli kätte jõudnud aeg, mil pidin juba koju minema. Lasin Dylanil teha endale Banana Spliti, millest mul kahjuks pilti ei õnnestunud jäädvustada, sest see hakkas ruttu sulama ja kui ma hambad sisse lõin, siis see oli üpriski vedel ja välimuselt mitte just kõige parem, kuid alguses oli see väga kena. Selle hind on ligi 8$, kuid kuna me oleme töötajad seal, siis meil on võimalik saada ka soodustust 50% ja seega oleks ma pidanud maksma kuskil 4$, kuid Dylan tegi seal mingit susser-vusserdist ja pani mulle selle toote veelgi odavama hinnaga, seega maksin lõpuks 1.77$, muidugi meie mänedžer ei tohi sellest teada. Maitselt oli see siiski hea.
Pärast tööd käisime Urmasega rannas korra, kuna teised eestlased pidi miitingu seal tegema, kuid kohale jõudes ei näinud me kedagi ja mu jäätis oli sulamas ja kõik käed olid sellega koos. Siis ma lõpuks istusin maha ja hakkasin sööma seda ja hiljem üritasin meres käsi pesta. Kõik kohad olid jäätist täis oioioii :D Oleks pidanud selle kohe ära sööma, aga noh kiire oli juu. Kuna me kedagi ei leidnud, siis ma läksin koju ja Urmas läks tööle. Tulin koju ja soojendasin endale süüa ja siis passisin netis ja tundsin, kuidas väsimus tahab minust võitu saada, kuid teadsin, et pean ootama kuni Urmas töölt naaseb, sest meil on kahe peale vaid ühed võtmed, seega jh. Lõpuks ta ka jõudis koju, kuid siis hakkasin ma oma musiga rääkima ja siin ma nüüd olen. Ise ütlesin teistele, et homme teen sissekande täna nii väsinud, aga siiski kirjutan seda nüüd. Ei tea mis jõuga ma seda teen, kuna ma olen viimase 15 minuti jooksul juba miljon korda haigutanud, seega pean ikka magama heitma.  
Lisan ka mõned pildid :)

PS! Proovisin täna ka kohvijäätist ja mulle kohvi mittejoojale see jäätis maitses, see oli tõesti hea.
Samuti mulle mitte rohelise teejoojale maitses ka rohelise tee jäätis. 
















Õues kisub päris tuuliseks :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar