laupäev, 16. juuni 2012

Unes või ilmsi

Eile jäin isegi suurte raskustega magama. Vaatasin lakke pool ööd ja ärkasin iga asja peale ülesse. Lõpuks sain ka magama, kuigi ega mu uni just kõige magusam polnud. Püüdsin mõelda mõnele asjale, aga mu mõte kogu aeg takerdus. Kui ma vaid üritasin kontsentreeruda ühele asjale, siis järsku oli mu mõte juba teisel asjal. Vahel on ikka nii raske magama jääda.
Täna sain ma tõestust sellele, et raha on üks paras tüliõun. Kui raha meie maailmas poleks, küllap oleks ka tülisid vähem kui ka probleeme, aga see selleks. Tänane päev on olnud üllatavalt keeruline. Esmalt oli päevas või siis pigem hommikus tohutult palju negatiivsust, mis jätkus kuni lõunani. Sealt maalt hakkas asi edenema juba positiivsuse suunas. Isegi minu kleidi nööp tuli ära kogu selle negatiivsuse seas. Kõik see negatiivsus tõi mul kohutava
Lõpuks vahetasin ma kleidi ja panin selga pika sinise kleidi, mis viis kohe otsemaid kogu negatiivsuse mu silmilt ja lõpuks tõi ka rõõmu minu päeva. Sättisin end valmis ja läksin rõõmsal näol töö juurde, et küsida paari asja ja saada ka oma esimene paycheck. Tee tööle möödus mõnusalt mõeldes ja samuti ka loodust nautides. Kartsin algselt, et mul võib palav hakata, kuna siiski pikk kleit ja ega ta nüüd väga palju õhku ka läbi ei lase, aga kõik osutus vastupidiseks. Palav mul polnud ja hea jahe õhk käis ka läbi. Ma vahel mõtlen kui siin poleks ka tuult, siis siin oleks tapvalt palav. Tuul on päästerõngas.  Jõudsin tööle rääkisin veidi juttu mänedžeriga ja sain oma palgatšeki. Siis kirjutasin välja oma järgneva nädala tööajad. Minu positiivsuse süstijaks oli täna ka Kaarel kes hoidis mu tuju üleval ja tegi heameelt. Küll ta on mul ikka imeline mees :)
Peal töö juures käimist käisin, ka Jimmy's Buffet'is ja uurisin kas neil on vaja lisaaabi, kuna kandideerisin nädal tagasi sinna. Kuid kahjuks nad ütlesid mulle, et hetkel on neid kohad täis ja alles juulis hakkavad uusi inimesi juurde vaatama. Siis ma läksin panka ja panin raha arvele. Astusin ka Jamba Juice'ist läbi ja ostsin ühe smuuti endale. Oii see oli ikka päris hea smuuti. Nüüd ma mõistan, miks see nii populaarne siin on. Smuuti on üks super hea suvejook, kuna see jahutab sind ja samas on ka see vitamiinirohke. Peale seda tulin koju ja mõtlesin mida teha. 
Üldiselt tunnid möödusid ja ma ei teinudki eriti midagi. Lõpuks tuli Urmas koju. Ma jäin veidi mõtlema ja siis sammusin poodi, kus ostsin mõned asjad.  Poodi minnes oli mul välja mõeldud, mida osta tahan. Kuna soov on homme teha makarone hakklihaga, siis läksingi vaatama kolme põhiasja, mida vajan. Nimelt siis hakkliha, makarone ja tomatipastat. Läksin makaronileti juurde lootes, et leian midagi, mis sobib mulle hinnalt. Vaatasin, et neil on müügil isegi 200g makaronipakid, mille hinnaks oli 0.49$. Vaatasin, et 500g pakkide hind oli 2$ siis mõtlesin,et võtan 3 pakki 200g-iseid makarone. Hakkliha on alati sama hinnaga ja tomatipasta, mis oli 170g maksis ka 1$. Kohe kui ma poodi jõudsin, siis nägin maasikaid, kus 2lb maksis 4.99$ mõtlesin ja vaatasin neid, siis võtsin nad ja jälle panin tagasi. Käisin veidi poes ringi ja võtsin jogurti. Vaatasin veidi ka jäätiseid, kuna Urmas avastas eelmine kord et jäätisesse pannakse Corn Syrup'it (maisisiirup), mis pidi siis olema kahjulik ja seda pannakse igasse toiduainesse alustades jäätisest ja lõpetades ketšupiga.  Igas jäätises oli see üldiselt sees seega ma ei ostnud jäätist, vaid hoopis maasikad. Ostsin ka kaks pakki kiirmakarone nö prooviks. Lõpuks sammusin koju. 
Nii poodi kui ka koju minnes oli juba pime ja ma jäin mõtlema, kuidas autojuhid näevad kõiki inimesi kui niivõrd pime on. Kell oli kuskil 8 ja õues oli kottpime, ainuke mis valgustas olid tänavalambid ja autod. Mõtlesin, et mul võiks olla helkur kaasas, kuna siin läheb seda kindlasti vaja. Kuid õnneks jõudsin kenasti koju ja ükski auto mind alla ei ajanud. Peab õhtuti valges ringi käima, siis paistan rohkem silma. Mul oli täna lihtsalt tahe õhtul jalutama minna ja pead tuulutada. Täna kogunes liiga palju asju mu mõtteisse, seega pidin veidi











 Nüüd peaks vist põhku pugema :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar