esmaspäev, 11. juuni 2012

Rahulik päev

Mul oli täna teine tööpäev, mis algas varakult. Pidin kella 9ks tööl juba olema. Peale eilset tööpäeva jäi mul uni veidi lühikeseks, kuid sellest pole midagi sain ikkagi täna kenasti ülesse ja sammusin tööle. Tööl oli üpriski rahulik Jasonna näitas mulle, kuidas näevad välja hommikused toimingud tööl. Mida ja kuhu tuleb panna ning millele tuleb tähelepanu pöörata. Kui asjad olid paigas sai ka kohviku avada. Kohvik avatakse tavaliselt kell 10, kuid täna avasime veidi varem, kuna eelnevalt jõudsime kõik valmis. 

KOHVIKU AVAMISE AJAD:

E-N 10-23
R-L 10-00
P     10-23

Reede ja laupäev on päevad, mil on hilisemal ajal rohkem inimesi, kuna inimesed käivad linna peal ringi ja siis pidu käib. 

Tööl olles sain oma oskusi proovile panna vahvlite tegemises ja pärast neid lillekujuliseks vormides. Üldiselt võin öelda, et esimese korra kohta pole paha, küllap on see varsti mul ka käpas. Ega see siis nüüd nii raske ka polnud. Pesin jälle nõusid, silusin jäätist ja täiendasin jäätisekaste. Korra olin ka kassas, et praktiseerida. Serveerisin ka mõne jäätise, mis ei tulnud ka sugugi halvasti välja, vaid üks pisiviga oli, et panin liiga vähe jäätist, kuid vähemalt ei ajanud ma maha. Koristasin niisama laudu ja puhastasin klaaspindu. Lisaks sellele röstisin ka kookost, see oli värskelt riivitud kookos, mis maitses imehästi. Pole ealeski vist värskelt riivitud kookost söön, olen küll niisama kookost söönud, aga mitte riivituna. Nämmm oli see :D
Sain ka väikese avastuse osaliseks. Nimelt sain teada, et Paradise Flavor kohvik teeb ise kohapeal jäätist, seega kogutoodang on nende oma, mis on märkismiväärne. Ja nende jäätised maitsevad tõesti hästi. Kui ühel päeval suudan kõik need jäätise nimed meelde jätta, siis kirjutan ka blogisse, kuid hetkel on pakkuda 12 erinevat jäätisesorti. Need jäätisesordid ei ole tavalised nagu vanilli-, pirni-, karamellijäätis jne, vaid nende sordid on teised ja kohati miksitud olemasolevatest asjadest. Üks jäätis on sinine, mille nimeks on BLUE COLAR(sinine korall) ja see on tehtud nätsukommidest ja veel millestki ma hetkel ei tea.
Üldiselt võib öelda, et mulle väga meeldib seal, kuna sealne suhtumine on palju sõbralikum kui mul oli laevalt töötades. Inimesed on mõistlikumad ja keegi ei pirtsuta mõne tööülesande pärast nagu ma kord juba mainisin "Kõik teevad kõike!" Samuti on ka meie tubli mänedžer meil päeval abis. Teenindab kliente, teeb smuutisid, serveerib jäätist jne. Seega müts maha tema ees, täitsa tubli naine on. 
Kui ma homme ilusti saan oma SSN-i numbri, siis ma saan juba järgmine reede oma esimese palgatšeki, mis oleks ju tore. Kuigi ma töötab seal hetkel poole kohaga ja kindlasti sooviks ma veel üht töökohta endale leida, et oleks ikka piisav sissetulek. Kuid hetkel ma olen väga rahul. Jasonna ikka räägib teistele, et ta tuli  taotlust täitma ja ta võeti sekundi pealt tööle ning et ma alustasin tööd 2h hiljem, uskumatu. Seega ma arvan, et ma olen õiges kohas. Mulle meeldib, et mind ei kiirustata takka, vaid palutakse ilusti ja tänatakse, vot see on suhtumine, mida ma kahjuks laeva peal ei näinud IIALGI! Nüüd ma tunnen, et ma hakkan ära harjuma sellega, et olen veidi aega Hawaiil, kuna alguses ei suutnud ma kas kohaneda või ma lihtsalt ei mõistnud, et olen välismaal, isegi see keel ei andnud seda tunnet, kuna mind ümbritsesid ikka eestlased, kellega juttu puhuda.
Arvan, et just see, et Paradise Flavor teeb ise kohapeal jäätist, teeb nad eriliseks ja samuti see, et nad teevad ka vahvleid kohapeal on täitsa vahva. Nad räägivad, et see küpsetuslõhn pidi inimesi sisse tooma. Vahvlid on tehtud kaneeliga ning jube maitsvad. Huvitav on see, et vahepeal pole kedagi ja siis tuleb järsku üks sisse ja hakkavad ka teised tulema. Mulle meeldib see, et me laseme klientidel proovida ka pakutavaid jäätised ja see meeldib neile ka. Kindlasti tahan ise ka mingi aeg proovida jäätist teha, see tundub ikka jube vahva. Ma küll ei tea, et Eestis mõni jäätisekohvik kohapeal jäätist teeb. Ma võin muidugi ka eksida, kuid pole kuulnud küll midagi sellist. Kuid nagu ikka öeldakse "Ise tehtud, hästi tehtud!" Seega ma tahaks proovida, et teha erinevaid jäätiseid või hoopis miksida üks mitmest kokku. Nämmmmmmmmmm......
Täna sain teada, et kui ma töötan 7-8h päevas, siis selle aja sees peab mul kindlasti olema 15minutiline paus, see on lausa riigi poolt nii sätestatud. Mõneti on see mõttetu ja ma väga ei tahaks seda teha, aga küllap on see pigem ettevõtte huvides, et peaks vähem maksma, aga samas kui seadus nõuab, las ta siis nõuab.
Lasin Urmasel endale tuua kodu võtmed ja ka paberid, mille pidin ära täitma. Peale tööpäeva lõppu täitsin veel igasugu pabereid, et töötada ametlikult ja siis tatsasin koju. Istusin veidi kodus ja siis jooksin poodi, et midagi osta. Ostsin poest 10lb kartulit, ühe suurema jogurti, õunu, jäätist ja viinereid ja kokku maksin 15.02$. Julm ju. 10lb kartulit ehk kuskil alla 5kg kartulit maksis 5.99$. Koju jõudes oli ka Urmas jalgpalli mängimas tagasi tulnud ja siis tegime süüa. Praadisime kartuleid ja viinereid. Sõime ja nüüd on aeg puhata. Kuna ma olen vaid poole kohaga tööl, siis homme on mul vaba. Lähengi oma SSN-i uurima.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar