laupäev, 30. juuni 2012

Head uudised

Tänane päev on olnud üsna edukas. Esmalt tõusin ülesse. Eile rääkisime küll, et hommikul randa minek, aga täna hommikul polnud see vist väga kellelgi enam meeles ja mina muidugi magasin oma une kenasti täis. Kõik on senimaani hästi läinud kui välja arvata see, et mu uus läpaka laadija suutis ka otsad anda. Ta lihtsalt ei võta enam ühendust. Küllap on mingi elektriviga või ma ei teagi. Aga see selleks.
Täna oli siis nö palgapäev. Läksin kenasti töö juurde ja enda avastuseks avastasin, et ega  palju inimesi tööl polegi, suhteliselt tühi oli. Aga jah. Igatahes uurisin kas ma saaks oma palgatšeki ja muidugi ma ka sain selle. Kristi (meie ülemus) rääkis, et eelmine kord oli raamatupidaja seal miskit valesti arvestanud ja mult rohkem makse maha võtnud kui pidanud oleks, seega sain ligi 6$ eelmise korra pealt juurde, aga see selleks. Palk oli võrreldes eelnevaga suurem, aga võrreldes paljudega, siis minu kahenädala palk oli sama mis mõne nädala palk. Muidugi ma polnud pettunud, kuna teadsin, et töötan poole kohaga ja mis mul muud loota on. Kuigi sisimas tahaks veel üht kohta. 
Kuid üllatus-üllatus. Kristi ütles, et järgmisest nädalast olen ma täiskohaga tööline, seega on mul töötada vaja 40h ringis, mis muidugi tegi mu rõõmsaks ja selle tõttu töötan ma ka siis 5 päeva nädalas. Pean vaatama oma uue graafiku üle ja uurima lisatöö kohta, kuna seda ka ju vaja. Kuigi see on ikka hea uudis, et saan tunde juurde ja ja selle arvelt on ka mul rohkem tegevust. Tunnid tulid lisaks just selle tõttu, et meie praegune öine koristaja asendatakse meie tööjõuga. Seega me hakkame öösiti koristama siin ja vaatama, et asjad oleks korras. Vastutus suurem ja tööd ka rohkem, aga küllap saame hakkama.
Läksin siis American Savings Bank'i, et raha sularahas välja võtta, aga nad ütlesid, et saan vaid mingi osa välja võtta sulas ja ülejäänud peaksin arvele panema, aga ma nii ei tahtnud. Seega soovitas teller mul hoopis Bank of Hawaii'sse minna ja seda ma ka tegin. Selles pangas saab alati tšeki rahaks teha ja pole probleemi. Sinna jõudes ootas mind ees suur järjekord, mis ei võtnudki väga kaua aega, kuna tööl oli parasjagu palju tellereid, mis tegi asja lihtsamaks. Lõpuks oli siis minu kord ka käes ja läksin rääkisin oma jutu ära ja teller palus mul kirjutada oma number, allkiri ja lisaks panna tšekile ka oma sõrmejälg, mis tundus minu jaoks lausa huvitav, aga tehtud see sai. Küsis muidugi ka, mis kupüürides on mul soov raha saada ja vastasin, mul on ükskõik. 
Raha käes sammusin kodu poole. Koju jõudes käisin duši all ja nüüd sätin vaikselt juba tööle. Peale tööd koju ja homme peaks meil olema järgmine matk, loodame, et ka see matk tuleb šeff. Ootan juba homset päeva. Järgmine nädal on meil ka USA Iseseisvuspäev, mis teeb selle veel eriti lahedaks. Seega tegevusi jätkub. Vahepeal vaatasime veidi huvi pärast ka igasuguseid teemaparke, mida külastada. Nt loomaaed, sealife ja veepark jne. Eks ole näha, kuhu oma sammud seame.

Seniks Tsutsufrei.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar