laupäev, 9. juuni 2012

Töö otsinguil

Me panime eile plaani paika Urmasega, kuidas küsida meie maja taga elavalt tädikeselt mangosid. Kuna Andy rääkis meile, et ta hommikuti liigub maja ümbruses ringi, siis otsustasime hommikul 7-8 vahel käia. Tõusime vara ülesse ja käisime ta maja juures, kuid sel hetkel ei olnud kedagi näha. Mõtlesime siis, et lähme pärastpoole sealt uuesti läbi. Tulime tagasi tuppa ja magasime mõned tunnid veel ja siis ärkasime. Mul oli mõttes minna tööd otsima ja enne seda tahtsime veel korra selle tädikese juures ära käia. Mõeldud-tehtud! Lõpuks jõudsime ta maja juurde ja koputasime ta uksele, kuid kahjuks ei tulnud keegi ust avama. Läksime siis teise ukse taha ja lõpuks tegi üks vanem naine ukse lahti. Ta oli veidi hirmunud näoga ja kohkunud. Ta vaatas meile otsa ning ei mõistnud, mida me sealt otsime. Me siis rääkisime talle oma jutu ära, et tal kasvavad väga ilusad mangod puu otsas ja need on juba valmis ning oleks väga kahju kui need raisku läheks. Ta oli küll ikka veel hirmunud näoga, kuid siiski vastas, et minge võtke siis kui te need kätte saate. Läksime siis ta maja taha ning ta jäi ukse peale seisma nagu kartes midagi. Küllap me olime hirmsad! Maja taha jõudes nägime, et üpriski raske on neid kätte saada ja mahakukkunud mangod olid juba lötsid. Seega ronis Urmas kiviaia ääre peale ja korjas mõned, kuigi ka tema pikkus ei küündinud nii kõrgele. Seega saime kokku vaid 5tk. Tulime koju ja pesime need puhtaks ja lasime heal maitsta. Need oli tõesti maitsvad ja pehmed. 


Peale mangotamist sättisin end korda ja seadsin oma sammud linna poole, et saaks tööd otsida. Alguses läksin Cheeseburger Beach Walki, mis asus Lewersi tänaval, kuid kahjuks nad ütlesid, et nad ei võta enam suvetöölisi. Siis jalutasin edasi, käisin veel mitmes kohas ja täitsin applicationeid. Mulle jäi silma üks meeletult šeff koht milleks oli Jimmy's Buffet. See nägi nii lahe välja. Kohati nagu koobas kuid samas nagu akvaarium. Meeletult lahe koht. Sain ka mänedžeriga rääkida. Loodan, et mul on võimalus sinna tööle saada. See oleks küll üks lahe elamus. Hiljem astusin läbi veel mitmest kohast ja täitsin ankeete. Kuid kahjuks mu tööotsingud lõppesid pale paari tundi, kuna mu üks sandaal läks koperdamise tagajärjel katki. Lõpuks ma lonkisin katkise jalatsiga veel veidi ringi, astusin sisse paari kohta ja siis läksin koju. Kuna selle jalatsiga oli juba ebamugav ringi tatsata. Nüüd on mul plaan ka veel homme ilusti ringi käia ja uurida maad. Miskit ma ikka pean leidma.  

Õhtu poole käis veel korra linnas, et uurida üht töökohta, kuid kahjuks see koht kuhu ma läksin oli kinni ja tugeva koputamise tagajärjel ei tulnud samuti keegi seda avama, mis oli muidugi kurb. Kuigi uksel oli küll kirjas, et koputage kõvasti uksele ja ma tulen. Kuid kahjuks oli see vaid lootus. 

Veits nalja ka siia lõppu.
Täna koju tagasi tulles jätsin ukse lahti ja mulle tuli tuppa külaline. Külaliseks oli üks vahva pisike linnuke, kes tatsas toas ringi ja isegi ei kartnud mind. Ta nokitses veidi vaibast midagi, küllap otsis süüa, mida ta siit küll ei leidnud.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar