teisipäev, 12. juuni 2012

Veidi siit ja sealt

Oii kui raske oli mul täna hommikul ärgata. Panin endale äratuse seitsmeks, lootes, et ajan end nii vara püsti, aga tühjagi magasin 9ni. Siis tõusin püsti, olin veidi netis ja ruttasin Social Security Office'isse, et saada teada oma SSN ja see toimetada oma tööandjale. Lõpuks sain end valmis ja läksingi Social Security Office poole. Panin jalga tossud, kuna nendega olid veidi mugavam käia, seega olin veidi sportlikum kui tavaliselt. Väljas oli jälle kohutavalt palav nagu alati, kuid ma püüdsin hakkama saada selle palavusega. Enamasti oli mul otsetee, kõndisin mööda Kapiolani blvd ja sisi pöörasin South St ja siis sealt juba edasi kui jõudsin Punchbowl'i tänavale ja olingi Social Security Office'i juures. Teel sinna vaatasin veidi ringi ja kõike mida nägin oli mulle juba tuttav, seega midagi väga uut silma ei paistnud. 
Kui jõudsin kohale valisin endale järjekorranumbri milleks oli C410. Vaatasin tablood ja nägin, et seal oli juba C407, siis ma rõõmustasin ja arvasin, et mul läheb seal ruttu. Istusin maha ja hoidsin kõrvad kikkis. Umbes 10 minutit peale minu saabumist jõudis järg C408-i. Ma siis mõtlesin, et küllap on varsti ka C409 ja siis mina, aga nii see kahjuks ei olnud. Algul küll mõtlesin, et ooo vaid kaks inimest on enne mind, täna mul läheb siis küll ruttu. Ootesaalis ei tundunud ka palju inimesi olevat. Kuid lõpuks ma mõistsin, et mul ei lähegi nii ruttu kui lootsin. Aeg venis ja venis, lõpuks kuskil kell 12.09 jõudis järg C409-ni. Siis tärkas jälle minu lootus. Ma sisimas lootsin, et olen kella 12.30ks vaba, kuid aeg üha venis ja venis ning ma juba kahtlesin, et sel kellaajal sealt minema saan. Kui ma sinna tulin siis oli A262 või midagi sellist ja kui lahkusin oli juba A283, seega neid inimesi teenindati kiiremini, küllap need olid siis kodanikud, aga mina ju seda pole, seega pidin kauem ootama. Lõpuks jõudis järg minuni. Küsisin oma SSN-i  ja tahtsin, et ametnik ise kirjutaks, et kõik ikka õige oleks, aga ta ütles, et siiski pean mina seda tegema, et hiljem ei oleks probleeme. Seega kirjutasin selle ülesse ja soovisin kena päeva ja lahkusin. Ma ootasin ligi poolteist tundi ja mul läks seal umbes 3 minutit, et oma number teada saada.  
Tagasi läksin sama teed ja otsejoones töö juurde, et saaksin oma numbri edastatud. Tee peal tegin mõned pildid ja samas astusin läbi Seven Eleven'ist (väike toidupood, kus pole suurt midagi, pigem näksimisvärgid). Sealt ostsin veepudeli ja ühe jäätise. Tee peale jäi ka üks pood, mis oli nagu apteek kuid samas vist pigem terve eluviisiga inimeste pood, kus müüdi tervislikke asju, kuna kokat ja muidu limonaade ma seal ei näinud nagu mõned apteegis.
Tööle jõudes kirjutasin oma numbri paberile, rääkisin veidi töökaaslastega ja samuti tutvusin ühe neiuga, keda polnud varem näinud. Jõin veits pepsit ja vahetasin 2 dollarit, 25 sendisteks, kuna mul oli vaja pesu pesta. Sealt juba liikusin kenasti kodu poole. Koju jõudes olin päris väsinud, et istusin korraks maha ja puhkasin.
Hiljem hakkasime Urmasega juba pesupesemise peale mõtlema. Panime musta pesu kokku ja läksime alla. All oli kaks pesumasinat ja kaks kuivatit. Ühes pesumasinas oli üks mänguasi, mingi lapp ja väike padi, küllap keegi oli need sinna unustanud. Ma võtsin need välja ja panin kilekotti, lootuses, et keegi need ära  võtab. Kuna mul oli nii tumedat kui ka heledat pesu, siis panin pesema pesu kahte eraldi pesumasinasse. Need pesumasinad olid seest päris suured, meie pesukogus oli pigem normaalne meie pesumasinatele. Panime siis kenasti asjad pesema. Pesemise kestvus pidi olema siis tumedal 30 minutit ja heledal 32 minutit. Sel ajal kui pesu pesi, tulime korterisse tagasi. Hiljem kui aeg oli paras läksime alla, et seda kuivatisse visata. Kuid minu üllatuseks ei olnud hele pesu veel lõpetanud, samas kui tume juba oli. Liigutasin veidi heledat pesu ja see jätkas pesemist. Selletõttu pidime veel 14 minutit ootama. Lõpuks kui oodatud sai panime asjad kuivatisse, mille kestus oli 46 minutit. Lõpuks kui ka pesu kuivaks sai, võtsin nii öelda soojad saiad ahjust välja ja viisin tuppa. See kuivati on üks paganama hea asi tegelikult. Pesu pesemine maksab 1$ (4*0.25$) ja kuivati maksab 0.5$ (2*0.25$). 
Peale pesupesemist Urmas praadis kartulit ja läks pärast tööle. Mina lõõgastusin kodus. Hiljem käisin toa üle tomuimejaga ja koristasin ja käisin ka duši all. Nüüd ma siis niisama laisklen ja üritan postitust kirjutada. Samas vaatan ka ANTM-i, et aega sisustada.








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar