kolmapäev, 27. juuni 2012

Chinatown and chinese'id

Eile pakkusin välja, et võiks selle kuulsa Chinatowni ka üle vaadata. Urmasele meeldis see idee. Palusin tal vaadata, mis bussid sinna lähevad ja kuidas tagasi jne. Ise läksid peale seda tööle ja uurisin seal Jorilt Chinatowni kohta ja ta ütles mulle bussinumbrid, millega saan sinna. Samuti mainis ta ära, et selle sama piletiga on võimalik ka tagasi saada, siis kui oled kohapeal vähem kui 4h. Öeldi, et Chinatownist saab odavamalt puu-ja juurvilja. Seetõttu tundus olevat hea võimalus väljasõiduks ja ringivaatamiseks.
Koju jõudes Urmas juba magas ja eile tööpäev möödus ka kenasti. Vahepeal oli muidugi ulmeliselt rahvast, aga üldjoontes oli täitsa vahva :D Tegin endale jälle ühe Boba soda eh siis ühe mahlapallidega limpsi, nämma see on nii hea. Tegin mango oma see kord yummie. Töö saime kähku tehtud ja kojuminnes sadas veidi vihma, mis oli selline peenike ja kohati ebameeldiv. 
Hommikul ärkasin vara korraks, kuna Urmas sahmerdas ringi. Ta käis hommikul töövestlusel. Lisaks sellele hakkas uni kaduma, aga nii pea kui Urmas oli läind ja jälle jäi kõik vaikseks taastus mu uni. Lõpuks oli kell juba 12 saamas ja ma arvasin, et peaks end ülesse ajama. Magan nii kaua kuna tulen töölt hilja ja siis olen kaua netis räägin musiga ja siis lõpuks vajun magama. Vastasel juhul vaatan ma mitu tundi lakke enne kui magama jään.  Igatahes lõpuks sain plesse ja ütlesin Urmasele, kas meil on siis minek või mitte. Ta ütles, et on. Uurisin talt kas ta vaatas busse ja muud, aga ta muidugi ei teinud seda. Õnneks mul oli mingi info olemas. google.mapsidest sain uue info ja vaatasin välja ka bussi.
Bussijaama minnes algselt läksime ühte bussijaama, siis jäime kahtlemas ka on õige ja siis läksime teise ja seal oli selle bussinumber olemas või siis valitud bussi puhul hoopis täht A. Ootasime üpriski kaua, aga seda bussi ei tulnud ja lõpuks tuli nr 9, millega pidi ka sinna saama. Läksime bussi ja uurisime kas saame sellega sinna ja vastus oli jaatav ning siis me astusime sisse ja istusime või noh mina istusin. Küsisin igaks juhuks minu taga olevatelt inimestel, kas nad teavad, mis on täpsemalt bussipeatuse nimi, aga nad ütlesid, et eks nad Chinatown ütlevadki seal. Tore pere oli (ema, poeg ja tütar). Nad oli alles hiljuti Hispaanias käinud, seega olid nad ka teadlikud, kus umbes Eesti asub. Rõõm oli kohe kuulda. See naine kiitis meie julgust, et nii kaugele tulime ja nii tublid oleme, et töötame ja puha. Kahjuks suure jutustamise käigus sõitis ta oma peatusest mööda ja pidi siis veidi tagasi kõndima. 
Lisaks oli bussis ka kaks meest, kellega Urmas veidi juttu puhus ja nemad näitasid meile täpse peatuse ette ja rääkisid veidi, kus mis asub. Ühel mehel olid ikka jube pikad küüned xd. Teine mees uuris meilt, kas me oleme näinud mehi, kes näevad nagu naised välja. Me ütlesime jah ning ma rääkisin sellest, kuidas ma pangas käisin ja vaatasin tükk aega, kas teenindav teller on mees või naine, kuid arvan siiski, et ta oli mees. Mehel olid kenamad kulmud kui mul bööö....
Lõpuks olimegi kohal. Igal pool olid hiinlased ja seega nägime igal pool, kala, rohelust(sibul, basiilik jne). Lisaks sellele oli suures koguses banaane, kirsse või siis mureleid, melon, õunad, papaia jne. Mõned asjad olid tõesti odavamad. Hinnad olid muidugi erinevates putkades erinevad, seega tasus ära ringi käimine. Samuti öeldi meile, et seal tuleb hindu tingida. Eks siis järgmine kord lähme tingime veidi.  Algul käisime niisama ringi ja ma tegin pilte. Kuid ma pildistasin siiski võrdlemisi vähe, kuna unustasin digika aku koju ja tegin pilte hoopis telefoniga, aga ajas asja ära. Enamus poed olid jah hiinakad, igasugu hiinakaunistusi ja värke oli võimalik seal näha.  Siis kui ringkäik oli käidud ja hinnad võrreldud, hakkasime mõningaid asju ostma. Ma ostsin banaane, ananassi, kakaod, konserveeritud ananassi, kartulit ja kõik vist. Urmas leidis oma lemmikud maapähklid ja ostis need endale. 
Sammusime bussika poole ja nägimegi bussi ja uurisime, kas saame sellega Waikikisse, kuigi seal oli ka suund Waikiki poole. Istusime peale ja viskasin talle siis oma kasutatud piletid kotti ja saingi peale. Maksma ei pidanud. Lõpuks jõudsime juba kodu lähedusse, nimelt Don Quijote juurde ja läksime seal maha, et korra poes käia. Ostsin siis sealt suure pudeli viiga ehk siis ühe galloni. Samuti ostsin ka karbi sushisid, kus oli 7tk. 3 sõin ära ja ülejäänud panin külmkappi, rohkem lihtsalt ei jaksanud. Lõpuks olingi oma raskete kottidega kodus. Ometiks ei ostnud palju, aga kotid kaalusid küll palju ja soonisid kätte. Kuid huvitav on see, et ma ei tea, kus minu veepudel kadus. Panin selle ühte kotti, aga enam ei leidnud seda mnjh.
Nüüd olen kodus ja nautisin banaane, mis oli täitsa jummid. Mõtlen veel ananassitükkide peale. Ja nii hea oli jälle kakaod juua nämm.










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar