pühapäev, 10. juuni 2012

Tööl siis

Tööle jõudsin ligi 10 minuti varem. Tööle jõudes küsis üks töötaja, kes töötab õhtuses vahetuses Dylan, kas ta kandideerib siia tööle ja ma ütlesin ja, siis Jasonna ütles " Ei, sa juba töötad siin", mis tegi muidugi meele heaks. Tegime mulle nii öelda clock in'i, mis tähendab, et panime mu tööaja tööle. Tööd alustasin siis 17.52. Mänedžer tegi mulle nüüd juba põhjaliku tiiru kohvikus, näitas kus mis on. Jasonna( minu kaastööline) otsis välja mulle töö jaoks T-särgi, kus on peal Paradise Flavor'i embleem. Tutvumise perioodil sain ma paljudest asjadest lihtsasti aru, kuna olin varemgi taolisi asju teinud. Siis kui asjad olid selginenud siis asusin asja kallale.

Minu tehtud tööd/tööülesanded:

  1. Laudade pühkimine
  2. Klaaspindade puhastamine (vitriinid)
  3. Pesin ka nõusid ( mulle tegelikult meeldis pesta nõusid, kuigi sain kogu aeg väga märjaks)
  4. Jagasin jäätisenäidised (panime need pisikestesse topsidesse lusikaga ja ma siis jagasin neid kohviku ees. Kahjuks jõudsid mõned enne ära sulada kui käiku läksid, kuid see tõi rahvast juurde, mis on muidugi hea)
  5. Vahvlimasinate pesu
  6. Pakkisin Mochisid. (täpsem info siit  http://en.wikipedia.org/wiki/Mochi)
  7. Silusin jäätist karpides, et see näeks viisakam välja
  8. Puhastasin igasugu laudu ja muid pindu
  9. Veits pesin põrandat
  10. Korrastasin veidi asju
Küllap tegin veel miskit, aga kohe kõik ei meenu. Seal me tohime juua ka erinevaid limonaad  kui ka vett. Kuid peame selle kallama väiksesse topsi, kuna suurema puhul peaksime juba maksma. 
Minu kaastöölised täna olid siis Dylan, Jasonna, Jessica, Steven ja ka kolm eestlast Keiu, Elin, Brit, kes olid seal üpriski vähe, kuna neil olid täna teised tööülesanded. 
Üldiselt mulle väga meeldis seal. Mulle meeldis just see ameerikalik suhtumine. See on nii vaba ja avatud. Kohvik pakub smuutisid, jäätist kui ka neid mochisid. Samas neil on ka ingveri jook ja nad küpsetavad ise kohapeal ka vahvli, mis maitseb imehästi. Üks noormees Dylan tegi mulle ühe imemaitsva jäätise koos vahvliga. Lisas sinna ananassi kui ka kookose jäätist ning see kõik oli vahvlis. Vahvel oli ingverimaitseline, ülihea. Tööl sai nii jutelda kui ka korralikult tööd rügada, kuna vahepeal tuli suur kamraad inimesi kohale ja siis kõik vaid jooksid. Kuna neil on vaid 4 blenderikannu ja iga smuuti jaoks on vaja uut, siis käis kogu aeg nende pesu. Mulle tundub, et mind võeti väga ilusti seal vastu ja mulle tõesti meeldib seal, Mis mind naerma pani, oli see, et avastasin, et olen vanim kuigi ma arvan, et neist kolmest eesti neiust võib keegi olla ka must vanem. 
Kohvik avati alles 1,5 kuud tagasi, seega oli seal veidi korralagedus ja veidi liiga palju sabimist. Mille eest mind ka hoiatati. Kuid üldjoontest ma võin öelda, et koht on küll väike, kuid hubane ja mulle meeldis seal.
Enne koju minekut jätsin hüvasti kõigiga ja teised uurisid, kas ma lähen jala koju ning ma vastasin jah, mis selles siis halba on. Nad tegid küll suured silmad ette ja olid ehmunud ning ütlesid mulle, et ma oleks ettevaatlik ja koju jõudes saadaks sõnumi. Kuid õnneks koju minek oli kiire ja rahulik, seega saatsin Jasonnale sõnumi, et jõudsin kenasti koju. Nüüd pean ma juba mõne tunni pärast jälle tööle minema. See kord siis 9ks ja olema seal kella 17.00. Loodan, et täna läheb sama hästi kui esimene päev. Kuigi peale sellist tööpäeva väsisid jalad küll ära. 


ÜKS SUUR PLUSS SELLE KOHVIKU JUURES ON SEE, ET KÕIK TEEVAD KÕIKE! SEEGA SEL KEL AEGA ON KORISTAB SAALIS VÕI TEENINDAB KLIENTE VÕI VEEL MIDAGI! MITTE NII, ET MA OLEN TÄNA VAID KASSAS TEISED LAS KORISTAVAD VÕI ÜKSKÕIK MIDA TEEVAD! SEE ON ÕIGLUS JA SEE MEELDIB MULLE!



Eks ma mingi aeg proovin nad ära ja siis teavitan ka teistele, kuidas maitsesid. Aga sellised vahvad värvilised asjad ongi mochi'd


Minu jäätis, nämmaa :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar