kolmapäev, 20. juuni 2012

Aga meil ka vahel sajab...

Täna samuti magasin üpriski kaua, kuna uni oli nii magus. Ja kuna suviti magan ma alati kaua, siis pole siin vats midagi imestada. Lõpuks ärkasin ülesse, kui Urmas oli kuskile minemas, ma siis pärisin kas ta läheb tööle ta ütles ei, et on varsti tagasi. Jõudis siis ta vaid ligi 3 minutit ära olla kui ta oli juba toas tagasi. Küsisin, et nii kiiresti käisidki ja ta vastas, et ei. Õues sajab vihma. Siis ma tegin suured silmad pähe imestusest ja vaatasin korra õue ja nii ta oligi vihma kallas. Muidugi see vihm polnud nüüd nii väga suur ka, aga veidi suurem ikka tavalisest tibutamisest. Selle tõttu jäi Urmase poes käik katki. Kuid küllap ta jätkab seda varsti, kuna nüüd on õues mõnus päike, mis ajas mul lausa silmad vesiseks, kui korraks õue vaatasin. 
Paistab, et vihm jätkab valamist. OK! See vihm on küll ülipeen, aga näha on  kuidas Waikikit katab udu ja sama toimub ka mägedes. Tegelikult ma arvan, et kui siin vihma üldse ei kallaks, siis oleks kohutav siin olla. Kuna enamjaolt on siin ju lämbe ja kohutavalt palav. Kui ma uurisin Urmaselt, kuidas neil töö juures on kas palav või jahedam, siis ta vastas mulle ma ju töötan jäätisekohvikuse arusaadav, et seal on ikka jahedam.  Kuigi ma töötan ka jäätisekohvikus ja seal on küll üpriski palav. 
See selleks, kell on 2 päeval ja ma arvan, et peaks sööma ja vaatama, mis veel teha on vaja. Pean veel vaatama kus üks koht asub ja seal ära käima. Õhtupoole lähen siis kenasti tööle ja siin ongi praktiliselt päev läbi :) Uskumatu, kus aeg lendab. Varsti on jaanipäev ja siis juba USA-s iseseisvuspäev jne. Neil siin pidu iga päev. Üks päev üks tüdruk küsis mult, et sa oled tõesti 20 w? :o, aga kuidas sa siis pidudel käid ja vastasin, et polegi neile veel jõudnud, kuna alakas olen. Siis ta nagu tegi suured silmad pähe ja imestas. Kuigi ega ma siis siia pidu panema vaid ei tulnud, tulin loodust ja ümbruskonda nautima, töötama ja ka ringi vaatama, kuidas on olukord mujal maailmas. 





Mu musi võttis eile endale kaks kiisupoega, keda mu ema kahjuks enam ei saanud enda juurde jätta, kuna kassikasvandust ka teha ei soovi. Need kaks pisikest kiisukest on nii nummi nummid. Tahaks neile juba pai teha, aga kahjuks veel ei saa. Noh loomad on alati head seltsilised olnud. Lisan ka paar pilti nendest nummidest olevustest.


Beežikas on Philip ja must on Morris :) Kokku siis Philip Morris, sellised vahvad nimed valis minu musi :)



2 kommentaari: