reede, 29. juuni 2012

Mina ja kleidid (A)

Kui tavaliselt sügisel, talvel ja kevadel on mind enamasti näha pükstes- lühikestes või pikkades, siis suvisel ajal ma lausa naudid kleitide ja seelikute kandmist. Võib-olla tulebki alles suviti minu naiselikum pool välja. Kuna muudel aastaaegadel kannan seelikuid ja kleite üliharva. Enamasti siis mõnedel tähtsündmustel. Kuid suvi on see aeg, kus ma naudin kleidi lehvimist ja seeliku kandmist.
Hawaiil olles ma vaid tahangi kleite ja seelikuid kanda, kuna pükstes palav. Muidugi siis kui sul on pikemad püksid, kuna lühikeste pükstega on ka täitsa mõnna chillida. Mul on üks kleit, millega välja minnes pean hoidma kleidisabast kinni, kuna tugeva tuule tõttu olen nagu Marilyn Monroe, kel kleit tuulega lendlema hakkab. Aga see selleks. 
Igatahes siin olles käin ringi ja näen poodides igasugu kleite ja endal tekib tahe veel mõni soetada. Alles hiljuti ostsin ühe kleidi, mis maksis mingi 9$, aga see kleit meeldis mulle. Värvid oli šefid ja mulle sobis. Muidugi proovisin ka teisi kleite, aga kuna valik oli meeletult suur, siis pidin kiiresti otsustama, kuna vastasel juhul oleksin poodi jäänud veel mitmeks tunniks.
Aga kleidid on nii vahva asjad, lihtsad ja nende puhul ei pea hakkama ulmeliselt kaua sobitama kingi, aksessuaare ja muide riideesemeid, kuna need on nendetagi üpriski kenad. Jeees mulle meeldivad kleidid ja ma võtsin vaid mõned neist kaasa, mis mul Eestis on. Hetkel mõtlen, et peaks tihedamini kontsakingad  jalga ja kleidi selga ajama. 


KLEIDID ON ŠEFID! :)








2 kommentaari: