pühapäev, 10. juuni 2012

TÖÖ, TÖÖ JA VEEL KORD TÖÖ

Täna jätkasin tööotsinguid. Magasin üllatavalt kaua. Umbes kella 11ni. Pidin nii kui nii Urmast ootama, mil ta töölt tuleb kuna mul oli ka võtmeid vaja, et hiljem koju saada. Käisin duši all ja tegin aega parajaks. Lõpuks sättisin end valmis ja Urmas oligi juba kodus. Mõtlesin veidi läbi, kuhu ma võiks minna. 
Enne Lewers'i tänavale jõudes ehmusin veidi, kuna üks auto sõitis minust mööda ja sealt karjus üks noormees mulle "Hello", kuna see oli nii äkki, siis see ehmataski mind ära. Täna alustasin samuti oma teekonda Lewers'i tänava kaudu. Käisin läbi mitmeid kohti ja uurisin puhtjuhuslikult ega neil tööjõudu juude pole vaja, kuid paljudes kohtades olid kohas täis. Käisin mööda Kuhio tänavat ringi ja otsisin Puka Dogi ja Pene Bescet, kuid ma ei suutnud neid leida. Enne Puka Dog'i otsimist sattusin rääkima ühe mehega, kelle nimi oli William. Ta tegeles igasugu piletite müügiga, seal hulgas ka auto rendiga. Rääkisin taga veidi juttu ja ta sai kohe aru, et ma otsin tööd ning samas aimas ta ka, et olen Eestist, mis pani mind veidi naerma, aga see selleks. Lisaks teadis ta ka ühte Eesti neidu Ingerit, keda ka mina teadsin. Siis ta andis mulle ühe numbri, et ma helistaks sinna ja võimalik, et saaksin töö kas flaierite või piletite müüjana või hoopis kontorisse. Tundus mõneti ahvatlev pakkumine. Mõtlesin, et siis kui koju lähen eks siis helistan. Jalutasin veel veidi ringi. Käisin korra mäkis ja võtsin ühe maasikas-banaani smuuti ja ühe juustuburksi. Muideks smuuti oli üllatavalt hea. Siis käisin veidi ringi mööda Kuhio tänavat ja astusin läbi ka ühest kohast nimega Vit's Hawain Steakhouse, kuid sealt öeldi mulle, et nad just palkasid inimese seega peaksin ma 2-4 nädala pärast tagasi tulema, mis muidugi oli minu jaoks absurdsus. Kuid poiss oli viisakas ja ütles "How I can help you mam'?"  Sealt suundusin edasi jälle Lewers'i tänavale kus käisin läbi ühest poest Genius Outfitters ja seal täitsin jälle ühe blanketi ja ka kõrval olevast poest astusin läbi, kuid kahjuks neil blanketti polnud, aga ma jätsin oma CV.  Kõige alguses tahtsin käia ka Spada Bar'is, kuid kahjuks oli see suletud. Astusin läbi ka Ohana Waiki West, kuid seal olles ei mõistnud ma väga kuhu ma peaks minema, seetõttu loobusin ka sellest kohast.
Siis otsustasin niisama mööda Lewers'i tänavat minnes jõuda Kalakaua tänavani ja seal keerasin ma paremale ja mõned meetrid edasi nägin ühte kohvikut, mil nimeks oli Paradise Flavor ning nägin nende ukse silti "Help Wanted". Muidugi mu läksin sisse kohe ja uurisin asja. Mulle anti application täita ja siis kui see täidetud oli, siis küsiti ehk soovin ma ka mänedžeriga rääkida ja ma ütlen ja. Sain mänedžeriga jutule ning ta uuris kes olen ja kust tulen. Rääkisin veidi endast ja ka seda, et õpin Võõrkeeli ja ärikorraldust ja spetsialiseerun ka hotellimajandusele veidi. Ta siis ütles, et muidugi see pole päris see mida sa õpid ja see võib sulle veidi keeruline olla, kuid ma siiski jätkasin, et ma sooviks tööd jne. Siis ta veidi näitas ümbrust, tutvustas mind teistele ja ütles, et ole siis kell 18.00 tagasi, sul algab treening või sisi väljaõpe. Andis mulle ka veel hunnik pabereid, mille pean täitma. Mõeldud-tehtud. 
Jooksin koju, ise üdini õnnelik.  Koju jõudes käisin kähku duši all, kuna mul oli kohutavalt palav. Sõin veidi, rääkisin Urmasega juttu ja kirjutasin väikse sissekande ja ruttasin tööle. 

Seega kui midagi tahta, siis selle ka saab ning see polnud siiski üliraske tegevus. Arvan, et ma sain hakkama!


Ma olin umbes nii õnnelik :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar