teisipäev, 5. juuni 2012

Veits nalja ka

Eile mõtlesin, et lähen duši alla. Kuna me alles hiljuti kolisime meie üüritud tuppa, kus on ka eraldi vannituba/WC, siis ma polnudki veel jõudnud, siin korralikult duši all käia :) Aga see selleks. Plaan oli olemas, kõik asjad viisin vannituppa kui avastasin, et vannis on juba vesi. Mõtlesin siis, et küllap on  punn ees ja mõtlesin, et siin võtan ära selle. Aga avastus suur kui avastasin, et seal polegi punni ees, vaid on pisike sõelake, mille ma ka eemaldasin, kuid sellegi poolest ei hakanud vesi ära voolama. Mõtlesin, et proovin siis tavalise WC pumbaga (varbkolbpumbaga, vaakumpumbaga- heal lapsel mitu nime), äkki siis saan hakkama, aga kahjuks ka see ei toiminud. Lõpuks olid mul ideed otsas, kui mulle tuli meelde, et võiks ämbriga vett sealt ära võtta, no siis oli mul küll Tippmodelli saate Xena tunne, kes ei suutnud samuti vett vannist minema uhuda. Lõpuks kui kõik vesi oli välja kallatud, käisin duši all ja hiljem vaatasin, et vesi ei lähegi kuskile. Kutsusin peremehe ja tema kutsus omakorda oma vanemad, kes üritasid samuti ühtteist teha, kuid asjata. Lõpuks pidi peremees kutsuma meile torujüri külla, kuid seniks pole ta veel teinud seda. Loodame, et õhtuks need asjad laabuvad. Kuid kui tippmodelli saates oli veidi rumaluses probleem, siis minu puhul see pole nii, siin ei ole sellist nuppu, mis tõstaks nii öelda vannipunni eest ära ja pealegi seda polnud ka ees, seega ma ei mõista veel senimaani, kust see ummistus tuli. Ometiks pole nagu nii palju duši all käinud, et võiks teada. Aga väike kahtlus tekkis, et eelmine üüriline võis seal midagi teha ja ise seda märkamata. Kuna Urma käis ka duši all ja tal jäi ka vesi vanni, kuid see voolas minema pika aja peale, siis minu puhul seisab see senimaani ei teagi kohe, mis värk sellega on. Loodan, et saab varsti korda, ei jõua iga kord ämbriga sealt vett ära valada, varsti on musklid väljas xD Hahahha....


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar