kolmapäev, 13. juuni 2012

Miks küll?

Viimasel ajal olen märganud, et ehmun igasugu asjade peale ja ise ei teagi miks. 
Toon välja mitmeid olukordi, kus ma olen ehmatanud.

  • Kõnnin tänaval ja inimene möödub minust ja ma ehmun.
  • Jalgrattur möödub minust ja ma jälle ehmun
  • Uks läheb pauguga kinni
  • Auto sõidab väga valjuhäälselt minust mööda
  • Lind tõuseb äkki õhku või lendab minust mööda
  • Keegi ütleb midagi järsku, kui ma olen omis mõtteis.
  • Tõstan maast midagi üles ning see liigub nt tuule tõttu ja ma jälle ehmun
  • Kui keegi siseneb äkki  ruumi
Ja veel paljudel muudel kordadel. Ma tegelikult ei mõista, miks ma viimasel ajal ehmuma olen hakanud. Varem pole olnud nii, et ehmun iga asja peale. Ei tea kas miskit siis veidi minus valesti. Kuna isiklikult ma ei ole inimene, kes kardab kõike, vaid vastupidi. Minus on päris palju julgust. :D


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar