neljapäev, 21. juuni 2012

ja ongi õhtu käes.

Kuna ma juba enne mainisin, et püüan täna olla efektiivne, siis seda ma ka tegin. Tõusin krapsti püsti, käisin duši all ja siis sättisin end valmis, et käia paaris kohas:

  • ABC Stores-osta sealt mõned postkaardid
  • Postkontor-saata mõned postkaardid sõpradele
  • The Shiatsu Massage Center-uurida töö kohta flaieri jagajana
  • American Savings Bank-uurida internetipanganduse kohta
  • Pesu pesta
Need olidki neli kohta, mida pidin külastama. Enne minekut pidin kirjutama ülesse ka aadressid, kellele ma kaardid saatsin, kuid suutsin ikka enne arvuti välja lülitada. Siis lülitasin jälle sisse ja kirjutasin vajamineva infi ülesse ja olingi valmis välja minema. Kodunt väljudes meenus mulle, et ma ei teagi täpset postkontori aadressi, kuna vaatasin küll seda internetis, kuid täpselt meelde ei jäänud, üritasin kähku moblaga netist vaadata, aga ega sest suurt midagi välja ei tulnud. Sülitasin selle peale ja mõtlesin, küll ma ülesse leian. 
Jõudsin siis kenasti ABC store'i ja vaatasin neid postkaarte, üks ilusam kui teine ja mõtlesin, et võtan kohe 10, kuid siis ei suutnud enam valida ja võtsin siiski 5, seal on neil kampaania 4=5, ehk siis ostan 5tk nelja hinnaga. Üpriski norm. Sain siis kaardid ostetud ja küsisin veel müüjalt, kuhu see postkontor jääb. Ta midagi küll seletas, aga ega ma suurt aru ei saanud. 
Siis kõndisin edasi mööda Kalakaua avenue'd ja ma teadsin, et kord ma juba möödusin postkontorist, tegelt mul oli isegi suht selge kuhu see jääb ja lõpuks ma sammusingi sinna. Jõudes kohale nägin ka tööandjat ja ta uuris mis ma seal teen. Kirjutasin kähku kaartidele teksti peale ja siis läksin ümbrikut otsima, mulle öeldi, et ümbrikud on minu taga läksin siis vaatama ja seal olid vaid suured ümbrikud, jõudsin kassasse ja uurisin kas väiksemaid pole ja ta vastas ei ole. Noh üks ümbrik oli, aga see oli piklikele kaartidele, aga mul oli tavaline postkaart ju. Ta pakkus, et saadaks ilma ümbrikuta, aga mul oli taga juba oma jutud kirjutatud ja seetõttu ostsis ära. Ta küsis kuhu ma saadan vastasin Eestisse ja ta tegi jällegi veidi üllatunud näo ja siis ma ütlesin Euroopas noh. Lõpuks sain margid kätte ja siis hakatigi juba postkontorit sulgema, kuna see töötas vaid 5ni. Sain kõik asjad kirja ja siis oli probleem selles, millisesse postkasti ma selle postitama pean, küsisin abi ühelt mehelt ja ta näitas mulle. Lõpuks sain sealt minema. 

ABC and Post Office- Checked 









Siis läksin edasi. Tee peal nägin Teddy Bear'i maskotti ja tegin tast pilti, kus alles kukkus poosetama ja siis palusin ühel neiul teha meist ka pilti. Mõtlesin, et kaua võib teisi pildistada. Peab ennast ka laskma pildistada. Kusjuures nüüd ma tunnen, et olen täitsa nagu kodus. Oskan liigelda sinna-tänna ja muresid see mulle ei valmista. Lõpuks jõudsingi Waiki Trade Centerisse, kus käisin uurimas flaierite kohta ja kahjuks ta mulle midagi eriti ei öelnud. Üldse tundus see naine selline, et tal suva kõigest. Ütles, et hetkel neil piisavalt tööjõudu, et ainult pühapäev vaba, aga üks päev on vähe vajan rohkem. Siis mõtlesin, et las ta olla.
Selles samas hoones on ka American Savings Bank, käisin ka seal, et uurida kuidas ma saan internetipanka, kuna ma nagu ei olnud enam kindel, mis on mu parool või mis on mu kasutajanimi. Kohapeal öeldi, et pean hoopis helistama ja nad aitavad mind. Läksin siis sealt rõõmsail näol koju.
Koju jõudes hakkasin kohe tegelema pesuga. Ma kogusin enne välja minemist oma musta pesu kokku, kuid koju tulles palusin ka Urmasel seda teha. Lõpuks läksin alla ja siis tuli meelde, et tahtsin ka rätikud ära pesta. Hüüdsin Urmast, et too mu rätikud alla viskaks, aga ta tuli hoopis ise alla ja võttis ka oma rätiku kaasa. Panin siis eraldi tumeda ja heleda pesema ja läksin tuppa tagasi. Poole tunni möödudes läksin alla ja panin asjad kuivatisse ja siis ligi 45 minuti möödudes läksin neile järgi. Asjad olid üpriski kuumad, aga siiski olid kuivad. Tuppa tulles panin asjad ära ja siin ma nüüd olen. 
Enne jõudsin ka veidi taevast pildistada. Ja siis pakkusin Urmasele ühe asja välja, millest räägin siis kui meie plaan on teostatud. Kas siis see nädal või sisi hoopis järgmine.

ASB and Massage Center and Laundry-Checked










Seega on esimesed kaardid teele saadetud, loodan, et saate need ruttu kätte :) Järgmised saadan siis mõne nädala jooksul :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar