reede, 8. juuni 2012

Šokeeriv

Hei,

Jah, ma töötasin seal 2009 suvi ja kõigest kuu aega. Viimased 2 suve töötasin Senor Frogsis. 
Kahjuks ma pean sulle ütlema, et tule sealt kohast võimalikult ruttu ära, see on täielik piin 
http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif tõsiselt! Alguses, kui ma sinna tööle sain, olin väga õnnelik ja paar esimest päeva oli isegi ok töötada seal, kuid siis hakkas Edwardi tõeline pale välja tulema. Ta ainult käsutas mind ja karjus ja sõimas kogu aeg laisaks jne. Kuigi ma tegin väga korralikku tööd. Rahvast käis seal väga vähe, päeva jooksul max. 10 inimest. Tipp läks klaaspurki, mis Edward endale jättis http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif ja see tipp oli suht kopikad. Esimese paychecki sain kätte, olin isegi enam vähem rahul. Teise paychecki kättesaamisega oli suuri raskusi, põhiõmtteliselt käisin nädal aega järjest iga päev seda küsimas ja Edward valetas lihtsalt midagi kokku, et seda pole tulnud jne. Lõpuks ma olin juba nii vihane ja ütlesin talle, et kui ei maksa ära, siis kaeban ta ühte asutusse, kes selliste olukordadega tegelevad. Ta läks väga närvi, karjus ja ütles, ok tule homme paychecki järgi. Järgmisel päeval läksin selle järgi ja sain kätte, kuid 150 taala vähem. Ta süüdistas täiesti tühjast kohast mind interneti ja toidu varguses ning omavoliliselt andis mulle vähem palka. Selle aja jooksul juhtus üldse igasuguseid lugusid, mis tunduvad siiani mulle nii ebareaalsed. http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif 
2010 a töötas seal ka üks Eesti kutt, keda ma eelnevalt hoiatasin, aga see kutt ei tulnud ära ning tööas kusagil kuu või rohkemgi. Igatahes ma kuulsin, et sel kutil oli ka raskusi palga kättesaamisega ning jäi kusagil 500 taalast ilma :S ja seal on veel olnud üks Ungari tüdruk, keda ka Edward pettis jne.
Ühesõnaga ohvreid on palju olnud ja Edwardil ongi kombeks just J1 visaga tudengeid püüda endale.
Kui sa vähegi mind usud ja ei taha, et su närve keegi rikuks, siis tule ära. Kindlasti leiad parema koha. 
Viimased 2 suve tööasin Senor Frogsis ja siis ma lihtsalt mõtlesin, et täiesti uskumatu, kuidas suutsin üldse Edwardi kohvikus kuu aega vastu pidada. See kuidas inimesed sinusse suhtusid ja üldse kogu töökeskkond ning tipp. Märkimisväärne vahe 
http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif
Edu Sulle!:)


Sain siis sellise kirja tüdrukult(Maarja Kaselt), kes oli seal töötanud kuhu ma nii öelda tööle sain. Kohe koju jõudes peale sissekande tegemist kontakteerusin tüdrukuga, kes oli seal varem juba töödanud ja nagu te kirjast juba lugesite, siis mul ei tasu sinna minna ja arvan, et ma isegi ei näita oma nägu seal. Mina petta ei taha saada ja tean, et võin leida ükskõik millise töö ja jätkan oma tööotsinguid homme. See kõik tunduski liiga lihtne olevat.
Vaadake ja imestage!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar