teisipäev, 19. juuni 2012

Mõtted

Täna tahtsin minna hommikul tööle ja vaadata, kuidas siis jäätist tehakse, aga kuna olin eelnevatest tööpäevadest nii nii väsinud, siis ma ei suutnud ülesse tõusta ja magasin kenasti oma une välja. Siis tõusin püsti sõin veidi, vaatasin veel mõned asjad üle ja panin end valmis, et minna ühte kohta.
Lõpuks kui valmis olin läksin jälle mööda Kalakaua tänavata ja peaaegu selle lõppu, et minna Tiki's Grilli ja uurida sealse tööpakkumise kohta. Nimelt kutsuti mind nö proovipäevale pildistamise alal. Waikikis on mitu kohvikut, kus noored käivad pildistamas. Kohale jõudes ei osanud ma kohe õigesse kohta minna ja seega ootasin hosti, kelle käest küsisin abi ja saingi õige inimese juurde, kes oli must 3m kaugusel. Kohapeal oli üks USA neiu Tatiana, kes õpetas meid nö või noh pigem näitas, milles töö seisneb ja veel üks Eesti neiu Sandra. Tanya näitas meile kõik tähtsamad asjad ette ja tegime ka proovipildistamise, kus mina olin pealtvaataja rollis, kuna ei tahtnud veel ise pea ees vette hüpata. Asi iseenesest on lihtne, lähed laua juurde ja küsid inimestelt kas nad tahavad, et teeksin neist pilti, üldjuhul on nad nõus. Kui pildid tehtud lähed arvuti juurde ja vaatad pildid üle, vahel ka korrigeerid veidi värvi, heledust, varje jne ning siis prindid välja ja paned raamidesse. Lisaks prindid välja ka postkaardi, kus keskmes on nende pilt ja ümbruses siis kõike muud (rand või veel midagi). Siis lähed laua taha tagasi ja pakud klientidel neid osta. Ühe hind on 15 ja kaks on 20. Inimesed, siis mõtlevad ja hiljem langetavad oma otsuse. Päris tihti siiski ei taheta neid osta. Küllap see hind on krõbe või ma ei teagi miks.
Pärast seda liikusin kodu poole ja tee peale rääkisin veidi Karolini ja Rebekaga ja siis astusin ka tööl läbi, et uurida paari asja. Lõpuks astusin ka ABC-st läbi, et osta jäätist ja napsasin ka paar banaani sealt kaasa, kuid need on seal üpriski kallid ja toored olid ka, aga head olid siiski. Koju jõudes ei olnudki suurt tegemis, sõin ja puhkasin ja vaatasin ANTM'i vanu osi või siis neid osi, mida Eesti ekraanile veel pole jõudnud. Ja siin ma nüüd olen väsinud ja unine, seega lähen tudile :)

Head ööd Teile või siiski head päeva :) Kuidas kellelegi :)








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar