neljapäev, 26. juuli 2012

Viivi

Palju õnne sünnipäevaks minu Kallile Viivile :) <3



Hei hopsti Viivi :)

Tänane postitus on pühendatud vaid SINULE! Ehk siis millest alustada. Vahel mulle tundub, et ma tean sind sünnist saati, kuid siis jälle meenub, et tutvusime kui ma olin 13 ja sa siis 10. Oii kas tõesti. Praegu vaadates neid vanusenumbreid tundub see olevat naeruväärne, aga umbes nii see oli. Ma kolisin Maidlasse 2004 aastal ehk siis pea 8 aastat tagasi ja sel samal aastal me tutvusime. Meist ei saanud automaatselt head sõbrad, kuid lõpuks olime lahutamatud. Sa oled siis mu väike õde ja ma olen sulle vanema õe eest. Kuigi ma olen alati tahtnud ka vanemat õde-venda, siis kahjuks pole mul õnnestunud teda leida, aga vähemalt sain veel ühe noorema õe juurde, mis on ju ka iseenesest vahva.
Ta on Blond ja seda sõna otseses mõttes, aga kui ta seda poleks, siis poleks ju asjalood pooltki nii huvitavad. Ta on aktiivne, tark kuigi vahel tuleb ka muud juttu suust, mis ei sobi kuidagi tarkusega kokku, aga me oleme kõik mingi elu momendil veidi rumalad ja räägime lapsikusi. See on loomulik! Sinuga saab nii naerda kui nutta ning senimaani on need kaks asja veel käsikäes käinud! Mis teeb muidugi selle veidi naljakaks.
Minu kogu tekst on Roosa, kuna Viivi on vahel niii Rooosaaaaa :D Kuigi viimasel ajal kalduvad ta värvivalikud juba teise suunda. Roheline ja sinakad toonid on talle meeldima hakanud. Küllap külvan liiga palju sinist ta maailma. 
Mis ma siis veel peaks siia kirjutama. Oled inimene, kes kuulab mind ja hurjustab minuga, kui teen miskit valesti. Sa pole otseselt mind kunagi alahinnanud, kuid me alati alahindama nii ennast kui ka teisi mõneti. Mis ei tähenda just seda, et meil ei ole usku inimesse, vaid pigem me kardame, et inimene ei püüdle piisavalt. Ma julgustasin Sind minema Superstaari saatesse ja hoidsin su kätt, mil sul pisarad silmeilt kukkusid ning ütlesin kõigile, et te Veel näete teda, See on Viivi Saul :) Ja muidugi jõudis Viivi ka reporterisse naiss. Good Job Viivi. Ma olen enamasti Viivi jaoks tähtsatel momentidel kaasas olnud. Seega Viivi kui sünnitama hakkad ja lapse kunagi saad, siis olen kindlasti ka sünnituse juures. Kuna mis võib lapse sünnist tähtsamat olla. Või siis pulmad. Need kaks asja on märkimisväärsed ja nendes tahan kindlasti osaleda ja soovin, et sina mulle ka vastupidist nö teenet osutaks nende asjade puhul. 
Tundub, et võiks lõpmatuseni siin kirjutada, aga kõike ei ole ka mõtet avalikkusele siis avada. Kuigi meil on olnud palju vahvaid seiku nagu Toila Spa, Kohtla-Nõmme tuubirada, Kohtla-Järve jäähall, Vaivara, Tallinn jne. Me oleme suutnud ikka igale poole minna. Ja ma luban, et järgmine suurem seik tuleb juba välismaal. Kas või Saksamaal, kuhu kindlasti tahan minna ja reisikaaslasi ikka ju vaja. 
Tegin Sulle ka lühikese video, et näidata Sulle kui väga ma sust hoolin ja alati püüan su pisaraid su palgeilt pühkida, et sa saaks naeratada ja Päikese tuppa lasta. Oled mulle väga kallis ja seda alatiseks, kuigi me vahel ka tõreleme ja on asju, mis ei meeldi ja mis meeldib, kuid selline on ju kord sõprus, mis peab püsima elu lõpuni :)


Kallid-musid mu kullake ;*

Siin on siis Video. Naudi :)


2 kommentaari:

  1. Ma olen sõnatu! Parim sünnipäeva üllatus!

    Kui koju tuled kallistan su pooleks!!!
    Mul vedeleb kodus shampus, martiini ja liköör! Ma neid üksi ei jaksa ära juua ja ega mul isu polegi :D seega las vedelevad :)

    Love you!
    XOXO

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hehh, mis siis oli parim sünnipäeva üllatus? Wowww. Ma püüdsin kuis suutsin :) :o julm värk. Noh nüüd lähed ise poodi siidrile järgi, kui mul vajadus tekib :P


      Love u ;*

      Kustuta