esmaspäev, 2. juuli 2012

Seiklused pühapäevasel päeval

Mul polnudki täna otseselt plaane kui välja arvata see, et pidin tööle minema kella 7ks, seega enne seda pidin vaba olema. Kuid mingi 1 paiku saatis Dylan sõnumi ja uuris, kas ma tahan taga veits poodides käia ja kuna ma nii kui nii ei tahtnud tervet päeva kodus veeta. Seega seadsin, et ruttu valmis ja läksin Dylaniga poodidesse. Tegelikult õue minnes polnud mul õrna aimugi, kuhu me täpselt läheme, aga ta ütles, et minek on Ala Moana Malli, kuna olin seal juba korra käinud, siis see polnud nagu minu jaoks uus koht. 
Jõudsin siis õue ja siis läksime bussika ja istusime esimese bussi peale ja läksimegi Ala Moana Mall'i. Jõudsime siis sinna ja kuna  Dylanil oli teada, mis tal vaja on, siis läksime Vansi kauplusesse ja ta ostsis ühed tennised ja ühe särgi ja T-särgi. Lisaks pakuti talle muidugi juurde ka sokke, mille peale ta muidugi ütles ei. Vansi kauplus oli päris šeff, selline väike küll, aga valik oli päris suur ja teenindajad olid sellised omamoodi. Kõigil oli oma stiil.
Peale selle käisime Applestore'is ja vaatasime Ipad 3 ja niisama Apple'i asju. Dylan tahab endale osta Ipad 3-e. Loodame, et ta siis ka saab selle varsti. Ta näitas mulle, kuidas igasugu asjad toimivad Ipad'is ja miks see uuem versioon parem kui eelnevad. Tegime muidugi mõned naljakad pildid ka xD. Kui meil Eestis on võrdlemisi vähe Apple'i asju väljas proovimiseks ja katsumiseks, siis seal kaubamajas oli mingi ühe laua taga mingi 20-30 inimest ja siis mingi 6-8 Ipad'i ja neid laudu oli ka palju, kuna mõnel oli ka sülearvutid ja ka Iphone'id-
Siis korra vaatasime Macy'sse, aga sealne valik ja hinnad ei meeldinud mulle ja mõtlesin, et käin hiljem Waikiki's Rossis, aga sinna ma kahjuks ei jõudnud. Läksime siis niisama edasi ja üldiselt oli plaan minna juba Waikiki poole, kuna ta pidi ju 5st tööl olema. Mõtlesime, et läheme  bussiga, kuna me saame bussipiletit ostes sõita 4h jooksul kaks otsa. Siis läksime ühesse peatusesse, sealt ei tulnud ühtki bussi, läksime järgmisesse ja see oli ka bussitühi, aga rahvast oli igal pool. Kolmandasse peatusesse jäime juba pidama ja ootasime jubekaua bussi seal, aga lõpuks buss tuli. Kuid selle aja jooksul jõudsime ära kuulata, kuidas kaks kohalikku möllasid ja karjusid üksteise peale, need oli kodutute moodi isikut. Üks kiusas teist ja sõitis rattaga eest ära ja naine ajas meest luuaga taga. seega show missugune. 
Lõpuks saime bussile ja jõudsimegi kenasti Waikikile. Läksime maha bussist ja astusime ühte poodi, mis oli selline šeff pood, seal oli ulmeliselt Bob Marley'ga T-särke jne ja teenindaja oli ka muhe. Seega oli see suitsetajate pood võiks öelda nii ja sealt saab ka šeff meeneid. Ostsin sealt paar kaarti ka. "Viivi, varsti kunagi saad hea kaardi!" Chillisime seal ringi ja Dylan ostis endale ühe klaasist piibu, mis oli päris kena, aga ma loodan vaid, et see tal ka terveks jääb. Poes olles meenus kohe Raimond, kuna ta on ka Bob Marley lainel. 
Sealt edasi läksime juba töö juurde. Nägin seal Jasonnat, keda pole juba tükk aega näinud rääkisime juttu ja siis lõpuks tulin ka sealt koju, kuna tahtsin veel duši all käia ja süüa. Tööl sai muidugi nalja. Pidimegi nüüd homme või ajaliselt siis täna Jasonnaga kokku saama ja chillima väljas veits. Igatahes plaan on hea. Lõpuks sai mul kodus käidud ja tööle mindud ja täna algaski meie suur koristuvärk. Ehk mina ja Brit pidime sulgedes, terve kohviku ära koristama. Selle arvelt saame lisatunde. Kuigi see võtab veidi läbi ikka küll, kuna niivõrd palav on. T-särgid on meil nii paksud.  Britiga saime ikka koristades vaeva näha, aga saime vast hakkama. Eks homme teeme paremini, kui täna miskit halvasti läks.  
Täna tehti meile ka märkus meie keele pärast. Öeldi, et peaksime leti taga olles(st siis kui kliendid on kohvikus) rääkima omavahel inglise keeles, sel juhul ei ärata me nii palju tähelepanu olles välismaalased ja ei teki mõnel kliendil tunnet, et temast taga räägime. Kuigi Dylan ütles, et võime nagu rääkida eesti keeles kui oleme taga nt ja veel Dylan ütles, et inimene, kes on ta vastu ülbe või üleolev, siis see inimene saab ilusti nädal kodus istuda. Saab tasuta vaba nädala. Seega jah ma mõistan Dylanit, selles valdkonnas. Kuigi ta ütles, et ma pole senimaani midagi halvasti öelnud, aga siis oli see ka mulle mõeldud. Seega kõigile. Kuna Dylan on siiski meie mänedžer ja tööde juhataja, seega ta koordineerib meie tööd ja muidugi teeb ise ka palju tööd, aga mõnel on vahel jultumust vinguda ja vastu hakata.  Loodame, et asjad laabuvad ja probleeme ei teki. 


Lisan siin mõned pildid. Uni tikub silma ja rohkem hetkel ei kirjuta, aga eks ma mingi aeg kirjutan veel ehk. 

























Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar