kolmapäev, 18. juuli 2012

Last day of Paradise night time :)

Üleeile jõudsin koju kuskil 5 paiku ja heitsin magama ka peale seda. Kuna rääkisin Dylaniga juttu ja olin suht töölt tulnud, seega jõudsin töölt koju peale 2ht öösel, kuna kohvik oli 12ni lahti ja meil oli hullupööra koristamist. Me jäime Britiga kahekesi koristama kohvikut, viimane koristuspäev oli jehuuu...Dylan läks minema ja ei jäänud mind ootama, kuna ta sõber Philip tuli sinna ja nad läksid tema poole. Ma pidin hiljem nendega ühinema. Niisiis me koristasime ja tegime nalja Britiga. Meil saab ikka hullupööra nalja. Me saame naerda üksteise üle ja mis kõige põnevam, me mõistame üksteist, seega Eestisse naastes on mul kohutavalt suur soov edasi Britiga suhelda.
Koristamine venis ja venis. Olime suht laisad. Mõtlesime, et ei viitsi neid matte õue viia ja pesta jne, aga lõpuks ikka tegime selle ära, kuna nad olid liiga mustad. Peale selle venis meil kõik, kuna me rääkisime palju juttu ja arutasime suhteid ja muid asju. Sain palju asju teada ja samas jagasin oma arvamusi kui ka kogemusi. Seega oli meil täitsa vahva. Seekord tegelesin ise jäätistega. Jessica jäi ka veidi kauemaks ja aitas meid, kuid läks hiljem Philipi ja Dylaniga koju. Küll on tore, et keegi viitsib aidata ka siis kui töö aeg ei jookse. Samas ma ise ka selline. Üks päev läksin tööle, kuna pidime Dylaniga kokku saama ja siis aitasin nõusid pesta jne. Seega ma olen samuti abivalmis. Aga noh me saime Britiga hakkama ja tegime töö lõpuni. Brit andis veel võtmed minu kätte, kuna Dylan pidi need tööle viima ja Kristile siis hiljem andma. 
Sel päeval tegin endale ka kohutavalt suure jäätise vahvlis, aga ma ei suutnud seda vahvlit ära süüa, kuidagi liiga paljuks kiskus. Jessica andis mulle veel kaasa pakk mochi jäätist ja pani selle enne külmkappi, kus ta muidugi sulas, aga vanilje mochi jäätis oli üllatavalt hea. Mille ma muidugi ära sõin alles järgmine päev. Jori tegi meile veel ananassimahla ja viinakokse viimase tööpäeva puhul, aga ma suutsin vaid poolklaasi ära juua, kuigi päris hea oli. Siis ülejäänud viskasime Britiga ära, sorry Jori, et su alksi raiskasime. Lihtsalt jäätis ja koks ei sobi kokku. 
Lõpuks tõttasime siis koju, läksin mööda Ala Wai kanali äärt, kus nägin üht imelikku tüüpi, kes kõndis ja siis istus maha ja kui ma möödusin hakkas jälle kõndima, aga õnneks minuni ta ei jõudnud. Küllap olin piisavalt väle, aga samas poiss oli noor küllap oli joonud või midagi. Kõndisin siis kenasti koju. Alati kui kõnnin üksi koju, siis käib mul miljon mõtet peast läbi ja tee möödub nii nii ruttu. Lõpuks jõudsin koju või noh meie tänavasse, nägin, et Dylan ja Philip olid garaažis, seega läksin kähku koju, et nad mind ei näeks ja pealegi oli mochi jäätist, mis vajas sügavkülma. Käisin toas panin asjad ära ja tulin õue. Rääkisime siis pikalt nendega juttu. Teemad olid erinevad ja ta tundus vägagi teadlik olema paljudest asjadest, seega rumal ta polnud. Vahel mulle tundub, et Dylani sõbrad on ka minu sõbrad nö. Kas või võttes näiteks Saim, kes on Dylani parim sõber. Ta on 28 ja saab varsti 29. Tema on hästi sõbralik minu vastu ja alati kui näeb mind, siis kallistab :) Nagu mul juba kombeks kallistada sõpru :) Vahel on küll nii, et suruks kätt või miskit, aga kuna juba sõber, siis tuleb kallistada. See mulle meeldib. Kallistan alati oma sõpru, kuna nad on mulle tähtsad ja nad on nii toredad. Vahepeal käisime poes, ma tahtsin juua vett ja siis me ostsime siis vett, mingi vitamiinijooki ja Dylan ostis miskit süüa. Tahtsin ikka ise oma vee eest maksta, aga vahel on raske kui keegi jõuab enne ära maksta. Ostsin siis selle vee, mis pidi olema Hawaii parim vesi, mida meil ka tööl müüdi ja üks naine ostis 6 pudelit, kuna see maailma parim vesi or smth. Ma ostsin 750ml pudeli, naljakas, et ka vesi sellises suuruses. Aga vesi on tõesti hea ja hawaiiteemaline.
Philip on Californiast pärit ta on asiaadi ja ameeriklase ja veel mingi rahvuse segu, aga pikkuselt võiks öelda jah, et asiaat ja välimuselt ikka ameeriklane, kuna silmad suhteliselt suured. Hästi tore ja sõbralik poiss, ütles, et talgi soov Eestis ära käia, et enne on käinud Prantsusmaal ja Kreekas vist. Seega ta on veidi Euroopat näinud, aga tal pole õrna aimugi millised, meie oleme põhja-eurooplased. Seega tal tasub palju uurida. Kuna ta on siin oma perega puhkusel, siis  ta väga hästi seda piirkond ei tunne. Ta lõpuks tahtis koju minna, kuna oli unine ja noh igavesti ei saa ka ju väljas olla. Seega ma ütlesin talle, et ma võin teda veidi saata, kuna Dylan oli ka tapvalt väsinud, kuna töötas pea terve päeva. Kuid lõpuks tahtis Dylan ka kaasa tulla. Saatsime isis Philip Kalakaua tänava alguseni ja ma ütlesin talle, et ta läheks siit üle tee, siis ta ei tohiks kogemata Kuhio tänavale minna ja loodetavasti ta leidis ikka õige koha ülesse. Nüüd ta peaks vist täna juba ära minema. Tema isa oligi see jube lärmakas klient meil, kes tegi nalja ja ütles, et miks ma nii vaikne olen, aga ma just täitsin jäätiseid ja seetõttu polnud mul väga võimalust miskit öelda olin veidi tagasihoidlik. Aga noh see mees ütles ikka, et tubli olen jne. Seega fun värk. 
Lõpuks jõudsime siis tagasi ja rääkisime veel veidi juttu. Kuna Dylanile meeldib üks meie kaastöötaja, 17a neiu, kes on mu nö kohalik õde ja ma ikka tahaks neid kokku ajada, eks meil oli siis selle üle veidi kõnelemist. Muidugi oli meil teisi teemasid ka, milleks üks oli see, et peaksin Hawaiile kolima, kuna siin on nii lahe jne. Ta ütles mulle, et kui su mees armastab sind siis ta tuleb sinuga siia elama. Ma ütlesin talle, et need asjad ei käi nii lihtsalt jne. Pigem tuleb mõelda kõik läbi jne. Ütles, et lõpetad kooli siin xD. Kus mees ikka mõtleb. Ta ütles mulle, et hakkab mind igatsema. Noh mina hakkan ka igal juhul temasugust sõpra igatsema. Küsis ju mult oleme siis parimad sõbrad, ütlesin et arvata on :) Siis ta ütles mulle, et ma olen nagu tema, et kui tal on keegi, siis ta pühendub täielikult talle ja ei mõtle teistele ja just selline olen ka mina. Mul on Kaarel ja mul pole kedagi teist vajagi, olen temaga ja nii ka jääb (L)
Lõpuks oli aeg nii kaugel, et pidi magama minema ja ta pidi ju hommikul tööle minema.  Läksime siis laiali ja ma läksin otsemaid magama, kuna uni oli meeletu. 







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar