laupäev, 21. juuli 2012

Isegi päeval on ohtlik....

Eilne päev möödus vastakate tunnetega. Esmalt ärkasin ja mõtlesin, et teen toa korda jne, aga lõpuks jäi mul jälle ajast puudu ja ma ei jõudnudki tolmuimejat haarata ja tuba üle käia. Ehk on lootust, et teen seda täna. Igatahes ärkasin piisavalt normil ajal ja üritasin oma postituse ära teha, millega juba mitmeid päevi jändasin. Lõpuks oli aeg nii kaugel, et pidin kähku miskit sööma ja sammud töö poole sättima. Seda ma ka loomulikult tegin. 
Panin end riidesse ja muusika kõrva ning astusin uksest välja rõõmsal tujul nagu ma seda alati olen olnud. Kõndisin siis kenasti tööle, see võtab mul aega kuskil 15-18 minutit tavaliselt. Jõudsin Kuhio tänava algusesse, kus istus üks mees, kelle nägu oli tulipunane ja ta oli üpriski täis. Igatahes sel momendil kui ma tast möödusin ta hakkas mind taga ajama. Või noh jälitama. Kõndis terve tee mulle tööle järgi. Ta koperdas miljon korda ja ma ausõna lootsin, et ta kukub ka, et ta jumala eest ei jälitaks mind enam. Kuid kahjuks ei kukkunud ta. Püüdsin kõndida nii ruttu kui võimalik, aga ta siis jooksis järgi. Õnneks ta mind ei katsunud ega nii lähedale ei saanud, muidu oleksin küll virutanud. Tema kohutav koperdamine ajas mind naerma, aga tema järjepidav jälitamine hirmutas mind. Lõpuks olin töö juures ja tõmbasin ukse kinni ja ta tahtis sisse saada mul jäi tema pärast käsi ka vahele ja seetõttu on veidi käsi paistest, aga see pole midagi. Jori oli seal samas ja küsis, kes see on. Ütlesin, et mul pole õrna aimugi, kes see idioot on. Jori ütles talle kao minema, sul pole siin midagi teha. Ja mul pole absoluutselt õrna aimugi, kes ta oli ja mida ta tahtis. Õnneks oli õues veel päris valge, et ma kartma ei pidanud. Kuigi hirmus oli sellegipoolest, kuna mingi kahtlane inimene jälitab sind ilma põhjuseta. Jori uuris siis mult, kas minuga on kõik korras. Minuga oli kõik korras, kuigi nägu oli punane ja veidi hirmunud, aga pisaraid ma hirmust valama ei hakanud. Sain hakkama. Läksin siis kenasti kliente teenindama ja unustasin juhtunu. Kirjutasin ka Dylanile sõnumi selle kohta ja ta hakkas muretsema. Kuid kõige naljakam oli see, et minu sõnum tuli talle jälle mingis hiina keeles ja mingi suvalised numbrid oli vahepeal seega ta päris hästi ei saanud aru, mis juhtus. 
Ülejäänud tööpäev möödus normilt. Shanny harjutas meiega kahte lugu, et need meile lõpuks meelde jääks ja me neid laulda saaks. Kirjutan hiljem sõnad ka siia. Lisaks sellele laulsime täna palju rohkem ja lõpuks hakkas mulle see töövärk siin isegi meeldima. Kuigi need kassa asjad ajavad närvi ikka küll. Iga sooduka või kupongi puhul on vaja kutsuda mänedžer ja kui ta teenindab klienti siis peab ootama. Igatahes üks paras pask. 
Täna mingi tund enne sulgemist tuli ka üks klient, keda ma olin juba enne näinud ja ma ütlesin talle "Welcome back". Siis ta hakkas naerma ja ta sõbrad uurisid, kust ta ma siis tean teda. See naine vastas, noh küllap ta mäletab juba mind, kuna ma siin mitmeid kordi käinud. Ta küsis kas meil on rohelise tee jäätist, kuna letil seda ju polnud ja siis ma ütlesin talle, et ütlen teile saladuskatte alla, et sügavkülmas on küll ja kui tahab siis võin tuua. Ta oli muidugi üliõnnelik ja siis kui ma selle välja tõin ja pallikest tegema hakkasin, siis läks raskeks, kuna jäätist oli jube jääs. Kuid ma veidi ikka sain ja siis ta ütles, et lisa siis french vanillat, ja seda ma ka tegin ja lisasin veel kummikommid ka ja ta oli ülirahul, ütles mulle thank you sweety. Ja jättis tippigi 1.40$, seega on tore kui mäletad mõnd klienti ikka. Lihtsalt mõni klient jääb paremini meelde, pole miskit sinna parata. 
Siis oli meil täna jälle see tipi mäng ja ma jälle kaotasin ühe doltsiga :D Aga ausõna see 1 dollar rohkem võitu ei motiveeri ka. Pidin siis see kord külmkappi korrastama ja kuna mulle on alati meeldinu asju korrastada ja panna neid oma nägemise järgi, siis seda ma ka tegin eile ja sain kiita, et tegin tublit tööd. Kuna ma olin eile jäätiste tegemisest ja miksimisest üpriski väsinud. Kõik mu käed reetsid, et olen jäätiseid miksinud, seal oli maapähklivõid, šokolaadisiirupit, karamelli jne. Pesin ka nõusid ja ülemus siis ütles, et pean kasutama riidest lapikest nõudepesuks, kuna nuustik on kõige suurema bakteriaalsuse sisaldusega käsn, millega nõusid pesta, seega ta ei luba sellega pesta. Ta on sanitaarsuse friik, mis on mõneti hea. Eile kõik jäätiselabidad olid kogu aeg mustad, šokolaadi või millegi muuga koos ja seetõttu pidi neid kogu aeg pesema jne. Siis kui panin labidad teise kraanikaussi, siis keegi toppis neid kogu aeg ühte, aga seal ühes nad ei läinud puhtaks ja ruumi oli ka seal vähe. Seega ei mõistnud ma seda, miks seda tehti. 
Lõpuks tuli siis Urmas mu töö juurde ja tahtis võtmeid, aga kuna ma olin ka suht valmis, siis ütlesin tal ära oodata. Tegin endale jäätise Sweet Creami, maasikate, mustikate, vaarikate, macademia pähklite, valgete šokolaaditükkidega ja banaaniga. Oii see oli nii nii nämma :D:D

OK nüüd kirjutan meie vahvad lood ka siia. 

AT COLD STONE
WILL MAKE YOU
ICE CREAM AND WILL
MIX IT TOO...WITH 
KIT KAT BAR, BUTTERFINGER 
TOO, TIP US AND
WILL SING FOR YOU!

I LOVE COLD STONE,
PUT ANOTHER DOLLAR IN TIP JAR BABY!
I LOVE COLD STONE,
COME ON EVERYBODY PLEASE TIP ME!

Sellised lood siis :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar