laupäev, 7. juuli 2012

Ei tea, kas see on minu moodi...

Üleeile pidasin küll suure sõjaplaani maha, et eile(neljapäeval) teen seda teist ja kolmandat, kuid lõpuks ei teinudki ma suurt midagi. Lükkasin enamus asjad homse varna ehk siis tänasesse. Plaanis oli minna postkaarte saatma, aga ärkasin hilja ja poleks siis enam jõudnud neid saatma minna, seega teen seda täna. Tahtsin pesu pesta, aga kuna mul polnud käepärast 25 sendiseid, siis lükkasin sellegi tänasesse. Tahtsin poes käia ja osta ühtteist, kõige vajalikumad asjad sai ostetud hügieenitarbed, aga näokoorijat unustasin vaadata, eks siis muretseb selle hiljem, nii kiire ka nüüd pole. Muidugi oli mul plaanis sel päeval üks pikk lõõgastav dušš, noh selle asja juurde võiks panna ju checked. Ma lausa naudin koristamist, duši all käimist jne, siis kui kedagi pole kodus. Lisaks panen veel muusika tööle ja ongi super.
Kuigi eile see muusika jäi vähe vaikseks, sest vannitoas on konditsioneer, mis teeb üpriski palju müra ja summutab minu muusikat. Kui duši all sai käidud ja olin söödud ja korras, seadsin sammud poe poole, et mõned asjad osta ja sularaha maha võtta. See oli ka tehtud, siis tulin koju ja olin veits siin ja siis läksin töö juurde. Naljakas eksjuu, mul on vaba päev, aga ma lähen töö juurde, aga just seda ma tegingi. Mul polnud kodus enam miskit teha ja nkn ma lubasin Dylanile, et tulen töö juurde ja lähme koos koju. Ta oli veidi pettunud olekus ka. Eks need naised suudavad ikka iga poisi morniks teha. Ma ikka püüan teda julgustada seoses ühe tüdrukuga, aga väga raske on julgustada üht kui teine jällegi ei tee sama. Kuigi tean, et nad mõlemad meeldivad üksteisele jne, aga noh noored, mis mul muud öelda on. 
Tööle jõudes hakkasin pihta mochi jäätiste söömisega, kuna terve tee sinna minnes mõtlesin vaid nendele. Kohale jõudes võtsin algul ühe karbi Bacio mochi jäätiseid, mis olid šokolaadi omad ja päris head. Siis võtsin pistaatsia pähklitega mochi jäätise, kuna mulle väga meeldib pistaatsia jäätis, seega nämmm. Pistaatsia maitses täpselt nagu martsipan, uskumatu kui hea see oli. Viimasena võtsin siis röstitud mandlitega mochi jäätised, ausõna need mulle väga ei meeldinud. Aga mõtlesin, et proovin ajapikku nad kõik läbi proovida. Paljud ei ole küll meil neist vaimustuses, aga mulle meeldivad need. Need on ju nämmad. Nad on teistsugused ja samas neis kiirgab jaapani hõngu, mis Karinile kindlasti meeldiks. Ta juba rääkis haara mulle mõni kaasa, noh eks saab selle ka orgunnitud. 
Töö juures tekkis mul tunne, et jään jalgu kõigile. Dylan tegi pausi ja me rääkisime juttu ja sinna tulid tema kaks nõbu, hästi toredad olid. Neil olid suht sarnased nimed, aga ma ei suutnud nende korrektselt kirjapilti kohe meelde jätta. Rääkisime veidi juttu just nimelt meie töökohast ja sain teada, et üks neist oli enne töötanud ka seal ja just siis kui see veel Coldstone oli, seega oli ta ka seal vahetusevanem nagu seda on Dylan praegu. Need tüdrukud uurisid veits mu kohta ja ütlesid Dylanile, et ta peab mu nendega chillima viima. Vahva tegelt. Näed inimest esimest korda ja juba mainib sulle, et peame välja minema. Tegelikulr käis jutt mu sünnipäevast ja siis nad ütlesid, et peab mu sünnat siis tähistama enne minekut. Naiss ma ütlen. Seega väga sõbralikud ja toredad neiud olid. 
Jõudsin töö juurde mingi peale 9, seega oli sulgemiseni veel 2 h. Lõpuks oli kell juba 10 saamas ja siis hakkas Jessica koju sättima, saatsin ta bussikani ja rääkisime nii kaua juttu. Mainisin talle, et peaks mingi aeg välja minema või randa või midagi ja talle ka meeldis see idee. Tegelikult elab Jessica ka minu ja Dylaniga samal tänaval, aga ta elab veidi edasi meist. Meil on maja number 2018 ja tal on 1803 v midagi sellist. Seega üks blokk edasi. Jessica on ka üks paras koomik meil tööl. Teeb nägusid ja naerab kogu aeg. Minu arust on ta armas ja tore neiu. 
Aga lähen veidi ajas tagasi. Hommik. See oli üks piinarikas hommik. Heitsin magama kuskil 4 ajal öösel v noh hommikul, kuidas võtta. Mõtlesin ligi tund aega igasugu mõtteid ja ei suutnud magama jääda. Siis vaatasin vahepeal kella. Lõpuks vist jäin isegi magama. Ärkasin jälle ja vaatasin, et kell on 7 läbi nats, siis mõtlesin, et tõuseks ülesse, kuna und üldse väga polnud, aga siis jäin mõtlema, misasja ma polegi nagu eriti maganud heal juhul 2h kui sedagi. Jäin uuesti magama. Meil on õues konditsioneer ja selle ja lae vahe on 20 cm v vähem ja üks tore linnuke ehitab sinna iga päev pesa. Ja teeb selle tõttu kohutavalt palju lärmi, mis ajab mind nii närvi, et ma ei tea mis ma teha tahaks. Peame miskit sinna konditsioneeri ja lae vahele panema, et saaksin rahulikult hommikul magada. Ometiks lind pole nüüd ülisuur, aga lärmi teeb ikka meeletult. Jah, selle linnupärast ma ärkasingi miljon korda ülesse. Lisaks on siin üks lind, kes siristab jube vastikul häälel. Tema hääl samuti ei lase korralikult magada. Pean vist kõrvatropid ostma ehk siis saan paremini magada. Pealegi on siinsed aknad ju täitsa avatud ja selletõttu on iga väiksemgi müra kohe kuulda. Kõige tavalisem on kiirabi, politsei või tuletõrje sireen autodel, mis on samuti jube vastik just siis kui magada püüad. Seega oli mu uni vägagi häiritud ja selle tõttu ärkasin sadu kordi ülesse ja siis üritasin uuesti magama jääda ja siis magasingi jube kaua.
Aga tööst siis veel. Lõpuks oli aeg nii kaugel, kui oli vaja juba sulgema hakata. Kõik muidugi uurisid, et miks sa siin oled just oma vabal päeval. Ma ütlesin, et polnud mdiagi teha ja Brit räägib, raudselt oled siin meie hea seltskonna pärast, aga otseloomulikult. :D Seltskond pole meil ju paha. Kõik asjad on ületatavad. Lisaks aitasin tööl veel mochisid pakkida, kuna nendega satuti ajahätta. Kuigi tegelikult ma ei tohi väljaspool töö aega tööd teha, siis ma siiski tahtsin aidata ja ütlesin, et kuule see on abi, mitte töö. Lõpuks said asjad tehtud ja läksimegi koju. Tee peal sai igasugu asju räägitud ja noh nagu alati. Ma vahel imestan kui lihtne on mõne inimesega rääkida, sa võid taga rääkida kõigest ja ta ei ütle sulle ealeski midagi halba selle kohta. See mulle tõesti meeldib.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar