kolmapäev, 4. juuli 2012

Töö rõõmud ja mured

Nagu ma kord juba mainisin, siis probleeme võib mul eelkõige tekkida töö juures just nimelt eestlastega ja nii see ka on. Kuna mina olen pigem isik, kes teeb oma tööd ja näitab ülesse viisakust, siis kahjuks mõnel inimesel see täiesti puudub. Kui ma ütlen viisakalt, palun tule eest ära siis teine lihtsalt solvub ja läheb teise ruumi, aga kas ma siis tõesti ütlesin miskit valesti. Vaevalt küll. Aga noh mis teha, kui mõnda inimest haavas minu viisakus, püüan siis järgmine kord ehk ebaviisakas olla, mis pole väga minu loomuses.
See selleks, tööl läheb vahepeal nii kiireks. Täna olime praktiliselt sulgemise äärel ja sisse sadas igasugu rahvast. Tulid inimesed ja üks palus rohelist bobba teed piimaga, kuna Brit tol hetkel ei teadnud, kuidas seda teha, siis võtsin selle enda kanda. Tegin ise samal ajal veel jäätiseshake'i ja rahvas seisis järjekorras ja mul polnud kõiki vajaminevaid asju käe pärast. Seetõttu aeg oleks nagu seisnud ja inimesed pidid kaua ootama, tegin selle tee valmis ja lasin kliendil proovida, kuna tegin kõik õigesti, siis sellepärast ma muret ei tundnud, aga kuna enamasti tellitakse meil hoopis tai teed. Inimesele siiski ei meeldinud see ja ta soovis hoopis bobbasoda't, mille tegin jällegi mina ja see meeldis kliendile nii väga, et ta uuris, mis asjad meil veel litšiga on. Litši bobba soda on hästi hea ja kui sinna lisada veel need boba pallikesed. Ei teagi, kas meil Eestis ka bobba jooke olemas on. Aga need on mõnusad karastusjoogid ja saab igasugu erinevate maitsetega teha.
Üldiselt sai nii kiirustada kui ka veidi aega puhata korraks. Iga päev näen tööl neid brownie'sid ja need on nii head asjad. Sööks vist neid iga päev, terve panni täie. Tööl saab ikka kogu aeg igasugu asju maitsta, kas või jäätis. Peaks hakkama end kuidagi piirama, aga ahvatlus on liiga suur. Lisaks sellele ütles Jori mulle täna õues olles, vaata täiskuu on seega üritasin seda ka jäädvustada.
Mind pani imestama, kui minu juurde tuldi ja küsiti, kas ma ikka pean tööl olema. Küsijaks oli teine eestlane. Kuna graafikus seisis, et pean kell 7 tööl olema, aga kuna Kristiga sai sellest räägitud, siis ta mainis, et tuleksin kolmel päeval kell 4 ja seda ma ka tegin/teen. Kuna esiteks on nö holiday week ja võib olla rohkem inimesi. Kuigi algul tundus, et mul pole suurt midagi teha, siis ikka sain ma oma töö tehtud. Ja probleeme ei tekkinud vähemalt minu poolt ja minu töö kohta! Nii mõnigi kord on ka teised eestlased varem tööl olnud ja ma ei lähe nende juurde ülbelt küsima, kas sa ikka pead tööl olema?!
Põrandapesu võttis täna tööl kõige kauem aega, kuna ootasime, et põrand veidi kuivaks, et saaksime asjad ära panna ja koju minna. Küürisime ja möllasime tükka aega ja lõpuks saime ka koduteed alustama. enne koju minemist jutlesime veel Britiga ja noh avastame iga päevaga, et meie mõtlemine on sarnane, seega iga eestlane ka nüüd probleeme ei valmista. Kui inimestel on mõned aastad vanuse vahet, siis on kohe näha kuidas üks inimene mõtleb ja kuidas teine. Seega üldjoontes oli kõik hästi. Kui tavaliselt inimesed jutlevad kohvi või tee taga, siis meie jutlesime jäätist süües :D
Hommikul küll Kristi helistas mulle ja uuris, kus on kõik jäätistesildid. Võtsin need ära kuna jäätise Ghea't pestes saavad need sildid ka märjaks ja muutuvad koledaks. Seetõttu panin need täna eriti hästi nähtavasse kohta. 
Ja nüüd on aeg juba nii kaugel, et ma peaks veitsaks magama heitma. :D:D

Head ööd/päeva rahvas! :D



Viimasel ajal hakkab mulle endalegi tunduma, et aeg lendab liiga ruttu ja ma nagu väga ei tahagi, et see nii ruttu mööduks :) Aga igal heal asjal on lõpp ja tean, et kodus ootab mind mu eluarmastus, seega naudin siin olemist nii kaua kui saan ja siis koju tulles pühendan end täielikult talle :)

2 kommentaari:

  1. Eks kollektiivis töötamine lihtne ei olegi. Inimesi on erinevaid. Aga sa ole tubli!:) Tundub, et üldiselt on teil keskkond väga sõbralik! Ja väga huvitav blogi on!! Kindlasti jätka!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tänan meeldiva vastukaja eest :) Eks igal asjal on omad positiivsed ja negatiivsed küljed :D Eks üldiselt ongi, kohalikud on mind omaks võtnud ja see meeldib mulle :)
      JÄTKAN!

      Kustuta