esmaspäev, 9. juuli 2012

Vahva või siis imelik tööpäev

Eile tööle minnes oli mul selline hea tuju ja samuti oli näha, et ka teistel oli hea tuju. Enamasti tundus mulle, et kas meie töötajad on üle väsinud või siis pigem liiga heas tujus. Dylan tegi mingit sorti tööjaotuse, et kes tegeleb inimeste serveerimisega, kes täidab jäätiseid ja kes on kassas. Kuna mina ja Brit olime ilmselgelt pandud täitma ja niisama korda looma, siis tunduski meile, et meil ei ole miskit teha. Tekkisid igasugused lollitamismõtted.
Pealegi suutis üks inimene jätta meile poodi kilekoti pisikeste lillekestega ja meie panime siis need endale kõrva taha ja olime veel rohkem Hawaiilaste moodi. Paistab, et see sobis, kuna poodi sisenev rahvas naeratas meile rohkem ja nad ka märkasid meie lillekesi. Isegi poistel olid need lillekesed kõrva taga. Muidugi ei suutnud Larry eilegi midagi ütlemata jätta. Tänu sellele, et üks eestlane suutis ukse lahti jätta vetsus käies on nüüd põhiteema Eesti ja selle puudused. Kogu aeg narrib meid oma nõmedate naljadega, nagu, et teil pole uksi ja teil pole seda, teist ja kolmandat. Lõpuks tüütab ära, aga noh kui talle nalja pakub, siis palun väga. 
Dylan ütles, et meis on väga palju kannatamatust, et kui meil miskit vaja, siis käime sada korda küsimas enne kui saame. Jah olin ise ka veidi kannatamatu, kuna suutsin endale näppu lõigata plekist pannikesega, kus me jäätist hoiame. Seega aiiaia ja plaastrit ka keegi ei suutnud mulle leida, kuigi ma ise nägin raudselt üks päev neid, aga jah eile olid need kui maa alla kadunud :/
Lisaks sellele tundus, et kuidagi jube vähe rahvast oli kuigi vahepeal teenindasin ka ise mõnd inimest ja Brit täitis just Cookies and Cream jäätist, millest ma pidin hiljem jäätisepalli vormima ning see tundus minu jaoks peaaegu, et võimatu, kuna jäätis oli nii nii kõva :/ Õnneks Robert sai mingi palli tehtud. Just selle samuse jäätise pärast suutsingi üks päev käe välja väänata :/ Aga see selleks.
Eile oli ka maskott tööl ja kuna tal oli veidi parem tuju, siis julgesin taga pilti ka teha. Jessica tegi ka. Tavaliselt ta õiendab jne, aga eile ta isegi tegi teiste inimestega pilti, mis oli imetlusväärne isegi. Hakkab vist aru saama, et mölisemise ja ükskõiksusega ei saavuta miskit. 
Lõpuks oli aeg nii kaugel, et pidime koristama ja sulgema. Hakkasin siis Coldstone'i pesema, kus me segame jäätiseid ja käis vett võtmas, aga noh kuna Larry ei saa üle ega ümber, siis tal ikka vaja miskit öelda. Nt tema lemmik väljend on sorry, ma üritan tööd teha kui ta meist möödub või midagi. Mõneti on see naljakas, et ta sellist juttu ajab, aga las ta siis olla. 
Töö juurde ilmus ka Urmas ja ma tegin talle mango, kookose ja ananassi jäätise, millest ta ei tundnud ühtegi maitset ära. Talle muidugi maitses see jäätis. Eile võtsin veel kaks pakki mochisid, üks oli mündi ja šokolaaditükkidega ja teine oli aprikoosi, ämmm nämmmaad olid. Ma olen tõesti vist neist sõltuvuses, kuna seda jäätist sööd ju käega, mitte lusikaga. 
Lõpuks kui asjad oli tehtud oligi aeg koju minna. Rääkisime veidi Dylani ja ta sõpradega juttu, ma tegin vist nalja, kuna kõigil oli suu naerul peale minu juttu. Vahel nad räägivad huvitavaid asju ka mulle, seega on nendega täitsa vahva. Lõpuks oli kell umbes 3( enne seda kiikasin korra netti ja sain teada, et sügisest on mul oodatust rohkem vahetustunengeid, nimelt 5, 3 neist sakslased, 1 prantslane ja 1 itaallane). Tuleb vist vahva sügis. Lõpuks ajasin end magama, kuna hommikul oli meil plaanis minna väiksele saare avastusele, üks kohalik lubas viia. Selline oli mu kiire ülevaade eilsest, aga tänasest kirjutan vist hiljem, kuna hetkel kiire, aga võin öelda, et tänande päeva oli täitsa äge.









2 kommentaari:

  1. Ehh Larry, Larry ... kes siis nii võrdleb inimesi riikidega. See on ülim kasvatamatus tema poolt. Aga see ka näitab, et ta on nii madala enesehinnanguga, et temast ei saa kunagi suurt juhti.
    Tore, et lõpuks saite ka oma tabamatu "ime" - maskoti pildile. Lahe Hello Kitty .... punsuga. Ärge talle palju magusat andke. Las toitub tervislikumalt ja olgu lõbusam ning sallivam ... kalorid lähevad lubinal :D
    P.S. lilled on IN!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ei tea. Õnneks enam ta pole meie meeskonnas. Heheh saime jh, aga noh see oli ka vist viimast korda.
      Hehhee lilled olid jh jube šefid D:

      Kustuta