pühapäev, 22. juuli 2012

Kobakäpp

Eilne tööpäev oli üks kohutavamaid päevi. Kuna ükski asi ei tahtnud minna nii nagu ma oleks tahtnud. Ja selletõttu sain ka ülemuselt noomida. Üldse läks eilne päev kuidagi persse. Läksin tööle ja panin oma sinakad Nike'i püksid, kuna mu teised mustad püksid olid mustad ja ma ei hakanud neid jalga panema. Seega mõtlesin, et ehk lähevad need püksid ka läbi, aga kahjuks ei. Mu mänedžer või vahetuse ülem ütles, et ta peaks mu muidu koju saatma, kuna mul valed püksid, seega saatsid nad mu poodi uute järgi. Õige riietus on väga tähtis. Meil tohivad olla mustad või khakivärvi püksid, aga muud värvi on täiesti välistatud. 
Tõttasin siis Rossi ja muretsesin uued. Võtsin see kord pikad püksid ja üleni mustad, seega sobisid ka. Õnneks nad kallid polnud. Mingi 7 doltsi vaid. Saan ka mujal neid kanda, seega on see hea.  Töö ajast kaotasin küll pool tundi, aga sel hetkel mul oli suva. Seega üks halb asi  teise järel.
Lõpuks alustasin tööga. Tegin kõike, mis vaja, aga ükski jäätisekokteil ei tulnud mul välja, kogu aeg jäi puudu seda ja seetõttu lisasin vahukoort, et seda viga parandada. Proovisin ka smuutit teha, aga see läks täitsa metsa, kuna need annused mis oli menüükaardil kirjas ei sobinud. Nendest jäi puudu. Seetõttu läks see täitsa metsa ja Shanny tegi uue. Siis algaski see jama. Üks asi veel, millest ma enne aru ei saanud oli see, et kui inimene maksab kaardiga, siis tal on võimalus anda ka meile tippi, seal on selleks eraldi lünk. Ja enne ei näidanud keegi mulle seda.  Seetõttu tegin sellega mitmeid kordi vigu. Aga nüüd on mul see meeles ja enam ma sellega ei eksi. Vaatn iga kaardimaksetšeki üle ja uurin, kas inimene andis tippi või mitte. Kui andis siis panen selle kaardimaksemasina alla, et keegi vinguda ei saaks. 
Lõpuks said need asjad lahendatud. Kuid mu ülemus rääkis muga ja tõreles minuga, sest smuuti läks metsa ja shake'id ei olnud täiuslikud. Ta ütles mulle, et ma ei kuule, mida öeldakse ja seetõttu ei omanda ka seda. Aga jah küllap olin viimastel päevadel tuisupea. Seega pole hullu. Mina muidugi võtsin kriitika omaks ja ei hakkanud seal talle vastu vaidlema, seega jätan meelde ja püüan nüüd need asjad paremini teha. Kuigi ma ei mõista, miks nende retseptide järgi ei tule asjad nii nagu vaja, kõike on vaja rohkem panna. Seega panen nüüd igale poole suuremad kogused. Ülemus oli veidi halvas tujus ka, seega iga mu väiksem ärritas teda ja ta ütles, et ma pole talle veel piisavalt muljet avaldanud. 
Kuna juba asjad läksid metsa, siis kukkusid mul ka puhtad lusikad maha. Kus korjasin need maha kukkunud lusikad ülesse ja tahtsin prügikasti visata ja ülemus ütles, et vaata, et ikka prügikasti viskad need, mitte ei pane tagasi. Kuna prügikastid olid kõik tema taga ja minust kaugemal tahtsin need visata endale lähemal olevasse prügikasti, kuid tema arvas, et panen need tagasi ja lasen klientidel sealt süüa. Mitte iial! Ma olen sanitaarsuse mõttes ikka väga kriitiline. Mulle ei meeldi isegi kui šokolaadi jäätis on vaniljejäätise sees, ma püüan kogu aeg selle sealt eemaldada. Seega jh. 
Igaüks pidi eile laulma ühte laulu, kui saab tippi. Ma laulsin At coldstone....Ma sain mitmel korral kenasti tippi. Mõni andis ka 4-5 doltsi, seega hea õhtu oli meil. Saime igaüks 15-17 doltsi. Seega pole paha. Kui ma sain tippi, siis helistasin kella ja siis hakkasin laulma ja teised laulsid kaasa. Ma isegi ei põdenud sellepärast. Sain hakkama ja olen uhke enda üle :)
Üks põnev asi, mis mulle sellesse päeva tohutult rõõmu tõi oli üks klient. Nimelt oli see naine Austriast pärit. Sain kohe aru, et ta on välismaalane ja uurisin siis kust ja kui vastuse teada sain, siis ütlesin, et räägin ka veidi saksa keelt ja siis ta hakkaski muga saksa keeles rääkima ja nii tore oli rääkida. Kuigi veidi lonklev olin sellega, aga siiski olin enda üle uhke. Klient tundis end kohe paremini, kuna keegi oskas temaga rääkida tema keeles ja ta lahkus palju paremal meelel siit. Tänasin teda ja soovisin kena õhtut. So es war einer guten Tag :)
Lõpuks tulin sealt ära, kuna tööpäev sai läbi. Käisin mäkis võtsin mõned burksid ja toppasin koju. Koju jõudes istusin niisama, siis käisin duši all ja sõin oma jäätise ka ära, mille töölt kaasa haarasin. Tee peal tegin oma burksidele otsa peale. Mulle nii väga meeldib topeltjuustuburks. Nämmmmmmaaa. Magama heites tundsin, et mul on meeletult palav ja hommikul ärgates oli keha täiesti märg. Paistab, et riided ei hinganud piisavalt ja samas oli toas väga palav. Samas olin enda keha ka kreemitanud, eks see mängis ka rolli kõiges. Magama heitsin mingi 5 paiku. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar