reede, 6. juuli 2012

Töö naljad ja vigastused

Olen pikemat aega mõelnud, et peaks kirjutama siia mõned naljakad seigad ka, mis on iseeneslikud just tööle. Kuigi esmalt kirjutan ma siia Triinu kohta. Kõik muidugi vast ei tea, kes on Triinu, aga Triinu on minu hea sõbranna ja endine klassiõde, kes on minus päev vanem :D:D Aga see selleks. Igatahes ta õpib algklasside kui ka lasteaia kasvatajaks ja ikka on meil kombeks olnud öelda talle, et tema õpetab küll lastele vist pigem perverssusi kui tarkusi. Kuid ära sa märgi, eile küsisin, et kas ta õpetab siis lastele perverssusi ja tema vastab mulle:



  • totu :D
  • nemad räägivad mulle :D
  • üks ütles mulle, et kui ma tahan, et mind naiseks võtaks .... siis ma peaksin endale sekspesu ostma 



by PiziTriinu. (Poiss oli just kolmanda klassi lõpetanud)


Ta ütles, et need lapsed teavad rohkem kui tema juba, et pole siin enam miskit imestada.  

Eile tööl olles suutsin end nüüd juba vigastada ka. Nimelt pani salvrätte selle dispenserisse ja kuna need ääred on üpriski teravad, siis suutnud kätte endale lõigata, aga õnneks olid tööl plaastrid olemas ja Dylan pani mulle plaastri peale, mis polnud mõttetu plaaster, mis kohe lahti kleepub vaid püsis kenasti peal. Paistab, et siinsed plaastrid on normid isegi. Enne seda kord suutsin end ära kriimustada. Eks olen ka mõned sinikad teeninud ja muidugi ära löömised on kõige sagedasemad. Kuigi üks päev kui täitsin Cookies' N Cream jäätist ehk siis küpsiste ja kreemi jäätist, siis suutsin oma käe välja väänata, sest jäätis oli kohutavalt kõva, aga mul oli vaja kliendile serveerida just seda jäätist. Ma imestan, et see mult käest ei kukkunud. Käsi oli küll peale seda üpriski valus. Aiiiiaiaii. Praegugi annab vahel tunda veel.
Üks päev juhtus siis ka väike äpardus, kus ma tegin kliendile jäätist. Ta tahtis kahe erineva maitsega jäätist ja ma pidin sinna sisse veel miksima ühtteist. Lõpp kokkuvõttes pidin selle panema kenasti vahvlisse. Sain ühe poole valmis ja panin ääre peale, kus ta seisis kenasti ja tahtsin hakata uut tõstma, kui Elin suutis seal ees siiberdades kogu mu jäätise maha ajada ja isegi ei teinud teist nägugi. Mis mul muud üle jäi kui uus jäätis teha, aga siiski peaks veidi ettevaatlikum olema.
Lisaks kuulsin üks päev ka Urmaselt veidi tema tööl olevatest seikadest. Ta rääkis, et tal on seal üks tüütu mänedžer, kes üritab oma arust nalja teha, aga ma ei teagi kuidas seda nimetada. Igatahes käib edasi-tagasi ja siis vahepeal ütleb Urmasele miskit ja siis ütleb hiljem, sorry, et olin õel su vastu täna, mul on päevad noh. Või siis läheb mööda ja räägib, et lasi just kõhutuuled teele. Kas tõesti nii käitub mõni normaalne inimene, vaevalt küll, aga mis seal ikka. 
Hetkel vist rohkem midagi sellist imelikku polegi olnud või siiski on. Noh Dylanile meeldib meil seal alati nalja teha ja häälekas olla. Nimelt kui ta tuleb tagant leti taha, siis teeb ta sellist järsku heli, mille peale mõni ehmatab. Aga enamasti ütleb, miskit naljakat või teeb miskit naljakat. Nagu poisid ikka. Tööl meil üldjoontes igav pole, seega saame hakkama.
Eile tekkis mul kohutav segadus. Inimene tahtis jäätist, mille nimeks on Nutty Confession (kookosjäätis mandlite, pekaanide, macadamian nutiga) . Ta ütles, et ta tahab kookosjäätist ja siis ütles veel miskit. Siis ma jäin mõtlema, et mis asja. Selles jäätises on see juba olemas. Keiu muidugi käratas mulle ja ütles, et vaheta jäätist lihtsalt, kuigi ma ei pidanud ka seda tegema. Lõpuks sain jäätise tehtud ja arutasin kliendiga selle segaduse läbi. Siis ma sain aru, mis ta mõtleb, et ta ei taha riivitud kookost jäätise sisse vaid kookosjäätist ja pähkleid. Siis ma ütlesin talle, et tegelikult me kookost ei lisagi sellele Signature'ile. Siis ta sai aru ja vabandas kuigi ma ütlesin, et pole vaja vabandada. Me mõlemad suutsime segadusse minna, aga vähemalt ma tean, et ma sain kliendist nagu aru ja tegin seda mis ta tahtis. Kuna järgisin retsepti ja seal polnud sõnagi riivitu kookosest.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar