neljapäev, 12. juuli 2012

“Someday is not a day of the week.”

Hommik hakkas pika ärkamisega. Pidin olema kuskil 10.25 valmis ja seetõttu panin endale äratuskella kuskil 8.15ks, mille ma muidugi järjepidevalt edasi lükkasin ja lõpuks ajasin end püsti kell 9.45. Enne seda ikka mõtlesin, et magan veel 2 minutit. Lõpuks sättisin end kähku valmis ja helistasin Jessicale, kuna tema ja Brit pidid mõlemad muga intervjuule nö tulema. Kahjuks ma teda kohe kätte ei saanud, mistõttu mõtlesin juba, et ta ei tulegi, kuid lõpuks ta saatis mulle sõnumi ja ka helistas. Seega sain taga kokku ja andsin talle kandideerimisavalduse, mille ta siis täitma pidi. Kõndisime töö poole ja Jessica muudkui peatus, et mõnd lünka täita. Lõpuks olime kohal ja siis ta hakkas koha peal asju lahendama. 
Kell oli juba 12 saamas ja seetõttu sättisime end juba Lisa ja Valerie jutule. Läksime kõrvalboksi, kus suunati meid nende juurde. Tuli välja, et nende kontor või on põhimõtteliselt meie kõrval, meie tagumise väljapääsu juures. Läksime siis sinna, et kuulata ära mis neil öelda on ja huvi korral ka omi küsimusi pärida. Me olime kohe teadlikud sellest, et tulevad muudatused. Me küll põdesime töö pärast, kuid eile Zoe ütles julgustavalt, et kostab meie eest paar head sõna, mis oli muidugi ju tore. Jutuajamine venis pikaks, ligi tund aega ristküsitlust ja info jagamist. 
Mõned muudatused siis :
  • Pole enam mochisid, mochi jäätist ja ingveri jooke, kuna need olid just Paradise eripära.
  • Tipi nimel peame esitama laule ja tegema nö show'd
  • Müüme ka igasugu cupcake ja tordikesi
  • Peame kandma kindlasti musta või khaki värvi seelikut või pükse, mis on umbes põlvepikkused
  • Peame kindlasti kandma nokkmütsi, põlle ja firma logoga T-särki
  • Kui jõuame tööle veidi varem, siis võime vajaduse korral varem clock-in teha ehk siis ei pea 10 minutit tühja passima
  • Peame kliendiga kenasti vestlust arendama
  • Tippi makstakse iga õhtu vastavalt teenitule. Mõnikord võime tippi saada ühe öö jooksul 3 korda. Parimal juhul võib päevas 40 doltsi ka teenida. Pole paha ju
  • Maksmissüsteem on veidi teine. Makstakse kaks korda kuus. 
  • Peame eelkõige pühenduma kliendile ja jätka oma tulikuuma vestluse hilisemaks.
  • Kindlaid piiranguid keele kohaselt ei ole.
  • Jäätiseid on 19 menüüs
  • Kõik kokteilid ja smuutid on teised (erinevad retseptid)
  • Pidi kiiremaks muutuma
  • Peab alati ütlema, "Welcome to Coldstone"
  • Kui peaks käima Secret Shopper, siis see kes teda teenindab võib saada 100$, kui tulemuseks antakse 99 või 100%.
  • Meil ei saa enam olema karastujooke :/, mis tähendab, et me joome tööl ma ei tea mida, vett vist
  • Vahvleid hakkab vist enamasti omanik tegema
  • Meie ei pea enam koristama kohvikut nagu me seda viimased paar nädalat tegime, võetakse koristaja tagasi
  • Töötajal ei tohi olla tatoosid ega ka küüned ei tohi värvitud olla.
Ja kui veel miskit meelde tuleb, siis jätkan hiljem edasi. Kuna lubasin enne endale lühikese iluuinaku ja seetõttu olen nüüd tööle jooksmas. 

To be continued...




Eks edasised uuendused teavitan juba siis hiljem, kui tööle asun. Aga jah täna käisime intervjuul ja üldiselt me jääme tööle, aga ei pruugi nii palju tunde saada kui enne, aga loodame parimat. Lisa ja Valerie tundusid väga sõbralikud olema. Meil oli ligi tunnine intervjuu ja saime uurida ja küsida kõike, mis vaja, seega nüüd on hea olla ja pole enam seda kartus, et äkki siiski ei taheta meid. Aga noh hea seegi, et tööle jääme, aga jah eks hakkame nö jälle õppima. Aga loodame parimat. 
Mõned kõlakad ka siis enne kui jätkan päeva kirjeldamisega. Nimelt on üks neiu juba Eestisse tagasi läinud. Ta ei leidnud korralikku tööd ja küllap siis ei saanud hakkama ning pakkis oma seitse asja ja tõmbas Eestisse tagasi. Kuigi ka mul oli algul mõtteis, et läheks ka tagasi kuna oli raske algul jne, aga nüüd on juba vastupidised mõtted, et saaks vaid veidi kauemaks jääda. Seetõttu arvan, et ma pean kindlasti mingi aeg siia veel tulema ja oma kallid sõbrad üle vaatama. Neid jään ju ma väga igatsema, aga õnneks on internet olemas.
Edasi siis tänasest, nimelt oli meil peale intervjuud aega ja läksime Jessicaga nats chillimas, käisime poodides ringi vaatamas. Jõudsin ka lõpuks Forever 21 ja Victoria's Secrets'is ära käia. Šefid poed olid ja palju kenasid asju jäi silma. Mõtlesin isegi et võib olla ostan endale bikiinid Victoria's Secrets'ist. Saime palju nalja ja proovisin paari kleiti, millest jäädvustasin ka pildid. Forever 21 oli täitsa huvitav pood, seal oli 3 korrust ja riided oli ära paigutatud eri paikadesse ma isegi ei tea mille järgi nende riided on paigutatud, küllap on mingi süsteem. Tahtsime ka paar pilti teha Forever 21 aga tuldi kohe karjuma, et ei tohi. Seevastu Victoria's Secrets'is ei keelanud keegi meil pildistada ja klienditeenindajad tundusid ülisõbralikud olevat. 
Peale selle käisime jälle Paradise'is ja siis mäkis ja siis juba koju. Tee peal sai nalja meil, kuna Jessica on üks muhe tüdruk ja naljakas ka. Ta pidi meiega algul tulema homsele tripile, aga kahjuks ta siiski ei saa tulla. Põhjused jätan enda teada, seega meil on homme plaanis North Shore'ile minna ja meil on üks inimene puudu, ma ei teagi, kas leiame kellegi asemele, aga kui ei siis mis seal ikka. Peab vast neljakesi minema, ei saa enam ära ka jätta.  Aga jah loodame, et tuleb lahe tripp. Peale kojujõudmist mõtlesin postitust teha, aga olin meeletult vässu, seega tegin väikse uinaku, mis venis 3 tunni peale, algse tunni asemel. Siis ärkasin, võtsin kiire duši ja siis kribasin paar sõna blogisse ja oligi minek juba tööle. 
Nüüd ma olen jälle oma blogi juures ja püüan kenasti asjad kirja panna, kuna homme on nkn meelest läinud. Mõtlen vaid sellele, et hommikul ülivara peame hakkama minema ju ja ma pole isegi voodi poole vaadanud, mis tähendab, et mul võib hommikul esineda probleeme üles ärkamisega, aga püüan anda oma parima ja hakkama saada. Kuna tripp tõotab hea tulema. Loodame parima peale. Kahju küll, et Jessica siiski ei saa, aga mis seal ikka. 
Tööpäev jooksis jälle viuhti mööda. Olin tööl nats unine, kuid ergastusin lühikese aja järjel. Tööl oli ka veel üks neiu, kes oli kuu tööst eemal. Lynn oli tal nimeks ja kui aus olla, siis ta ei jätnud mulle head muljet. Tundus selline veidi ülbe ja oma tahtmisi järgiv neiu olevat. Seega pani ta ka töölt kõige esimesena minema, mis tähendab, et abistamise asemel jättis ta meile rohkem tööd. Ta isegi ei silunud ühtki jäätist ja noh Dylan ei hakanud temaga maid ka jagama, kuna ta pidi lihtsasti endast välja minema. Loodan, et ma homme piki päid ja jalgu ei saa jäätise pärast. 
Lisaks sai veits Kristi käest ehk noomida, et Jessicale rääkisin toimuvast, aga kuna Jessica pidi alles laupäev tööl olema ja tal polnud plaanis varem tulla, siis poleks ta enne laupäeva vast ka midagi teadnud, mis tähendab, et ta poleks jõudnud intervjuul käia jne. Ehk see siiski oli veidi Kristi mööda laskimine, aga ma muidugi uurisin enne Jorilt, kas ma peaks rääkima Jessicale ja ta ütles muidugi ja seetõttu ma ka tegin seda. Muidugi ma ka vabandasin Kristi ees, aga ta ütles, et pole midagi ja vabandada pole vaja. Seega sellega on vist kõik korras. Samas üks päev kukkus väike pliidike maha, kus nad tegid bobasid just nimelt tai piimatee jaoks ja täna Kristi ütles, et see ei tööta ja mu reaktsioon oli nagu :o tegelt, palun vabandust, aga ta ütles jällegi pole hullu. Kuigi Dylan vaatas selle üle ja ütles, et nüüd peaks töötama, aga eks ole näha. 
Töölt sai lõpuks minema ja siis asusin oma jäätise kallale, kuhu panin kummikomme, macademia pähkleid ja veel miskit, kus juures ma ei mäletagi, mis ma veel panin. Ja see oli ananassi jäätis muidu. Kõndisime kenasti Dylaniga koju, ta rääkis mulle paar huvitavat asja ja ma uurisin talle, kuidas ma olen töötajana ja sõbrana. Ta ütles, et töötajana olen hea, aga küllap veel on aega veidi õppimiseks aga muidu olen tubli ja sõbrana olen väga hea. Seega ma olen siin endale ühe ülihea sõbra leidnud. Thanks Dylan :) Ma näen, et Dylan ja ta sõber Saim suhtuvad minusse ülihästi ja see meeldib mulle. Räägivad minuga nagu vana sõbraga ning neid ei häiri minu aktsent ega miskit. Kõik on sjuuuper.





My funny Jessica :)






2 kommentaari:

  1. Esimene kleit sobis sulle hääästi (Y)

    VastaKustuta
  2. Hehhe ma tänan, mulle meeldis mõneti teine rohkem, aga mõlemad on selle leopardimustriga :D

    VastaKustuta