pühapäev, 5. august 2012

Viimased tegevused

Eile panin endale paika To-Do listi, millesse kirjutasin siis mõned asjad mida teha on vaja.
Minu To-Do list:
  1. Käia tööl ja võtta palgatšekk
  2. Saata postkaardid
  3. Käia poes
  4. Pakk vastu võtta
Paki seiklustest ma juba kirjutasin, seega sellest ma uuesti rääkima ei hakka. Loodan, et nad nüüd mulle lähiajal tagastavad kashjustatud ja puuduolevate esemete eest raha ja siis kõik korras. 
Tööl sai käidud ja siis tegime Jasonnaga pilte ka ja nüüd peame mingi päev taga kokku saama ja välja minema, kuna ma lähen ju varsti varsti minema :/ Seega sai meil palju nalja töö juures ja hommikuti on alati vähe rahvast ka, seega on normal värk seal. Tahtsin Joriga ka pildistada, aga ta oli pausil ja siis latras moblaga, aga küll ma jõuan. Paistab, et Magic Mike jääb mul vaatamata. Aga pole hullu, küll hiljem saab seda netist vaadata. Aga kuskile peab minema, ma pole isegi klubides käinud, seega Viivi hoia ja keela, tagasi tulles lähme sinuga klubisid vallutama :)
Käisin ka poes ja ostsin Viivile ühtteist, mida ta näeb ja kuuleb alles siis kui ma kodus :D Sain ka õele midagi, aga pean veel käima ja vaatama, et mõned suveniirid muretsema. Loodan, et kotti ka kõik asjad ära mahuvad. Ülekaalu pärast maksta küll ei tahaks. Aga jah aeg liigub nii ruttu. Nii palju on veel vaja teha, enne ära minekut. Käisin ka toidupoes, kust ostsin endale USA Cosmopolitani ka nö suveniiriks. Tundub täitsa huvitav, aga samas ega ta palju meie omast ei erinegi. Seal oli mingi 4 kupongi, millega saab cosmo aastatellimuse mingi 15 dollariga, see on jube hea hind peaks mainima. Käisime Food Pantry's, kus hinnad olid päris kallid tegelikult, aga pole hullu. See pood meenutas meie tavalisi supermarketeid nagu Rimi, Selver jne. Oli muidugi nats väiksem. 
Õhtul ajasin Urmase välja ja läksime postkaarte saatma. Tal oli vaja kaks saata ja mul tervelt 7. Ja veel tahan ühe saata mingi aeg. Meil läks nii kaua postkontoris, aga lõpuks saime asjad aetud. Unustasin ühe aadressi kirja panna ja pidin netti kasutama, seal oli 10 minti 2 doltsi, kallis muidugi, aga muud üle ei jäänud, seega tegin ära. Aga kuna mul läks netis vaid paar minti, siis see tüüp ei küsinud raha. Nii armas :) Saime asjad aetud ja käisime Cold Stone'is, pidin Britule raha andma ja seal oli jälle pikk järjekord, enne postkontorit kiikasime ka sinna ja seal oli meeletu järjekord. 
Päeval käisin samuti Cold Stone'is ja siis tegime pilte ja muud möllu ja lasin Robertil, meie ainsal meestöötajal endale Savory Strawberry Shake'i teha ja palusin suurimat ja siis ma juhendasin teda palju miskit panna, kuna ta ei tahtnud piisavalt jäätist ega maasikaid panna ja lisaks nõudsin vahukoort, seega ahnitsesin julmalt ikka, aga lõpp kokkuvõttes oli kõike liiga palju :D aga jube hea oli küll :D Nämmamamam. 
Seega sain kõik oma asjad eile tehtud. Naiss. Kuigi kaartide saatmine oleks äärepealt lükkunud järgnevale päevale, aga õnneks sai ikka tehtud. Saime täna, laupäeval ka lennupiletid bronnitud 17ks augustiks, siis veedame mõned päevad ka Los Angeles, kus mu tuttav Elaine, teeb meile vahva tripi ja siis suundumegi koju, appi see on juu nii nii varsti. Kohutav ma ütlen. Tegelikult tulid mul eile lausa pisarad silma, kui hakkasin mõtlema Kaarlile, olen tast nii kaua eemal olnud, et see tundub nagu terve igavik ja ma igatsen teda nii palju ja armastan veel rohkem :) Ta on minu jaoks liiga tähtis!
Tööl läheb ka vaikselt igavaks, kuna keegi ei taha eriti enam tippimise eest laulda ja küsivad enamasti, kas soovite, et me laulaks ka, siis mõni tahab ja mõni mitte :) Ma küll laulaks, aga kui keegi ei laula, siis ka jama ju. Ma üksi soolot ka teha ei taha. Vahepeal kisub olukord nii kiireks, et paha hakkab. Ja ausõna alates ajast, mil ma töötan jäätisekohvikus on mul suur põlastus tekkinud šokolaadijäätise vastu, kuna teda ei ole võimalik üldse vormida, kühveldada labidaga või siis pallikest vormida, kuna ta on nii kõva. Ma juba korra suutsin käe välja väänata, seega on selle jäätisega jändamiseks vaja palju jõudu. Vahel ma palun endamisi, et klient ei võtaks seda jäätist, aga nagu kiuste soovib ta just seda jäätist. Seega peab hakkama saama. 
Nüüd polegi mul vist väga palju rääkida ega kirjutada siin. Homme tahame minna Hanauma Bay'le loodame, et saame ka käidud seal. Jälle tuleb mul nahka maha, mis teha mõni koht kõrbes mõnusalt ära. Päike on siin ikka ette arvamatu. Mul on veel mõni nädal jäänud, seega pean lõpuks selle ühtlase päevituse ka saama. Kaua võib ma ütlen. Kogu päevitus koorub maha, nõme ju. Ometiks panin aloe verat jne, aga see leevendas vaid põletust, mis tähendab, et põlenud kohad ei valutanud, aga nahka tuleb ikka :D laubalt, õlgadelt, ja ninalt. Nina järgi võiks öelda, et olen Põhjapõder Rudolf.  Seega jh, pean nüüd oma viimased nädalad tegemat produktiivseks ja tegema nii palju kui vähegi suudan. Pean ju veel kindlasti surfama, kuna ma ei tohi ju tagasi minna, ilma, et oleks surfanud :D




Savory Strawberry Shake


Soliidne või mis?

Roosa xd

Lihtsalt kena

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar