pühapäev, 26. august 2012

LOS ANGELES- 2.päev

Teine päev möödus veidi teguderohkemalt. Ärkasime hilja, kuskil 1 paiku päeval ärkasin siis mina ja ajasime end voodist püsti ja sõime ning pidasime plaani, mis vaja teha meil. Urmas ja Allison olid veel eriti vähe maganud, kuna käisid Hollywoodi peal veel chillimas. Mina magasin ikka kenasti välja, kuigi kui ma silmad avasin, siis teised olid juba üleval, seega olin mina jälle see suur unimüts :) Hommikul pidi Elaine meile hommikusöögi tegema, kuna tegime kivi-käärid-paber ja Elaine kaotas. Kui ärkasin ja avastasin, et kell nii palju on, siis mõtlesin, et süüa küll keegi ei toonud, aga tuli välja, et Elaine ikka oli kenasti ära käinud ja toidu toonud meile. Nii armas tast. Kuigi hommikusöögiks olid helbed piimaga ja saiakesed ja mahl, nothing else.  Igatahes päevakavas oli minek Beverly Hillsi ja Hollywoodi märk. Otsustasime minna Allisoni kabrioletiga, kuna ma polnud varem kabrioletiga sõitnud, seega oli hea võimalus ja mis võiks parem olla kui LA-s avatud katusega sõita. Sõitsime Chrysler Sebringuga :D Igatahes auto oli šeff. Ja meil sai jube palju nalja. 

Esmalt käisime Hollywoodi märgi juures ja Elaine ega ka Allison polnud varem seal kunagi käinud, seega oli ka neile see vahva avastus. Sõitsime sinna GPS'i järgi ja jõudsime ühele tuuribussile järgi ning jälitasime teda kuni vaateplatvormini. Seal parkisime auto ära ja läksime märgi juurde pildistama. Sai palju pilte tehtud ja väga vahva oli. Igatahes nüüd on see märk oma silmaga nähtud, seega hea tunne kohe. Siis tegime ka teisel pool pilti, kus taustaks jäi mingi pisikejärveke või ma ei teagi kuidas seda kutsuda, seega ümbritses meid imeline loodus. Pildid tulid head igatahes. Siis ostsin Elaine meile veel shave ice'i ja me sõime seda. Jube hea oli. Parem kui see, mis Hawaiil sõin. Hakkasime siis sealt ära sõitma ja siis sõin oma shave ice'i ja Allison suutis enda oma maha pillata, siis ma sheerisin enda oma talle :) Ja siis oligi meil suund Beverly Hillsi, kus kõik kuulsused elavad. 

Parkisime auto kuskile parkimismajja ja hakkasime oma seiklust jätkama. Käisime Beverly Hillsis ringi ja nägime kõiki neid brändipoode, kus kuulsused tavaliselt käivad. Kahjuks ühtegi kuulsust me ei näinud. Hiljem läksime siis kenasti sööma Mehhiko kööki ja tellisime endale kõike head ja paremat. Meile sattus üks ülitore teenindaja, kes tegi hiljem meist ka pilti ja toidud nägid imelised välja. See garneering ja välimus oli imeline ja maitses ka ülihästi. Kõrvale jõin jälle vett, kuna väga muud ei tahagi palavaga. Lõpuks tulime sealt ära ja pidime veel nats ringi käima ja koju minema, kuna Allisonil oli veidi paha ja ta tahtis oma koju minna. Igatahes said mõned pildid tehtud ja edasi liigutud. Nägime tee ääres ka uhkeid maju, aga me ei teadnud kellele nad kuuluvad. 

Ja koju jõudes või pigem siis hotelli jõudes otsustasin ka lõpuks ujuma minna ja ajasin kõik endaga ujuma. Kuna Elaine ja Allison pidid ära minema, kuna pidid minema järgmine päev tööle minema, siis anusin kõiki basseini ujuma. Lõpuks kõik ka tulid. Saime seal ujuda ja pilte teha ja jube mõnna oli. Küll on tore kui hotellil ka bassein olemas.  

Lõpuks nad siis läksid ära ja ma olin jube vässu. Olin veidi arvutis ja siis sättisin magama. Õnneks sain magada eraldi voodis täna ja mul oli jube mõnna uni. Mingi aeg öösel tuli mulle sõnum Rimilt xD. Ja siis ärkasin ülesse ja mul oli jube palav, viskasin kõik tekid minema ja jätsin vaid lina peale. Kuna niii niii palav oli. 















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar