laupäev, 11. august 2012

Surfamine

Lõpuks, lõpuks sain selle surfamise ka ära tehtud. Seega Anneli (Triinu ema) ei saa öelda mulle, et mis ma Hawaiil tegin, kui surfamas ei käinud. Aga jah plaan sai paika pandud ja ka teostatud :D Minek oli Elini, Keiu, Urmase ja Angelaga. Triin pidi ka tulema, aga hüppas viimasel hetkel alt ära, aga mis seal ikka. Pole hullu, meil oli ikkagi hea seltskond koos.
Panin endale äratuse kella 9ks, et ülesse ärgata ja end valmis seada ja käia postkontoris, pangas ja poes ja ka Gorillas in the Cafe (Sammy töökoht). Igatahes voodist sain püsti alles 9.40 ja siis sättisin end kähku valmis ja peale seda sammusin Waikiki poole. Kuna jõudsin kodunt väljuda alles 10.20 või nii, siis jooksin kähku poodi ja ostsin sealt kaks suurt rannarätikut, millel on Hawaii teemalised asjad peal ja siis käisin postkontoris, saatsin viimased kaardid ära ja siis tõttasin Gorillas in The cafe'sse ja arvake ära, mida ma sealt ostsin :D Makroone. Ühe võtsin mango oma ja teise kohvi oma. Kuna Saim oli ka seal, siis ta tegi mulle soodukat ja lasi mulle ühe makrooni tasuta lisaks panna. Nii armas temast. Mango oma oli ülihea. Nad oli külmas ja seetõttu see kreem seal vahepeal oli ülinämma. Seega sai lõpuks ülihäid makroone proovitud. Pidin juba ammu käima Sammy töö juures, et makroone proovida, aga kuidagi ei jõudnud sinna. Ta töötab ka ainult poole 12ni iga päev, kuna ta tööpäev algab kuskil hommikul 5.30 iga päev. Va laupäev-pühapäev. Kuigi vahel töötab ka neil päevil. Ja mina magan poole lõunani, seega on see arusaadav, miks ma ei jõua. 
Pidime kell 11 Cold Stone'i juures Elini, Keiu ja Angelaga kokku saama. Kell oli 10.58 ja ma jooksin üle tee Gorillas in the Cafe'isse. Siis rääkisin paar sõna Saimiga ja rääkisin, et lähme surfama, soovis meil head surfamist. Läksime siis kenasti Cold Stone'i juurde ja siis Elin ja Keiu juba ootasid, aga Angelat ikka ei olnud. Helistasin siis talle ja pm suht kohe oligi ta ka seal. Rääkisin nats enne veel Jasonnaga juttu, ta oli tööl ja tegi vahvleid. Nämmi. 
Lõpuks oli Angela kohal ja tõttasime siis Moku laenutuspunkti, kust laenutasime oma surfilaua. Angela ei tahtnud surfama tulla, kuna ta arvab, et ta ei oska väga ujuda, seega jäi ta kaldale meid ootama. Moku's saime laua 5 $/h, kuna mainisime, et oleme eestlased ja seetõttu saime soodukat.  Muidu on 7$/h. Seega hea diil siiski. Muidugi lisandus sellele 5 $ ka tax nagu alati. Lauad olid meist muidugi kõvasti suuremad ja Urmas võttis see kord väiksema laua, kuna tahtis väljakutset. Mida väiksem laud, seda raskem on tasakaalu hoida. 
Suundusime siis kõik ka vette, jäädvustasime enne ka paar pilti kaldal ja vees me olimegi. Lauale ronida polnudki väga raske. See osutus oodatust lihtsamaks. Sinikaid ma ka ei suutnud endale koguda ning ka kõhtu ega muid kohti ei hõõrunud ära ega ka vigastanud. Samas päris püsti ma ei saanud. Suutsin miljon korda laualt kukkuda ja ulmeliselt palju vett sisse lürpida, et mul oli hiljem kurk ka valus. Seega tulin kõige esimesena veest välja. Aga väga mõnus oli laua peal oleskleda ja veidi edasi liikuda ja lainele vastu minna. Selles mõttes oli täitsa vahva hommik rannas. Sain jälle nats päikest nagu alati. 
Mokus ütles mulle meid teenindav klient, et naine, kellel on see Hawaii lilleke paremal pool on vaba ja see kellel on vasakul pool on abielus. Mulle meeldib kogu aeg kanda seda lille vasakul pool ja siis see mees ütles, et teised arvavad, et sa abielus. Aga kuna ma pole ei vaba ega ka abielus, siis pean lille keset pead kandma ??? Hahahaa nagu selle kohalt. 
Peale surfamist siis Elin ja Keiu läksid minema ja me jäime Angela ja Urmasega randa. Läksime Angelaga vette ja tegime pilte ja rääkisime igasugu asjadest juttu, meil oli väga lõbus. Angela on hästi sõbralik ja tore tüdruk :) Temaga saab samuti kõigest rääkida :) Olime suht kaua vees ja üks noorpaar suutis mulle otsa ujuda. Aga jah väga vahva oli. Lõpuks nägime, et Urmas juba riides ja läksime kenasti veest välja, mis tekitas nats raskusi, kuna lained ei tahtnud meid veest välja lasta. 
Kaldal seadsime end riidesse ja läksime kenasti laudu viima. Pidime veel 5 doltsi lisaks maksma. Kuna olime kokku 2 h :D Aga suva see. Sealt edasi mõtlesime, et sööks miskit ja siis läksime mäkki, aga seal oli meeletu järjekord. Siis läksime yogurtlandi ja võtsime veidi jogurtit. Nämmmaaaaa:D:D Siis läksime vee äärde ja istusime seal ja jutlesime ligi tund vast. Jututeemad olid äärmusest äärmuseni ja meil oli väga lõbus. Lõpuks siis seadsime sammud kodu poole.
Urmasel oli plaanis ju osaleda söömisvõistlusel, seega suundusime koju. Sellest mis tegelikult toimus ja kas Urmas osales kirjutan järgmises postituses. Aga jah väga mõnus hommikupoolik või lõuna oli. Nalja palju ja lõbus oli ka :) Päike ka paitas mind nagu alati. Küllap olen päikeselaps :D
Peale nö koju minemist käisin enne veel pangas, et uurida mida teha, et saaksin oma paychecki raha ikka enne tagasi. Küsisin, et äkki saan lasta tööandjal arvele kanda, aga see naine ütles, et peaks nii 2 nädalat ette teatama. Seega pakkus teller mulle, et keegi võib mu paychecki võtta ja selle siis American Savings Bank'is mu arvele panna ja ma saan välja võtta selle. Seega see tundus minu jaoks parem kui see, et nad saadavad mulle postiga selle koju. Sealt võin juba kenasti selle edasi kanda kui väga vaja.














Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar