reede, 10. august 2012

Veidi siis meie tööskaaslastest ja tööst

Nüüd, kus enam pole Paradise Flavorsit on toimunud muutused ka töökaaslaste seas nimelt enam ei tööta meie juures enam Catherine, Jessica, Dylan, Vinga ja Larry. Kahjuks pole enam ka Kristit, aga mis seal ikka. . Noh tegelikutl Lynn läks ka alles hiljuti nüüd Yogurtlandi üle, seega pole ka enam teda meie meeskonnas ja jumal tänatud ma ütlen. Mõtlesin, et kirjutan tänases postituses igast töötajast oma arvamuse ja üleüldise kuvandi, mis on minul neist jäänud. Põhimõtteliselt on meil tööl vaid naised või noh Robert on ka, aga naiste osakaal on kõvasti üle. Kokku on meid tööl 15 siis, koos meie ülemusega Valeriega, kes viimasel ajal enam nii tihti meil tööl ei olegi. Küllap tal ka muid tegemisi, kuna neil on veel üks pood, mida nad juhivad nö.

Meil on viis mänedžeri või siis vahetuse ülemat:

Meie ülemusest Valeriest ei viitsi ma siin küll kirjutama hakata, aga lühidalt öeldas on ta otsekohene ja omaarust nõuab ülimat korda, kuigi minu arust on see siiski puudu sealt, aga see selleks. Las ta siis olla.

Jori: Tema on üks tõeliselt vahva töötaja. Alati lõbus, teeb nalja ja kunagi midagi halba ta mulle öelnud pole. Seega see neiu on tõeliselt vahva, eks ta veidi Hawaii temperamenti oma ja vahel teeb nalju või ütleb miskit mis mulle jääb selgusetuks, aga üleüldiselt on ta hästi sõbralik ja naerab meiega kaasa ja teeb tööd ka hästi. Temas on see väike naljahamba pisik sees. Lisaks sellele on tema enamasti see, kes jäätist teeb ja talle meeldib ka nõu anda teistele. Temaga me püüdsimegi kuidagi Jasonnat ja Dylanit paari panna, aga kahjuks Jasonna on teised huvid juba, aga mis seal ikka.

Cierra: Temaga olen ma üldiselt väga vähe koos töötanud, aga ega tal miskit viga pole. Naerab palju ja tööd teeb ka. Tegeleb samuti palju jäätistega. Kuigi algselt arvati, et temast asja ei saa, siis ma arvan, et saab küll. Pole miskit siin nii halba kõik tundub okay. Tema ja Jori soovivad veel enne mu ärasõitu muga chillida nats, seega pean selle ära orgunnima. 

Zoe: Tema on üks tore neiu, hästi sõbralik ja tema oli see, kes lubas meie eest hea sõna kosta, kui me pidime intervjuule minema. Ta pole kunagi midagi halba öelnud ja ta oskab ka kõike ja teenindab ka kenasti. Ja tema oli see, kes alati aitas meid õhtuti kõige rohkem. Aitas kõik asjad ära panna ja koristada. Seega väga armas tüdruk.

Shantel: Tema on siis veidi selline omamoodi. Ta võib-olla võtab mänedžeri ametit kõige tõsisemalt. Aga üldjoontes on ta samuti tubli töötaja. Vahel küll tundub, et kui ma miskit küsin, siis ta läheb veits närvi või midagi, aga senimaani on kõik korras. Küsib juba viimaseid päevi minult, kas ta tundub minu jaoks õel või on ta minu vastu vastik olnud. Siis ma vastasin, et see pole veel midagi. Olen õelamaid inimesi näinud, seega olgu mureta. Tema oli ka neiu, kellega sain tuttavaks veel Paradise Flavors'i ajal. Ta on Dylani nõbu. Just eile ütles ta mulle, et peaksime enne mu lahkumist veel ühe istumise tegema tema pool. Loodetavasti jõuame.

Ja nüüd siis ülejäänud töötajad.

Jasonna:  Tema on siis üks vahva tšikk,  meil saab alati temaga nalja ja tööl on ta minu vastu sõbralik ja tore. Tema oli ka esimene Paradise'i ajal, kes mind aitas palju. Ta oskab samuti oma tööd ja suhtleb klientidega viisakalt. Pretentsioone minul igatahes ei ole. Saan taga kenasti läbi ja ta ei vingu ega nõua miskit, mis oleks ülemäära raske.

Taysia: Ta on selline vaiksem neiu. Ta töötas ka enne Cold Stone'is, aga Paradise'i aeg tuli sealt tulema. Tundub, et ta saab hakkama. Võib-olla on nats aeglane nagu nii mõnigi meist. Aga õpib ruttu. Kuigi vahel ei korista enda järgi stone'i ära, mis ajab nii mõndagi vihale.

Jenny: Veel üks asiaat. Minu arust ei ole tal viga miskit. Olles kuulnud ulmelisi jutte ta kohta, siis minul ei ole hetkel mingisugust negatiivset arvamust temast kujunenud. Saame hästi läbi senimaani ja sai ka koos töölt koju mindud. Kuigi esimesel päeval ta oli nats ülbe ja nügis seal, kuid järgnevatel kordadel juba vabandas jne. Seega mul temaga probleeme pole. Minu vastu on sõbralik ja tore.

Angela: Tema on nagu meie päikesekiir seal. Ta on lõbus, sõbralik ja õpib ruttu. Aitan teda vahetevahel, aga tundub, et tal on enamus asjad juba käpas. Seega on ta väga tubli. Algusest peale hästi sõbralik ja tore. Lähme taga üks päev surfama ka. Seega super neiu.

Robert: Meie ainuke meessoo esindaja. Ütleme nii, et ta on veidi uimane ja vahel isegi liiga uimane. Teeb asju teistest aeglasemalt ja räägib liiga vaikselt. Ma vahel lihtsalt ei tea mis ta räägib. Aga üldjoontes on ta tubli poiss. Eks nii mõnigi kiusab teda, aga poiss õpib ja on tubli.

Brit: Meie tõsisem teenindaja siis. Ta on sõbralik, oskab teha nalja. Saab klientidega hakkama, kuid vahel ta eelistab pigem vahvleid teha kui kliente teenindada. Naerab samuti palju,seega nii super tõsine ta ka nüüd pole. Oskab kõike ja vahel juhendab ka mind.

Keiu: Ta oskab teenindada ja puha, aga mõni asi ajab ikka veidi närvi mustaks küll. Kui vaja tuua jäätist sügavkülmast, siis alatihti ta tuleb ja ütleb, et ei leia mõnd jäätist. Siis ma lähen külmkappi ja leian selle sekundiga ülesse ja siis küsis, kas sa üldse vaatasid ka sinna. Teine asi, mis mulle ei meeldi on see, et ta targutab asjade üle, mis on juba tõestust leidnud. Üritab ümberlükata tõestatud fakti, lootusetu asi. Siis kipub ta samuti lihtsalt närvi minema, aga mis seal ikka. Kõik me oleme erinevad. Muidu oleks liiga üksluine, kui kõik oleks samasugused.

Elin: Tema on siis teine, kes oskab nats närvi mustaks ajada. Ütled talle viisakalt, ära jäta palun blendereid siia mustana kapile, vii pessu või siis pese ära ja tema hakkab üle terve kohviku karjuma su peale, kuna läheb närvi. Mina ütlen alati viisakalt teistele, palun tule eest, palun... jne. Siis ma ootasin kassa järjekorras ja ta ütles mulle, teine kassa töötab ka. Ja vastasin talle hiljem samal päeval samamoodi. Seega teenindamine on nagu ta on. 

Tänasest võin tuua ühe näite, mis käib mõlemi viimasena nimetatud tüdruku kohta. Nimelt meil kõigil on oma lugu, mida me laulame kui saame tippi. Mina laulan siis lugu I love coldstone jne...ja täna kukkus Keiu vinguma, et jälle ma laulan seda lugu. Ütles, et vihkab seda lugu juba, aga sorry, mina ei valinud seda lugu ja mina laulan seda, kuna mul on suva. Seega ma laulan edasi seda lugu ja mind ei huvita, mis teised arvavad. 

Mina: Olen viimased päevad kogu aeg jäätiseid täitnud, nõusid pestnud ja koristanud. Seega vahepeal ka kliente teenindanud ja need kliendid on mulle naeratuse näole toonud. Samas olen alati viisakalt püüdnud suhelda klientidega kui ka kaastöötajatega, alati alustades vestlus kas sa saaksid palun teha seda ...jne. Seega olen omaarust üliviisakas ja tubli töötaja. Jäätiseid miksin vahel ikka kohutavalt aeglaselt ja siis aeg venib ja venib, aga seda vaid siis kui vähe kliente muidu püüan ikka ruttu need ära miksida ja kliendile ulatada. Seega eks ma teen ka vigu ja vb olen veidi valesti miskit öelnud, kuigi enamasti püüan järgida oma tegevusi.

Aga veidi minu toredatest klientidest. Nimelt täna käis jälle see naine, kes on pärit Kanadast ja ta on üks jube särtsakas naine. Talle meeldib rohelise tee jäätist ja täna võttis ta hoopis šokolaadi linnasest tehtud jäätise, mis on võrreldes tavalise šokolaadi palju kreemikam ja maitsvam. Täna lõpuks tutvustasin talle ka ennast ja ta nagu alati uuris, kuidas mul läheb jne. Mainisin, et lahkun juba järgmine reede ja tema lahkub see pühapäev. Ta on kuskil 35-40a ja nimeks vist Brenda kui õigesti kuulsin, muusika on kohvikus nii vali, et alati ei erista kõike. Ta on hästi sõbralik, särtsakas ja alati kui ta kohvikusse marsib tunnen rõõmu kohe. Seekord oli tal teine sõber kaasas, aga siiski oli tore teda näha. Ütles, et küllap sisi täna on hüvastijätt, kuna mul on pühapäev vaba. Aga tore on näha kliente, kes korduvalt käisid kohvikus.
Üleeile käisid kohvikus kaks neiut, kes olid kohalikud. Õpivad siin ülikoolis. Välimuselt tavalised USA-kad. Aga hästi rõõmsameelsed ja toredad. Teenindasin neid üksi ja andsin neile proovida väga palju erinevaid jäätiseid, et nad lõpuks valiku saaksid tehtud. Mainisin neile ka, et ma Eestist jne. Nad kiitsid mind igat moodi ja ütlesid mulle lõpus, et ma olin parim. Lisaks mainisin, et lahkun järgmine reede ja nad ütlesid, et tegelikult oii kui kahju. Seega rõõmu kui palju, lahkudes tippisid ka. Väga vahva tüdrukud. 
Täna oli üks briti noorpaar. Kellelt uurisin, et kas nad on Inglismaalt pärit ja nad ütlesid, et jh. Siis ütlesid nad veel mulle, et ma esimene inimene Hawaiil, kes on nende päritolu kohta õigesti arvanud. Kõik arvavad, et nad Austraaliast või California osariigist. Minu arvates oli neil puhas briti aktsent, mis annab kohe märku, et tegemist on brittidega. Nad olid hästi sõbralikud ja toredad. Tegin neile kaks jäätist. Ja neile väga maitses, Tippisid ka ja ma laulsin neile :) Nii armsad olid. Naine oli väga kaunis ja ta oli väga kenasti riides ja soeng oli super. Nad oli üpriski noored veidi üle 20 vast.  Seega pakkusid ka nemad mulle rõõmu. Olles nii toredad ja sõbralikud. 


Täna sai ka paar grupipilti tehtud tööl. Shantel tahab, et pühapäeval aitaksime tal sisse kolida ta uude korterisse, seega tuleb tegus päev vast. Lubasin appi minna, kuna pühapäev nkn vaba ja ta lubas peo seal teha, kui lõpuks asjad tehtud. 






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar