teisipäev, 7. august 2012

Segadust tekitav päev

Täna oli siis käes see pühapäev, mil Andyl oli plaanis vaipkate laminaadi vastu vahetada. Seega oli ees pikk päev täis tolmu ja müra. Andy tahtis kõigega alustada juba kell 6 hommikul, mis algselt oli minu jaoks ikka jube varajane, aga midagi muud üle ei jäänud. Läksin ise eelneval ööl kuskil 4.30 magama, kuna enne seda olin veidi väljas ja rääkisin Sammy ja Dylaniga juttu ja arutasime mu ärasõitu jne, kurtsin neilegi oma paki lugu xd.
Seega sain ma magada ligi 1.5 h ja siis ärkasin ülesse ning siis algaski mööbli nihutamine ja vaiba rebimine. Andyle tuli appi üks tema sõber Jay, kes on 25.aastane ja tal šefid rastad. Ta oli hästi sõbralik inimene ja tal oli selline vanemat sorti džiip ka :D Igatahes tööd tegi ta hästi ja ta teadis, mis ta teeb.
Alustati meie toast. Arvasin, et vaiba eemaldamine võtab kaua aega, aga ei see käis nagu üks kaks kolm ja valmis. Siis vaiba all oli veel mingi vildimoodi asi, see ka eemaldati ja siis kraabiti nats põrandat, et parkett ühtlane jääks. Laminaadi panemine võttis algul jube kaua aega, kuna oli palju lõikamis kohti. Seega aitasin veel Andy emal koristada ja pühkida siin, et asjad kiiremini liiguks. Minu ja Urmaseta oleks nad seda siin vist mitmeid päevi teinud, aga julge valik ju, et kogu korter päevaga parketiga katta. Me aitasime mööblit tassida ja koristada. Iseenest palju ei teinud, aga neil oli palju kappe ja näha oli, et Andy isa vaevles nende tassimisel. Seega saime ikka aidata. 
Vahepeal sättisime end kenasti Hanauma Bay'le, et snorgeldada ja niisama vaadata seda tasulist randa. Sättisime end siis valmis. Panin oma arust ka endale asjad valmis, rätik ja ujukad, kuna meil oli nii palju inimesi siin, siis ma ei hakanud aega raiskama riietumisele ja võtsin kaasa ujukad. Unustasin ühe kupongiraamatu maha seega jooksin tagasi. Otsisin selle ülesse ja ma üldse ei mäleta enam kas ma bikiinid ikka kotti sutsasin, kuna kohale jõudes ei näinud ma neid kilekotis ja ma omaarust vaatasin ikka korralikult koti läbi, aga jah neid ma ei näinud. Seetõttu me ka Hanauma Bay'le ei läinud, kuna nad tahtsid selle eest 7.50 ja mul ujukaid polnud, seega polnud väga mõtet minna ka. Käisime nats ringi ja tegime mõned pildid ja läksime kenasti tagasi bussipeatusesse ja ootasime bussi. Õnneks tuli buss suht ruttu. Bussis siis panin muusika kõrva ja vajusin nats magama, uni oli jube magus. Avasin mitmeid kordi silmi, Waikikile sõites, aga kuna sõit oli mingi 45 mintsa või nii, siis kohale jõudes Urmas äratas mu kähku ülesse ja ma suutsin oma kilekoti rätikuga bussi unustada, kuna panin selle enne pea alla, et mugavam oleks. Jooksin nii ruttu bussist välja, et alles siis tuli meelde, et kott oli ka. Võimalik, et siiski mu ujukad olid ka seal, aga tõesti ma ei tea. Küllap olin üliuimane, et ei saanud väga miskit aru.
Jõudsime siis koju ja nägime, et meie toas on parkett maas, aga samas on ka tuba täis kappe ja muid asju, seega mõte, et jõuame koju ja tudime veits enne tööd langes ära. Seetõttu vaatasin kaugel nad on ja rääkisin juttu Jay'ga. Lõpuks sai ka teine tuba tehtud ja kolmas tuba läks ülikiiresti. Aitasime koristada jne. Kell oli kahjuks aga nii palju, et jõudsin vaid süüa ja riided vahetada ja tööle lipata. 
Tööl olin ka jube uimane, imestan, et üldse millegagi hakkama sain, kuna otseselt mingeid õnnetusi ei olnud tööl, aga samas ei viitsinud ka miskit väga teha. Tahtsin kogu aeg koju. Lõpuks sai see töö õhtu läbi. Palusin Jasonnal helistada bussifirmasse ja uurida, aga ta ütles, et liin oli kogu aeg kinni :/:/: Eks ole näha, mis saab. Aga päev sakkis.

Tühi tuba vaibata.

Mõnus kirev auto

Hanauma Bay ülevalt


Nii roosa ikka ei oleks

Snorgeldada oleks seal küll lahe

Meie kallis Koko Head

Tujutu

See auto on nii šeff, et pidin ka pildile jäädvustama

Väsinud töömees Andy magas kui teine tööd rügas

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar