pühapäev, 19. august 2012

Hanauma bay

Neljapäeva hommikul koju jõudsime kuskil 6.20 ja pidime juba kell 10 juba Kittyga McCully shopping centeris kokku saama. Seega vedasime end voodisse tudile ja siis üritasime nats tudida. Igatahes magada kaua ei saanud, aga ma vajusin sekundi pealt ära. Siis lõpuks oli kell juba nii palju, et pidin ärkama. Magasin vaid kaks tundi. Jube pohmakas oli ka ja pea valutas, seega mõtlesin, et äkki ei lähe, aga siiski läksin. Jõudsime veidi peale kümmet McCully juurde, kuna ma venitasin jube kaua. Aga kõpuks olime kohal ja sammusime kenasti bussipeatusesse. Kitty suutis muidugi oma dokumendi maha unustada, kuna kohalikud saavad Hanauma bayle tasuta sisse ja teistele on siis sessepääs 7.50. Igatahes suundusime siis bussiga Hanauma bayle ja mul oli julm peavalu, enne võtsin veel sularaha maha.  Pea lõhkus otsas meeletult, püüdsin magada ja lõpuks olime me ka kohale jõudnud. Terve tee Kitty ja Urmas jutlesid omavahel seega neil tegevust jätkus. 
Kellelgi väga palju sula nagu polnudki, seetõttu kogusime raha kokku ostsime piletid ja vaatasime kiiresti mingi video ära ja siis edasi läksime juba ranna poole. Pikk tee oli tegelikult. Alla jõudes Urmas läks uurima snorgeldamise asja ja panime raha kokku ja laenutasime kolme peale varustuse. Urmas oli esimene snorgeldaja :) Talle väga meeldis. Mul oli ikka jube peavalu ja loovutasin enda päikesele ehk siis päevitasin veidi. Muidugi suutsin jälle ära põleda, aga pole hullu ikka juhtub. Seega päevitada mulle meeldib :)  Lõpuks otsustasin ka nats proovida snorgeldamist ja see oli jube šeff, muideks ka mu peavalu kadus ruttu. Veidi olin hirmunud, kuna kartsin, et ma ei suuda hingata v veel miskit. Samas suutsin ikka ennast veidi ära lüüa, aga väga vahva oli. Nägin palju kalu ja muid asju nagu koralle. Kilpkonna ma küll ei näinud :) see eest Urmas läks teda jahtima ja ütles, et enne tagasi pole kui ta on teda näinud ja ta sai sellega hakkama :) Tubli poiss.
Meil sai palju nalja rannas. Kitty küll tüdines minu pildistamishoost ära ja taris mu veest välja, aga mulle meeldis seal olla. Kuigi rand sobis rohkem snorgeldamiseks, kuna niisama sinna päevitama tulla pole väga mõtet. Aga tundus nagu oleksid kuskil koopas, kus on vesi ja ümberringi kõrged mäeseinad :) Saime tehtud väga palju pilte  ja samas oli väljasõit väga mõnna. Lõpuks läks ka peavalu ära, kuna vahepeal tuli ka tagasi. Aga siis sõitsime bussiga koju ja käisin linnas, et kohver muretseda endale ja samas ka paar suveniiri vaadata. Sain siis kohvri, pisike must kohver maksis $28.  Sain ka muid asju, seega on mul veel mõned asjad osta ja siis on mul kenasti asjad olemas.
Õhtupoole sain Jessicaga kokku käisime ringi. Korraks hüppasime Britu poolt läbi, et pildid võtta ja saada ka mõned :) Ja seal tegime ka paar pilti ja peale seda käisime niisama ringi ja Polynesian show'd korra vaatamas ja siis Cold Stone'is tegime paar pilti, rääkisime juttu ja tellisin ühe shake'i, Shan tegi mulle veel viimast korda soodukat, seega väga äge oli. Jessicaga saab ikka palju nalja. Sõin ka shave ice'i ja Jessica sõi ka nats mingit Korea toitu. Seega täitsa vahva oli. Käisin Cold Stone'is, et üle vaadata uued töötajad :D Ja siis suundusin koju ja pm olin nats üleval ja ajasin asju järgmise päeva tarbeks. 










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar