laupäev, 4. august 2012

Postiteenused USA-s

USA ei väsi üllatamast või siis pigem Hawaii. Ligi nädal tagasi või siis pigem 2 nädalat ja kolm päeva tagasi tellisin iherbist endale mõned asjad, mida mu tädi Karin soovitas mulle. Kuna olen USA-s siis arvasin, et pakk tuleb jube kähku kohale, aga kahjuks ei läinud asjad nii libedalt, kui ma seda soovinud oleksin. Tekkis igasugu takistusi, et mul oli lõpuks juba kopp ees kõigest. Aga alustan siis algusest. 
Kaks nädalat tagasi tellisin endale kuus asja,  siin need on:


Tasty Brand, Gluten Free Organic Superfruit Snack Gummies, Superfruit Flavors, 2.75 oz (78 g) (BBY-00130)
Status: ShippedOut  



Yummy Earth, Organic Lollipop, Too Berry Blueberry, 50+ Pops, 12.3 oz (349 g) (YUE-01057)
Status: ShippedOut  

Sea Minerals, Black Mud, All Natural Facial Mask, 3 oz (SEM-01004)
Status: ShippedOut  


Alba Botanica, Sea Salt Body Scrub, 14.5 oz (411 g) (ALB-00818)
Status: ShippedOut  


Now Foods, Solutions, Cocoa Butter, 7 fl oz (207 ml) (NOW-07680)
Status: Damaged  



Desert Essence, Organic Jojoba Oil for Hair, Skin & Scalp, 4 fl oz (118 ml) (DES-30029)
Status: Damaged  



Kätte sain need alles täna 03.08.2012. Mis tähendab, et mu asjad tulid pea kaks nädalat. Olgu tegelikult olid asjad mingi 24.ndal juba kohal, aga mitte minu käes. Panin nii, et asjad tuleks kahe päevaga kohale, aga kahjuks asjad ei läinud nii kuidas ma tahtsin. Koju nad mulle mu asju ei toonud, kuna ma polnud korteri nimekirjas ja siis nad vist polnud kindlad, et elan siin või nii. 
Esmaspäev lasin Catherine'il helistada sinna, kuna ma arvasin, et lähen kenasti postkontorisse ja saan paki kätte nagu Eestis, aga tuli välja, et postkontor kuhu ma läksin oli vale ja tegelikult oleksin pidanud minema hoopis teisse postkontorisse. Neil on siin mitu postiteenuseid pakkuvat firmat nagu Fedex USPS ja UPS, ja minu pakk oli UPS käes. Kusjuures ma nägin seda autot eelmine nädal meie maja ees, aga siis oli mul kiire ja jooksin tööle, seega ei uurinud ma maad. Ja esmaspäev Catherine siis helistas ja uuris asja ja talle öeldi, et pakk on kuskil Mokuea Place 128, mis asub lennujaama lähedal. Bussiga sinna minnes oleks see aega võtnud 2h ja autoga 20 minutit, seega mõtlesin, et ehk palun kedagi, aga lõpp kokkuvõttes ei aidanud mind keegi ja Andy ütles, et võin paluda neil see uuesti saata ja seda ma ka tegin. 
Helistasin siis eile UPS-i kontorisse ja sain kenasti asjad aetud, kuid kui ma uurisin, mis kell postiauto tuleb siis mulle vastati, et ei tea. Arvatavasti tööpäeva lõpus ja mis kell tööpäev lõppeb, seda keegi ka ei öelnud. Seega väga informatiivne kõne oli, ma juba veidi hurjustasin seal teisel pool toru oleva isikuga, et ta ütles mitu korda, et mul on väga kahju mam'. Ma küsisin, kas nad helistavad mulle ja teavitavad kui kohal on, aga selle peale vastati mulle, et postitöötajal ei ole mobiiltelefoni ja seega ei  helista mitte keegi. Ma mõtlesin mis asja nagu, kuidas ma siis tean, mil UPS mu maja ees on. Meil on alumine uks kinni ka, seega ta sisse ei saa ka. Aga mulle öeldi, et peate ootama siis maja ees, kuni postiauto tuleb.
Toas olles rääkisin Andyga ja ta ütles, et auto tuleb tavaliselt 4.30-5.45 vahel. Ok jäin siis selle peale lootma. Hommikul ärkasin käisin tööl, poes ja siis jooksin koju. Kuna teadsin, et pean postiautot ootama. Läksingi siis õue ootama ja ootasin ja ootasin, nägin USPS'i mööduma, nägin ka Fedex-it, aga UPS'i ei kusagil. Olin õues juba 4.25 ja passisin seal kuni 5.45-i. Selle aja jooksul jõudis ka Urmas töölt koju ja me siis ootasime ja pm kuskil 5.43 oligi mu pakk kohal. Nägin teda tulemas, Urmas veel naljatles, sõidab mööda äkki veel xD. Õnneks jäi seisma. Rääkisin postionuga, kes vabandas, et sellised jamad olid ja küsis, ega ma tervet päeva ei oodanud. Rääkisin talle ka telefoni asjast ja ta ütles, et tema helistab vajaduse korral, aga kuna olin õues siis polnud vaja helistada. Mees oli naljakas. Ta oli üleni UPS'i riietes isegi sokkidel oli UPS embleem xD. Küsisin ka, mis mu pakiga juhtunud on, kuna olin kuulnud, et see sai kahjustada. Ta ütles, et vb sai karp viga, kuna uus karp oli. Andsin elektroonilise allkirja ja siis ta püüdis mu perekonnanime meelde jätta, et hiljem kirja panna, kes paki vastu võttis. 
Lõpuks said asjad aetud ja tuli tuppa pakki avastama. Oma kahjuks avastasin, et kõik asjad on jojoba õliga koos, kuigi pudelike oli kinni, seega ei teadnud ma kust see lekkis. Avastasin ka, et mu kookosvõi oli puudu, mistõttu läksin  kohe iherbile kirja kirjutama ja sain ka momentaalse vastuse, kus nad ütlesid, et tagastavad mulle raha jojoba õli eest, kuna see lekkis ja siis ka kookosvõi eest, kuna see oli puudu. Tore kuulda, et vastatakse nii ruttu. Üks naljakas asi ka selle juures, postionu pani mu perekonnanimeks UUSTARRA :D:D 
Proovisin muidugi kõik asjad kohe ära ka. Kommid oli nämmad, pulgakommid tulevad vast muga ka Eestisse kaasa, neid on nii palju. Kehakoorija oli nii mõnus, keha kohe palju pehmem. Surnumere mudamask oli ka mõnus, mõjus mu põlenud nahale karastavalt ja jojobaõli niisutas mõnusalt. Seega õnnestunud valik, aga siiski ma ei mõista, miks nii palju takistusi oli mul selle tellimusega. Ja järjekorselt sain ma aru, et USA's on mõni asi ikka totaalselt absurdne. 
Urmas mainis, et USA vajab Smartposti, siis on asjad palju lihtsamad. Äriidee juu, seega kes viitsib jamada tehke ära, kuna Hawaiil pole kindlasti sellist asja, aga mandri koha pealt jään vastuse võlgu. Pakki vastuvõttes tekkis kohe ameerikalik tunne. 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar