pühapäev, 19. august 2012

Loetud tunnid

Uskumatu kuidas see aeg on meil ruttu möödunud. Tundub nagu alles eile saabusin saarele ja nüüd ongi juba minek :/:/ Või kui siis nüüd päris aus olla, siis olengi ma saarelt läinud :/://: bööö.
Igatahes võtan kähku ja lühidalt kokku oma viimased Hawaii päevad ja siis lisaks kirjutan ka meie vahvast tripist South Shore'il :) Igatahes kolmapäev oli mu viimane tööpäev. Lõpuks ometi sai mu töö seal läbi. Kui päris aus olla, siis lootsin, et saan enne sealt minema. Aga jah, nagu Lisa meie nö ülemus ütles, et töötan 15ndani, siis nii ta ka selle tegi, mis seal ikka. Vähemalt sain rohkem tunde, ega raha ei jookse kunagi mööda külgi maha. Seega naiss värk. 
Viimane tööpäev oli kole tüütu. Ma üldse ei viitsinud tööd teha ja ka teistel polnud väga motivatsiooni miskit teha. Seega ma siis püüdsin ikka oma parima anda. Mul õnnestus teenindada  või siis pigem suhelda ühe noorpaariga, kes olid pärit Ukrainast. Vaatasin kohe, et mees oli slaaviliku välimusega. Seega uurisin neilt, kust nad pärinevad ja siis nad vastasid, et Ukrainast. Ütlesin, et mul isa elab Ukrainas ja siis ta uuris, et kas ma räägin vene keelt ka ja vastasin jaatavalt. Siis rääkisime juttu juba vene keeles ja nad uurisid, kus oleks hea surfata. Mainisin kohe neile, et Sandy beach on lahe, et tasub sinna minna. Seega nad tänasid mind ja ütlesid, et ma olen esimene inimene, kes nendega vene keeles rääkis. Seega oli naine üpriski õnnelik, et sai suhelda vene keeles, kuna ta mainis, et ei oska väga inglise keelt. 
Samal õhtul töö juures tuli Shan minu juurde ja küsis, kas ma tahan teda miskit, siiski on mu viimased päevad ju, aga ma ütlesin, et plaane pole. Seega pakkus ta välja, et läheks kenasti tema poole ja chilliks seal. Läksimegi peale tööd sinna. Mängisime kaarte, rääkisime juttu ja niisama olime. Lõpuks ühines ka Urmas meiega ja hiljem tuli ka Dylan ja Shanny üks sõbranna Chrystal :) Mängisime ka joomisekaardimängu, mis oli päris naljakas, kuna minu reaktsioon hakkas kogu aeg hajuma. Seega pidin ma kogu aeg lonkse võtma.  Aga jah viin apelsinimahlaga oli hea, seega hullu midagi polnud. Sain korra Hawaiil ka purjus olla :) Koju jõudsin hommikul ja siis me läksime varasel hommikul veel Hanauma bayle, aga sellest siis juba järgmises postituses. 
Lõpuks oligi veel jäänud neljapäev ja reede, mis möödusid samuti linnutiivul. Aga sellest siis juba järgmises postituses. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar