teisipäev, 7. august 2012

Step Up Revolution

Kuna iga päevaga kahanevad minu siinolemise päevad, siis pean maksimumi võtma kõigest.  Plaanisime siis Jasonnaga, et käime kinos ja niisama oleme väljas. Peab ju nendega nats chillima enne kui lahkun. Teen nendega palju pilte, et oleks hea meenutada ja kindlasti püüan kõigiga kenasti ka kontakti hoida. Kuna siinsed inimesed on nii erinevad meist ja on tore kogeda teistsugust kultuuri ja teistsugust mõtlemisviisi ja vabadust. 
Mina tahtsin vaadata Step Up Revolutionit, mitte küll 3D's, kuna siin on 3D filmid kaks korda kallimad seda mingi 15$ ja tavaline on mingi 9 dollarit. Nats vähem tegelt mõned sendid vähem, aga see ei ole enam määrav. Jasonna oli ka selle filmi poolt, seega valik oligi tehtud. Läksime samasse kinno Ward 16'sse ja sõitsime sinna. 
Enne kino tegelikult saime pm minu maja lähistel kokku, leppisime kokku 10.45, aga ta jõudis varem. Püüdsin siis teha nii kähku kui sain, aga kuna olin suht duši alt tulnud, siis ei õnnestunud mul kiirelt miskit teha. Lõpuks jooksin siis õue ja ta juba ootas mind. Ma küll vabandasin, aga ta ei pahandanud. Mina olen ju tüdruk, mul läheb alati kaua. Sättida ei suuda ma end kunagi kiiresti, mul on alati aega palju :D Selline ma kord juba olen, mis seal ikka. 
Jõudsime siis sinna ja rääkisime veidi juttu ja siis otsisin Lisa ülesse ja mainisin talle, et lahkun Hawaiilt 17.august, et mil peaks mu viimane tööpäev olema. Sain siis sellega asjad aetud, aga Lisa ütles, et nad väljastavad järgmise palgatšeki alles 20ndal, mis tähendab, et ma ei saa seda enne kätte ja ma ei tea kas kuidas ma saan selle, või noh Lisa ütles, et saadab postiga, aga kas ma saan selle Eestis rahaks teha, seda ei oska ma veel öelda. Igatahes see küll rõõmustav polnud, aga loodan, et nüüd lähiajal selgitan täpselt kõik välja, kus ja kuidas ja millal.
Jasonna ja Jori käisid samal ajal Subway's ja ostsin endale kopsakad võileivad. Siis lasin teha Cierral endale Lava meltdown ja see oli päris hea, all on brownie ja peal on jäätis, vahukoor ja šokolaadi laastud. Ma lasin veel kolme erinevat jäätist panna, kookos, banaan ja french vanilla. Sõin selle ära ja siis läksime bussi peale ja suundusime kenasti kinno. Sõitsime sinna kahe bussiga ja lõpuks olime kohal. Saime piletid, mille hind oli 8.75 ja suundusime kinosaali poole. Huvitav on see, et kõik on ühel korrusel, piletimüük, söögiputkad ja kinosaalid. Jõudsime siis kinosaali ja Jasonna soovis ette istuda, ma tavaliselt ei istu ees, aga ta suutis mind veenda. Ees oli pm samasugused toolid, aga nende tagumine osa liikus ka alla, seega sai veidi mugavamalt istuda. 
Film oli super. Kõik need tantsud olid so good lihtsalt. Muidugi oli filmi süžee eelneva sarnane, aga ikkagi mõneti erinev. Mulle meeldisid nende flashmobid ja kogu see seiklus nendega oli super. Need inimesed on ikka nii andekad tantsijad, et tahaks lausa ise tantsida nii nendega. Ma olin igatahes filmist väga vaimustuses ja Jasonnale meeldis ka see. Seega meil oli igati õnnestunud filmivalik. Ja mul meeldib nende tantsijate julgus ja oskus näidati midagi, mida iga päev ei näe. Usun, et võtteplatsil oli veel vahvam kui kinosaalis. 
Peale kino suundusime tagasi Waikikile ja siis käisime Coldstone'is ja siis läksime sööma samal tänaval asuvasse Jaapani restorani võtsin mingi nuudli-liha paja ja see oli päris hea, aga üpriski õline, seega jh. Sain ka Kamaaina soodukat ehk siis kohaliku soodukat. Ma küll lõpuni ei suutnud süüa liiga palju oli, aga üpriski maitsev oli. Peale selle käisime jälle Cold Stone'is ja siis lubasin endale veel ühe jäätise  (sweet cream ja toasted almonds). Peale selle siis suundusin kodu poole. Jasonna ema viskas mu maja ette õnneks, kuna kell oli 4.30 ja pidin see aeg kodus olema, et Urmas koju saaks.  
Koju jõudes olin nats netis ja siis vajusin magama. Magasin mingi mõne tunni. Ärkasin ja panin riidesse ja käisin Yogurtlandis ja siis tulime Dylani ja Saimiga koju. Rääkisin nendega nats juttu ja siis tulin koju. Ja nüüd on kell juba 5 hommikul saamas ja ma ikka kirjutan blogi. Uskumatu. Olen juba miljon Linkin Parki lugu läbi kuulanud ja mul on masendavalt palav. Nüüd pean küll magama minema, aitab küll. Kell palju ja mul veel nii mõndagi teha enne tööle minekut. 







Minu tänase õhtu muusika + veel palju Linkin Parki lugusid sai kuulatud :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar