laupäev, 25. august 2012

LOS ANGELES- 1.päev

Olen pikemat aega laiselnud ja pole viitsinud midagi siia kirjutada. Kirjutan siia paar sõna ja hiljem jätkan.Tegelikult laisklen senimaani. Uskumatu lausa. Tulin koju ja üldse ei jõua enam miskit siia kirjutada. Aga püüan end siis kokku võtta.
Igatahes Los Angelesse jõudes olin mul tuttavast sõbranna vastas, kes oli meile kenasti ka plakati minu ja Urmase nimega teinud. Läksime siis kohvritele järgi ja saime need lõpuks kätte. Küll minu kohvrid olid rasked. Kohe näha, et naise kohvrid. Aga saime kenasti parklasse mindud ja kotid autosse visatud. Sõitsime siis kenasti hotelli poole ja küll meil seal ka vingerdisi oli teel. Küll me sõitsime valesse kohta või siis muud värgid. Nt aadress ei klappinud jne. Lõpuks siis saime asjad paika. LA-s on mitu linnaosa ja nad kõik on erinevad ja neil võivad klappida tänavate nimed, seega peab seal panema kindla linnaosa, et õigesse kohta jõuda. Igatahes meie ööbimiskoht oli Hollywood'is. See oli hea piirkond olemiseks. Kõik oli käe-jala ulatuses. Seega meile meeldis see koht, kuigi ta veidi kallim oli teistest kohtadest, siis siiski oli see vägev. Tegelikult oli see vist pigem motelli tüüpi, kuna iga toa uks viis kohe välja. Meil oli seal kaks topeltvoodit. Suur peegel, vann, tegelt oli isegi kaks peeglit. Seega oli üks hubane tuba, uue teleka ja kappide ja muude asjadega. Igatahes väga hea valik. 
Lõpuks olime sisseseatud ja siis vahetasime riided ja läksime Hollywood'i avastama. Alguses käisime ringi mööda kuulsuste alleed, kus vaatasin ringi ja otsisin tuttavaid nimesid. Seal oli ülipalju nimesid, mida ma polnud ealeski kuulnud, seega oli täitsa vahva seal ringi käia. Saime seal ka pilte tehtud  Jack Sparrow'ga, kes oli kole sõbralik. Seal oli terve Hollywood'i blvd täis kuulsaid tegelaskujusid, kes tegid pilte lihtrahvaga tipi eest. Elaine andis siis talle 5 doltsi ja ta tegi meiega palju pilte. Iga ühega sai pildid jäädvustatud. Ta isegi imestas kui Elaine talle 5 doltsi andis, ta lootis vast vähemat. Igatahes oli väga vahva. 
Edaspidi jalutasime ringi ja siis mõtlesime, et lähme sööma kuskile. Ja otsustasime lõpuks, et lähem Hard Rock Cafe'sse sööma. See oli üks jube šeff rokistiilis olev restoran või pubi, ei teagi kuidas seda nimetada. Tundub nagu kohvik olevat. Seal olid rokiajastu riided seintel. Ja kitarrid samuti.  Muusika oli ka üliõdus, seega oli seal täitsa vahva olla. Sõime ka head toitu. Võtsin makaronid juustuga ja seal olid veel suured parmesani saiatükid.  Toit nägi nii veetlev välja, et jammiii :D
Lõpuks tulime sealt ära käisime veits mööda suveniiri poode ja ma ostsin paar T-särki endale, mis olid nii šefid. Kõik suveniiripoed olid praktiliselt samasugused ja valik oli ka suht sama. Seega ega väga midagi uut ühestki poest ei olnud võimalik leida. Vaatasin kaua ringi, mõtlesin mida Mašale osta ja mida veel kellelegi. 
Peale seda läksime hotelli ja nautisime väikest puhkust. Õhtul oli plaanis ju välja minna ja Hollywood'i  ööelu nautida. Käisime kenasti poes ja ostsime nats juua ja ma ostsin endale süüa. Banaane, cupcake'e, nektariine ja ka ühe suure jogurti, mis maitses ülihästi. Muidugi oli ka see kord see non-fat ja vähese suhkruga. Huvitav oli see, et kangem alkohol oli klaaskapis ja selleks oli vaja müüjat, et too sulle siis alkoholi annaks seal. Ostsime siis Malibu rummi ja krõpsu ja mahla jne.  Ja siis tegi Urmas mõnusad koksid ja saigi mõnus õhtu alata. 
Tahtsime siis ühte klubisse saada, aga kuna ma olin ju alakas xD, siis ma ei saanudki sinna. Läksime niisama linna peale chillima ja vaatasime, kas on kuskil 18+, aga üldiselt me midagi ei leidnud. Lõpuks võtsime takso ja sõitsime mingi klubi juurde. Seal siis sain ka sisse, aga seal oli enamasti rokkmuusika, mis oli jube vali. Olime seal veits ja siis läksime ära. Ma olin ka seal alakas. Seega jh, ulmelist peo värki ei tekkinud. Jõime enne välja minekut paar maliburummikoksi ja siis läksime välja. Malibu rumm ja siis ananassi, apelsini ja banaani mahl oli jube hea. Mahlas oli kolm erinevat maitset ja see tegi kokteili jube heaks. Lõpuks siis olime hotellis tagasi ja sõime veidi või noh ma sõin ja siis teised jõid õllet ja käisid ujumas. Ma olin veidi vässu. Elaine'i  õde Allison oli ka meiega muidu, ta oli ka hästi sõbralik ja tore naine :) Nende vanus oli küll meiega võrreldes kõvasti kõrgem, aga nende suhtumine ja käitumine oli jube noortepärane, mis oli super.  Igatahes sai veel palju nalja. Filmisid Elaine'i, Urmase ja Allisoni ujumist ja neil sai ka palju nalja. Ma olin veidi vässu ja seetõttu ei tahtnud nagu ujuma minna. Lõpuks jäin magama. Magasime päris kaua, aga edasisest juba järgmises postituses. 





















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar