Reisijatele ei maksa kõike ausalt välja öelda, sest see hirmutaks nad päris ära, tunnistasid piloodid reisiportaalile.
Ajaleht Ilta-Sanomat toob kümnetest saladustest välja vaid mõned:
1. Pean pidevalt lendama liiga väikese koguse kütusega. Lennufirmad üritavad kogu aeg vähendada kütuse kasutamist. Kui lennuk satub tormi kätte, tuleb mõnikord teha maandumine varulennuväljale, sest kütus saab otsa," tunnistas suure lennufirma kapten.
2. Me räägime reisijatele üksnes seda, mida neil on vaja teada. Me ei räägi neile seda, mis neid hirmutaks. Iialgi ei kuule te mu huulilt: "Daamid ja härrad, meil on mootoririke!", sõnas American Airlinesi endine piloot Jim Tilmon.
3. Lennufirmad ei jäta meile piisavalt aega söömiseks või lõunapausi pidamiseks. Meil tuleb mõnikord stardiga viivitada, et saaksime einestada," rääkis üks piloot.
4. "On normaalne paluda reisijatel turvarihm kinni panna. Muretsema peaks alles siis, kui lennuki kapten käsib stjuardessil istuda. Siis on tulemas ülimalt vastikud õhuaugud," rääkis endine kapten John Greaves.
5. "Pole olemas vette maandumist. See tähendab merre kukkumist," seletas üks lendur.
6. "Kas last süles hoida on turvaline? Ei, see on väga ohtlik. Tõenäoliselt lendab laps sülest turbulentsi või rappumise ajal minema. On juhtkonna otsus, et me ei müü lastele kallist istekohta, sest sel juhul valib reisija mõne odavama sõiduvahendi," rääkis lennuki kapten.
7. "Pole olemas turvalist istekohta. Ühes õnnetuses saavad surma tagaosas istuvad reisijad, teises õnnetuses hukkuvad esirea reisijad."
Ei tea kas julgengi pärast enam koju lennata :(
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar