pühapäev, 6. mai 2012

Veidi veel

Kolm nädalat veel ja siis ma peaksin olema juba Los Angeleses. Arvestades sellega, et meie ajavahe on päris suur 10h, aga küllap ma harjun selle ajavahega ka ära. Veidi veel ja olengi läinud, appi aeg tõesti lendab.




Enne minekut peaksin koostama ka to do listi, kuhu panen kirja kõik asjad, mis pean tegema enne reisi ja reisi ajal. Neid asju juba vaikselt koguneb ja pealegi pean hakkama vaikselt mõtlema sellele, mis ma võtan kaasa ja mida mitte, kuna 3 kuud tuleb mahutada ühte kohvrisse, mis minu puhul tundub lausa ebareaalne, aga peab hakkama saama. Teades veel, et mul on komme võtta väga palju asju, ilma et kõik asjad ka reisi jooksul kasutatud saaks, pean ma järele mõtlema, mida mul on vaja ja mida mitte. Ootusärevus on juba nii suur, et ma lausa ei tea mida teha. Hakkan siis TO DO listi koostama, mis seal siis ikka :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar