reede, 25. mai 2012

Pirita rand

Sellel esmaspäeval, 21.05.2012 otsustasime Urmasega ikka Eestimaa merele pilk peale heita. Kuna minu ERASMUSe tudeng Alexander organiseeris Chill & Grill peo Pirita rannas, siis arvasime, et lähme sinna ning vaatame, mis seal tehakse. Sinna jõudes avastasin, et terve rand on välismaalasi täis ja enamus neist olid mulle tundmatud. Kuid sellegi poolest rahvas grillis, käis ujumas, mängis palli ning samuti jalutas ringi. Üldiselt oli meil seal väga lõbus.

Meie põhimõte oli enne äraminekut vaadata, mis meie merel toimub ning minu üllatuseks oli merevesi siiski üpriski soe. Käisin veidi vees ringi ja jalad kohe üldse ei külmetanud. Pigem tundus vesi päris mõnus olevat. Julgemad  käisid ka ujumas. 
Üldiselt peaksin mainima, et esmaspäeva õhtu rannas oli imeline. Nautisin vapustavat päikeseloojangut, mis oli tõesti suurepärane. Seega võin mainida, et mul jääb Eesti rannast ikkagi ka hea mälestus, kuna arvatavasti see suvi ei õnnestu mul Läänemeres ujumas käia, aga ma ei heida meelt, kuna ma saan kindlasti supelda Vaikses ookeanis, mis tundub kohe nii atraktiivne. 
Õhtu oli nalja ja lõbu täis ning ma kohati lausa kahetsen, et ma eelmisel rannapeol ei käinud, kuid mis seal ikka küll ma jõuan veel neil osaleda. Uskumatu põhimõtteliselt ma pean juba täitsa vaimu valmis panema ja hakkama juba lennukile sättima :D Oioiii kus aeg lendab, kaldun ka arvama, et mu suvi võib ka siiski ruttu mööda minna, kuid kindlasti rohkete kogemuste ja vahvate seikluste läbi.


Kurb, aga tõsi, kuid ka see kevadsemester on otsa saanud, mis tähendab, et suvi ongi ukse ees. Üldiselt on mul kõik eksamid tehtud ja loodetavasti ka hästi. Kuid kahjuks üks eksam jääb sügisesse, kuna hetkel ei oleks ma kuidagi jõudnud seda ära teha, aga pole hullu. Hetkel on mul selles aines päris head tulemused, seega peab sügisel kenasti ka eksamiks õppima, et see hästi sooritada. 


 Imeline päikeseloojang, mida jäädvustasin kohe väga mitmele pildile ning see oli tõesti ilus. Kuna mulle meeldib vabal ajal pildistada, siis mulle meeldib teha ka igasuguseid pilte nii loodusest kui ka inimestest. Seetõttu arvan, et Havail teen kindlasti väga palju pilte, et tulevikus oleks mida meenutada.




Lasin ka Urmasel endast mõned pildid jäädvustada. Mere ääres oli ikka nii mõnus. Kuigi algul sadas ka vihma ja ma arvasin, et inimesed lähevad kindlasti minema, siis ma eksisin, kuna kõik inimesed olid seal ja nautisid looduses olemist.
Lasin ka Urmasel endast mõned pildid jäädvustada. Mere ääres oli ikka nii mõnus. Kuigi algul sadas ka vihma ja ma arvasin, et inimesed lähevad kindlasti minema, siis ma eksisin, kuna kõik inimesed olid seal ja nautisid looduses olemist.



Sõbrapilt siis oma nii öelda lihtsalt reisikaaslasega või siis pigem hea sõbraga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar