kolmapäev, 30. mai 2012

Los Angeles

Chicago lennujaamas tuli meie juurde üks tädike, kes soovis oma telefoni veidi laadida ja kuna tal puudus laadija, siis soovis ta seda usb kaabli kaudu laadida. Oli täitsa vahva tädike, aga Eesti asukohta ta küll ei teadnud, küll aga lõi tal lambike pea kohal põlema kui  mainisin Skandinaavia riike, tal pidi mingi tuttav seal kandis elama.  Sealne passimine oli kohutavalt tüütu ikka, aga noh elasime selle üle.
Peale Chicagos passimist saime lõpuks ka Los Angelese lennule, mis väljus õhtul 19.55.

Lennu andmed:

American Airlines Confirmation Number: DNPABQ
Depart: 19:55 O'Hare Intl Arpt (ORD), Terminal 3
Chicago, IL
Arrive: 22:25 Los Angeles Intl Arpt (LAX), Terminal 4
Flight 699 Non-stop
Class of Service: Economy (N)

Chicagos jõudsime näha paljusid lennukeid maandumas ja õhku tõusmas. Mõned lennukid ka jäädvustasin pildile. Enamus ajast lahendasime ristsõnu ja vaatasime niisama ringi. Üldiselt polnud seal suurt midagi teha, kuna WIFI leviala puudus täielikult :/:/

Sel pildil on näha ka lennuk, millega me lendasime LA-sse.  American Airlines ei olnud just kõige parem, lennuki maandumised ja õhku tõusmised oli üpriski rohmakad. Teenindajad oli veidi ükskõiksed. Aga õnneks me jõudsime ikka LA-sse sellega, et selles suhtes probleemi nagu polnud.

Los Angelesse jõudes ootasime kohvreid, kuna Urmasele mainiti, et peaksime ka LA-s selle välja võtma, seega ootasime kohvrit, aga mida ootasime seda ei tulnud. Läksime siis uurima American Airlinesi, kuna meile mainiti küll, et kohver läheb Honoluluni ja sama lennuga, millega meiegi, siis algul ei olnud meil isegi kahtlusi, kuid hiljem hakkasime võrdlema lennu numbreid ja need ei kattunud, siis pöördusime American Airlinesi pagasi teenindusse ja uurisime, et kuidas siis lood on. Ta uuris meie kohvrite kohta(värv, välimus). Andmed antud läks ta uurima olukorda, kuid kahjuks tal polnud midagi eriti öelda. Ta ütles vaid, et hetkel ta meile kohvreid tuua ei saa ja need lähevad siis American Airlinesiga ise Hawaiile. Me ise olime küll veidi kahtlevad, kuid jäime lootma, et sinna nad ka jõuavad. Selle asja juures võiks mainida seda, et meil vedas kuna me ei pidanud kohvrit tarima ega ka pagasimaksu maksma.
Pärast kohvrite probleemi lahendamist otsisime Kerstini ülesse ja seltsisime lennujaamas. Pidime selleks minema teise terminali. Saabusime 4ndasse terminali ja Kerstin oli 2s terminalis ja meie lend läks kuuendast. Aga kuna lend läks alles hommikul, siis meil oli väga palju aega. Kahjuks jällegi ei olnud selles lennujaamas wifit ja me olime juba veidi mures, kuna meil ei olnud veel ikka ööbimiskohta. Seetõttu püüdsime netti saada ja asja uurida, et kas keegi on kirjutanud. Lennujaamas leidsime ühe interneti automaadi, kus oli võimalik tasuta käia facebookis, google'is jne. Algselt ma ei saanud kohe üldse internetti, kuid lõpuks peale pikka jamamist sain ma sisse ja lugesin tähtsamad asjad ära. Õnneks Liisi oli kirjutanud, et küll me leiame mingi variandi. Kuid mul ei olnud ta numbrit, mis tegi asja veidi keerulisemaks, kuna ma ei teadnud kuidas ma peaks ta Honolulule jõudes kätte saama.
Vahepeal jõudis see automaat mitu korda kokku joosta, mis oli väga häiriv muidugi. Üks turvamees naljatles isegi ja ütles, et ma lõhkusin automaadi ära xd. Siis rääkis niisama meiega juttu, uuris kust tuleme ja kes oleme. See mees pidi varsti Afganistani minema. See tüüp ütles Urmasele, et LA on linn, kus on kuumad naised, vägevad rannad ja staarid on igal pool.

Hiljem istusime niisama pinkidel ja üritasime aega surnuks lüüa rääkides ja Urmas mängides. Kahjuks aeg venis julmalt. Vahepeal panime ka silma korraks kinni, aga ega seal kaua nii olla ei saanud.

Lõpuks jätsime Kerstini üksi ja läksime Check-In'i tegema, et siis oma teekonda Hawaiile jätkata. Check-In'i tegime self-check-in automaadis, kus üks mees aitas meid. Saime veidi kohti valida ja muidu oli kõik korras. Lennujaamas sõin ka pannkooke, igasugu asjadega koos. Näha oli, et see oli ameeriklaste toit. Enne lennule minekut rääkisime veel ühe naisega, kes samuti uuris, kust tuleme, kuid ka tema ei teadnud Eesti olemasolust midagi, seega näitasin talle asukohta kaardil. Ta ütless, et me peaks ka Big Islandil käima, kuna seal on rabav loodus ja kõik on imeline, sh ka sealsed vulkaanid. Lõpuks läksime lennukile ja sealt algas edasine seik.