pühapäev, 27. mai 2012

Lennud


Täna siis algaski minu pikk reis Honolulule :) Esmalt vaatasin Eurovisiooni lõpuni, kus võitjaks osutus Rootsi ning kelle poolt ma isegi hääletasin. Peale Eurovisiooni algaski minu sõit Tallinna, kus roolis oli Leho ja kaasas oli Maša, Viivi ja minu musi Kaarel :) Lennujaamas jõudsime vaid veidi olla ja pidimegi oma sammud edasi ajama, esmalt turvakontroll, kus ma tulin kaks korda läbi jaa mulle öeldi võta maha kõrvarõngad, jalatsid, ja siis turva katsus mu läbi ja lõpuks ma mõistsin, et see mis ei lasknud mind väravast läbi oli mu juukseklamber :) Tallinn-Riia lend oli veidi mõttetu, väike lennuk, vähe ruumi ja jubedalt rappus :) See eest Riia-Stockholmi lend oli poole normim, sain isegi silma veidiks kinni :) Nüüd ma olengi juba Stockholmis kus ootan oma järgmist lendu, mille pardale pääsemine algab tunni pärast :) See on selle reisi pikim lennusõit, nimelt 9tundi, eks me siis vaatame mis ära teeme sel ajal võib-olla pigem magame.   Stockholmis tegime nii, et meie kohvrid lähevad otsejoones Honolulule, kuigi vahepeal peame esimeses peatuses ikkagi kohvri välja võtma, nimelt Chicagos aga edasi on meil mureta elu :) 











2 kommentaari:

  1. Viitsid pane suuremas mõõdus pildid! Loodan, et oskad!
    Nii huvitav oli lugeda!

    Juba igatsen teid musurullud!

    Viivi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. kuule olen proovinud panna, aga pole normilt jäänud sp oleks väiksemaks jätnud ja pealegi sa saad neile klikkida ja suuremalt vaadata.

      Kustuta