kolmapäev, 30. mai 2012

Teekond Honolulule

LA-st istusime siis lennukile, mis viis meid Seattle'isse ja sealt edasi saime Bellinghami ja lõpuks Honolulule. Seattles oli meil päris pikk ooteaeg 3-4 h. Seal õnneks saime korraks netti ka, kuna seal oli isegi võrguvaba internet, mis andis mulle võimaluse veidi kribada ja mainida, et minuga on kõik korras ja olen päris lähedal.


Seattle'is jõudsin ära näha väga palju erinevaid lennukeid-nende õhku tõuse ja maandumisi. Tegelikult oli täitsa huvitav neid vaadata, aga lõpuks tüütas ära, kuna soov oli ka juba kord lennukile istuda, et saad Bellinghami ja sealt juba edasi Honolulule. Kahjuks jäi lennuk kuskil 20 minuti hiljaks ja selle tõttu pidime kauem ootama boardingut. Märkasin, et lennujaama töötajad, kes meid lennukisse suunasid ja meie pileteid vaatasid püüdsid ka meie nime öelda ja tänada. Näide: Have a nice flight Elis :) Seega USA rahva jaoks olen vist Elis. Vähemalt minu nime püüti öelda samas kui Urmase nime ei öeldud, küllap siis liiga raske nimi on. 
Lõpuks siis saime ka lennule. Lennuk oli väga pisike :D 4 istet reas. Lennukis konditsioneer töötas, et õhku tuli igalt poolt, et mul oli lausa külm. Kohale jõudes tulime lennukist välja ja seisime juba järgmise lennu pardale saamise järjekorda. Kuna meie eelnev lennuk hilines, siis seetõttu ei olnud meil väga palju aega järgmise lennuni. Ja lõpuks saimegi Alaska Airlinesi peale, mis viis meid Honolulule. Ja siin me oleme.
Lennujaamas otsisime kohe ülesse American Airlinesi esinduse ja sealt saimegi oma kohvrid "elusalt" ja tervelt :D Siis uurisime kuidas me saaks linna ja kuhu täpsemalt me minema peaks. Asjad aetud, läksime 
õue ja võtsime ühe Speedi Shuttle'i, millega saimegi Ala Wai Blvd-le. Kuigi see mees otsis suht kaua seda kohta, kuna algul oli mul vale aadress, siis lõpuks jõudsime kohale. Bussis lasi see mees meile enda tehtud muusikat, mis osutus päris heaks. Ta rääkis veidi oma elust ja tegevustest kui ka oma naisest. Ta naine laulis ka temaga ja samuti oli tal hea hääl :)
Alaska Airlinesi lennukis sõime veel veidi ja jõime mahla. Lennuki teenindajad olid hästi meeldivad ja sõbralikud. 


Öine Honolulu.


 Siin on siis päevane/hommikune Honolulu :)



2 kommentaari:

  1. Väga vahva blogi ja mina jään seda jälgima!! Ole tubli! :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma tänan Katrin, eks ma püüan jagada siin oma tegevusi ja kogemusi :)

      Kustuta