pühapäev, 20. mai 2012

7 päeva

Nüüd ongi minu reisini vaid 7 päeva jäänud. Lausa uskumatu, kuidas aeg lendab. Urmas väitis jällegi, et Eestis kisuvad ilmad veidi nutuseks, seega pole kahju siit suveks lahkuda. Kuigi ma väga ootan oma suve ja seda reisi ning teistsugust  elu, siis sellegipoolest on mul kahju, siit lahkuda. Kuna siia jäävad minust mu kõige kallimad maha. Aga ma tean, et ma saan selle kõigega hakkama.
Vahel mõtlen, et kas tõesti mul on nii palju ideid, mida oma postitustesse kirjutada,  aga nagu näha, siis neid jätkub.  Põhimõtteliselt on mul ka asjad pakitud, peab veel mõned asjad ostma ja siis saabki nagu minema hakata. Kuigi enne pean veel sooritama kaks eksamit: hispaania ja saksa keele eksam. 




Arvan, et täitsa vahva oleks koos delfiinidega ujuda ja surfamist õppida. Nagu mu ühe sõbranna ema ütles, et seal pead sa kindlasti surfamise selgeks saama, häbi oleks tagasi tulla ilma, et oskaks surfata. Seega pean selle siis selgeks saama!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar