teisipäev, 3. aprill 2012

Õnnepäev

Pidasin juba pikalt endamisi aru, et järgmise postituse teen siis kui üks tähtis samm Havai poole saab tehtud. Täna saigi see tähtis samm tehtud, milleks on lennupiletid. Umbes nädal tagasi jagas Janno teistele lingi heade lennupiletite pakkumistega ning nüüd täna oli põhimõtteliselt viimane päev ja eile me Urmasega otsustasime siiski need piletid ära osta, kuna hinnaks oli 382 euri Stockholm-Los Angeles. Ega iga päev nii odavaid pileteid ei saa. Nüüd siis on meil need piletid olemas ja see teeb mu nii õnnelikuks, kuna varsti istumegi lennuki peale ja lendame Havaile. 
Oli kaks firmat, kes pakkus odavaid lennupileteid üks oli Estravel, kelle hinnaks oli 555 €(5peatusega Ameerikasse ja tagasi) Algusega Eestist oli muidugi see ja teine oli Reisiekspert, kelle puhul oli erinevate linnade puhul ka erinev hind. Seega me mõtlesime, et ei hakka neid linnu kombineerima, et käime nii Los Angeles kui ka Miami ja see tõttu valisime Reisieksperdi pakkumise, mis pakkus meile reisi LA-sse 382 €, mis on vapustav pakkumine. Seega üks suur samm Päikese poole on tehtud. Nüüd on veel jäänud viisavärk ja pakkimised ja läbimõtlemine kogu olukorra üle. Üldiselt võib öelda, et lennupiletid kindlustasid meie reisi Havaile. Nagu Urmas ütles, et kui lennupiletid on olemas, siis võib ta alles rahulik olla ja siis ta teab, et asi on ametlik ja nii ta ka hetkel on :) Ma ei suuda isegi uskuda, et 54.päeva pärast tõstan ma juba oma jala Põhja-Ameerika mandrile, see on tõesti nagu üks suur saavutus. Olen uhke, et püüdlesin järjekordselt oma suure sihi poole. Ja tänan siinkohal ka oma kõiki suuri toetajaid, kes siiski aitasid mul oma sihi poole püüelda. 


Lennuandmed:


27 MAY Stockholm-Chicgago 10.15 12.20 
27 MAY Chicgago-Los Angeles 19.55 22.25 
21AUG Los Angeles- Chicgago 07.10 13.10
21AUG Chicgago-Stockholm 16.25 #07.50
Edasi-tagasi pileti hind , ühele täiskasvanule kooslennujaamamaksudega 382 EUR Piletit ei saa tagastada, lennuaja muutmine on võimalik lisatasu eest.

Lisan siia ka loo, mis näitab, et kõik õiged sammud on ju tehtud :)


See lugu lihtsam teeb meele heaks :)




Praegu on lausa tantsutuju ja ma hüppaks vist lausa rõõmust lakke, aga finally everything seems to be so perfect. Ainus asi, mis mind paneb muret tundma on vahemaa, mis lahutab sel ajal mind ja minu armsamat, kuid sisimas tean, et suudame kõik takistused ületada ja oleme tugevad. Appi ma tõesti lähengi Hawaiile ja tõestan end. Tundub vapustav :D:D
Suvi tõotab tulla unikaalne, kuid samas seiklusi täis ja kogemusi tuleb selle suvega vist lausa kotiga kaasa võtta. Ootan juba seda kõike :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar