neljapäev, 22. märts 2012

Töö!?


Kõik mu sõbrad ja tuttavad uurivad kogu aeg, et mis tööd ma siis hakkan seal tegema. Kuid iseenesest pole ma endale töö mõttes kindlat sihti seadnud, kuid sellegipoolest tean, et soovin teha miskit, mis oleks lõbus ja kus ma saaksin oma keelt praktiseerida ning samas ka liikuda. Võimalik, et hea oleks alguses jagada flaiereid ja siis otsida juba mõni parem töö teenidusvallas. Ettekandja või baaridaam või siis miskit säärast. Kindel pole, samas Janno, kes on üks StudentTour'i asutajaid arvas, et võib-olla saab soovitada mulle tööd fotograafina, kuna ütlesin talle, et oskan ka vene keelt. Seega minu niiöelda head keeleoskused tulevad siiski mulle suurel määral kasuks ja ma olen uhke enda üle. Kuid eks täpsemad töövalikud osutuvad kas siis lähiajal või hoopis kohapeal.


Eelmine reede( 16.03.12) oli meil ka koolitus tööotsimise ja leidmise teemal. Kuidas leida tööd ja kuidas käituda ja kuidas on lood palgaga. Sain seal palju huvitavaid asju teada, mida saaks kõrva taha panna. Räägiti sellistest asjadest, mille ma peale ise poleks nagu tulnudki. Ja noh kindlasti pean meeles, et töövestlusele minnes pean kindlasti olema ettevõtte tegevuse ja juhi nimega kursis. Ei tasuks valetada võõrkeelte oskuste kohta, kuna juht võib ise ka osata seda keelt ja teil tekibki teist vale mulje. Ei tasu kohe loobuda, kui saadakse eitav vastus,vastupidi siis tuleb peale käia ja jätta oma cv. Ning töövestlusele minnes tuleb kindlasti küsida juhti, mitte jätta oma cv hostessi kätte, kes need hiljem vast toimetab ka juhile, aga juht siis ei pruugi neid enam uurida. Samas peaksin ka teadma, mis toite serveeritakse teenindusvallas, et näida ikka kogemustega. Ja kui küsitakse miskit, millele vastust ei tea, siis võib öelda, et 
ei oska seda inglise keeles öelda, nt erinevad toidu nimed ja joogid.

Kui mina pole veel kindel, mis tööd ma võiks seal saarel teha, siis arvan, et minu sõber Urmas võiks seal joonistada, kuna nagu näha on talle see meeldima hakanud ning ta tööd on unikaalsed ja silmatorkavad.
Küll mõnele on ikka antud annet, et ma lausa kadestan. Lisan siia ka paar pilti, loodan, et ta ei pahanda kui ma ta annet veidi jagan teistega. See on siiski miski, mida tuleb ka teistega jagada.




Lisan siia alla ka lingi sellest, kust saab odavalt lennupileteid või siis mõistliku hinnaga USA-sse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar