teisipäev, 3. aprill 2012

Mõtted

Nüüd kus piletid olemas, siis tekivad mul üha uuemad mõtted :) Mõtlesin, et tahan tagasi suunal Los Angeleses ka veidi ringi vaadata. Vaatasin veidi siis Los Angelese wikipedia lehekülge ja see info, mis seal kirjas oli täitsa vahva. 
http://en.wikipedia.org/wiki/Los_Angeles
Vaadates seda infot ja pilte tekkis mul kohe suur tahtmine sinna minna ja seal ringi vaadata ja pildistada.
Need pildid tunduvad nii ilusad, et lausa tahaks sinna minna ja nautida seda ilu. See kord käin LA-s ja kui kunagi veel peaksin sinna sattuma, siis käiksin ka meeleldi Miamis. Tean, et olen üks suur seikleja ja mulle meeldib reisida, sellepärast arvan, et satun Ameerika maailmajakku ehk veel kunagi. USA on suur ja lai ning see annab just põhjuse mul ringi seigelda seal.



 Tahaks ka käia Hollywoodis ja tunda ennast filmistaarina :D Kõik tundub imeline :D



Los Angeles omab filmimaailmas ju suurt tähtsust, seega võib seal näha palju filmidega puudutavaid kohti kui ka inimesi.

 Sealne rand pidi ka meeletult ilus olema, kuigi Miami randu ei pidanud see ületama, aga eks siis kohapeal ole näha.

 Welcome to Los Angeles :) Tean, et see on meeletult suur linn, mis on ka tihedasti asustatud, kuid sellegipoolest on seal palju kohti, mida külastada.



Lisaks sellele jääb samasse osariiki, nimelt Californiasse ka Disneyland. Ma arvan, et Disneylandi külastamine on olnud iga inimese suur unistus ja seetõttu tahaksin seal ka võimaluse korral käia. Me kõik oleme ju näinud erinevaid filme kui ka multikaid, mis on Disney poolt tehtud ja ma arvan, et see oleks päris vahva kogemus.



 Seega see oleks ka üks võimalik koht, mida külastada. Tahan, tahan sinna ka :D



Kuid tean, et kui see kord ei satu sinna, siis on mul ju alati põhjust tagasi minna, kas siis üksi või hoopis tulevikus oma perega.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar