esmaspäev, 5. märts 2012

Unustuses...

Avastasin täna, et ma pole ikka päris kaua siia mitte kui midagi kribanud. Võtsin end kokku ja hakkasin mõtteid mõlgutama, et miskit siia ikka kirjutada.
Iga päev ikka vaatan õue ja imestan, et meil siin on lumi maas ja samas on ka üpriski libe ning siis tekib mul jällegi ettekujutus Havaist, kus kõik on sootuks teisiti. Mõtlen, et juba ongi märts käes ja varsti koputab aknale ka aprill, mis tähendab, et Havai liigub iga päevaga lähemale. Täna mõtlesin, et peab asju hakkama liigutama, vaja pabereid ajama hakata ja samuti on vaja juba kooli läbirääkimisi pidada. Võimalik, et mul on soov mõnda eksamit varem teha, et saaks varem lahkuda Eestist, kuid ennekõike peaksin õppekontsultanti teavitama oma eelseisvast reisist. Vahel mulle tundub, et ma lausa upun ajanappusesse, kuid sellegipoolest on mul enne minekut veel palju asju vaja ära teha. Poleks sugugi paha tutvuda veel tulevaste Havailastega, kellega veedan pea 3 kuud koos. Uskumatu, et see suvi tuleb kuidagi nii planeeritud ja samas ka uskumatult põnev. 
Arvan, et see suvi pakub mulle palju väljakutseid ning ma pean kindlasti need ka vastu võtma, kuna mis on parem kui end proovile panna erinevates situatsioonides. 





Pildid jällegi Ukrainas tehtud, kuna sealne meri on ka üpriski imetlusväärne ja soe, kuigi seal puudub ookeanisinine vesi ja kuldkollased rannaliivad.

Mõned mõtted on ju olemas, mida kindlasti teha tahaks. Nagu näiteks langevarjuhüpe, kilpkonnadega ujumine, matkamine ja veel palju muud. Eks koha peal tuleb sellest kõigest palju parem ülevaade. Mul on täna selline suviste lugude kuulamise tuju ning lisan siia ka paar laulu, mis mulle täna kuidagi tuju tõstsid. Laulud on mõnusad ja head meelelahutajad. 









Siin ongi need laulud, mis mul täna tuju tõstsid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar