esmaspäev, 20. veebruar 2012

Google Maps

Täna rääkides Urmasega sain ka reaalselt Hawaiil ringi chillida, kindlasti teil tekib küsimus kuidas, aga selleks on Google Maps, mille abil on võimalik tervele Hawaiile ring peale teha. Näeb kõike, alustades poodidest ja lõpetades postidega.


Siin on puhtalt Hawaiii....
http://maps.google.com/maps?ie=UTF8&t=h&layer=c&cbll=21.275552,-157.825111&panoid=h6NkCuGCxxQJsbEBqyyeUg&cbp=13,259.39,,1,-5.87&ll=21.275487,-157.825052&spn=0,359.998633&z=20&source=embed&utm_campaign=en&utm_medium=et&utm_source=en-et-na-us-gns-svn
Soovitan Teil vaadata, see on tõesti põnev.
Seega ma ei peagi päris Hawaiil olema, et teada, kus mis asub. Aga see aitab mul kindlasti paremini seal orienteeruda. Varsti tean, mis kus asub ja kuidas sinna minna. Oh mulle meeldib see mõte.
Uskumatu kui kiiresti tänapäeval infotehnoloogia areneb, et miski pole enam kättesaamatu. Kõik on käe ja jala ulatuses.


See kõik tundub ikka nii uskumatu, aga Google Maps toob Hawaii mulle veel lähemale ja mul tekibki seal ringi vaadates, et ma olengi juba seal. Lösutan mõnusalt rannas või hoopis teen tööd mõnes rannabaaris või restoranis.



Eelmine reede (17.02.2012) oli Studenttouri poolt korraldatud koolitus, kus kahjuks ma ei käinud, kuid nüüd lähipäevil räägib Urmas mulle kõike, mis seal räägiti. Kõik see paneb mind rõõmustama ja tundma, asjad mis tunduvad kauged ei olegi tegelikult nii kauged. Kui midagi ikka väga tahta ja selle nimel pingutada, siis saab alati soovitud tulemuse. Seega soovitan kõigil ilusti püüelda oma eesmärkide suunas, kuna siiski miski pole võimatu.
Keep going my friends (:


Lisan ühe heatujulise loo ka siia, mis on selline mõnus, aga olen kindel, et te kõik juba teate seda lugu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar