neljapäev, 15. märts 2012

Valikud!?




Mõni päev tagasi just arutasime Urmasega, kuidas oleks kõige mugavam sinna lennata ja kuidas tagasi tulla. Vaatasime ka lennupileteid, mille hinnad ei tundunudki üle mõistuse olevat. Sinna-tagasi lend maksis veidi alla 900 €, mis on siiski nii kaugele lendamise kohta päris odav. Sinna sõitu tahaks alustada Helsingist ja siis oleks kindlasti mõni ümberistumine ning lõpp Honolulul. Kuid tagasi minekuks tekkis meil mõte, et võiks mõnes ilusas või mõnusas linnas aega veeta. Kas siis Miamis või Los Angeleses? Mõtlesime küll, et mõlemil on omad plussid ja kindlasti palju huvitavat tahaks näha, aga noh hetkel jäime pigem Miami poole. Aga eks siis varsti paistab kumb osutub valituks. Kuigi LA's on Hollywood ja palju palju lahedaid kohti, siis meid köitis Miami kuidagi rohkem ja pealegi on Miami pigem mõnus suve veetmiskoht.  Aga ühes ma olen kindel, et ma tahan lisaks Havaile veel Ameerika suuri linnu näha, kuna ma ei pruugi võib-olla hiljem enam USA-sse minna, seega tuleb kasutada juhust. 


Uskumatu kui kiiresti aeg lendab, varsti seisabki mul ees pakkimine ja lennukile istumine. Kuigi aeg vaikselt pigistab peale, siis peab ikka enne minekut veel väga palju asju tegema nagu kool(eksamid, kodutööd, kursusetööd jne). Seega lõpus läheb kindlasti veel kiiremaks,aga ma tean et ma saan sellega hakkama.
Algul oli mul nii palju ideid, mida siia kirjutada ja nüüd, kus ma olen selle postituse kallal pusinud juba mitu tundi on kõik head mõtted kadunud.  Aga loodan, et tähtsaim sai kirja. Lisasin ka mõned lood kuulamiseks, mis mulle meeldivad.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar